Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
5x Super Lemon Haze binnenkweek
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Tags: Geen
-
Re: 5x Super Lemon Haze binnenkweek
Einde week 2 van Super lemon haze:
Lichtvoorziening: 1x 240 watt LED
Maximale temperatuur 27
Minimale temperatuur 19,5
PH voedingsoplossing: 5.8-6.0
EC voedingsoplossing: 0,481
Voeding gebruikt: Co2 + kraanwater
Tijdschema: 18 uur licht, 6 uur donker
Opmerking: Er staan 2 plantjes extra bij, dit zijn Critical plantjes en staan hier voor te groeien voor ze bij iemand anders een kast in gaan.
Ook stond er een tijdschakel verkeerd in het begin dus beetje gelig en sommige slechte start opgelopen maar trekt al weer helemaal bij
20130105_193018.jpg
Comment
-
Beetje gelig ? D'r is weinig van te maken eh..
Ik zie alleen maar paars.c_purpleermm.gif
Hoeveel stroom verbruikt dat opzetje nou zo ongeveer als je voluit draait ?
Comment
-
Thanx smowkie en K1
De opstelling verbruikt op dit moment rond de 150 watt.
Er is maar 1 ledbak aan en wat ventilatie en in het donker een kacheltje.
Tot nu toe lijken ze het licht vrij tof te vinden :p
Is idd weinig te zeggen over de kleur nu nog vanaf de foto maar komt goed als de hps ook aangaat.
Volgende fotos zal ik met en zonder LED maken
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Als ik voluit draai zou ik zo niet weten. Vorige keeek kostte me 91 aan stroom voor de kweek maar dat was ook gedeeltelijk met spaarlampen.
Ik denk dat ik rond zon 1100-1200 watt zit als alles draaitLast edited by Ganjalf_The_Green; 6 January 2013, 13:26.
Comment
-
Nice Dude
tnx voor het voor groeien, ze staan sinds vandaag in mijn kasje er weer mooi bij
IMG233.jpg
Comment
-
Succes Kees
Kleine update:
Week 2 dag 1 Super Lemon Haze
Lichtvoorziening: 2x 240 watt LED , 1x 400 watt hps
Maximale temperatuur 27
Minimale temperatuur 19,5
PH voedingsoplossing: 5.8-6.0
Opmerkingen: Vandaag zijn de plantjes verpot naar 18L potten en dus moest er extra licht aan om ze allemaal nog van licht te voorzien.
Ook draait de afzuiger nu op 60% capaciteit en is er constante doorvoer van verse lucht door computer fans en ventilator aan.
Bij licht uit springt het kacheltje er nog bij aan
Comment
-
wat fotos van de planten tot nu toe, wel wat slechte foto kwaliteit soms
20130109_230219.jpg
Plantje 1, onder de LED, ziet er nog wat treurig uit. Sommige plantjes hadden denk ik wat last van overvoeding omdat ze in lightmix staan.
20130109_230723.jpg
Plantje 2 onder de HPS, ook nog wat treurig maar begint bij te trekken
20130109_230645.jpg
Plantje 3, onder de hps, ziet er mooi uit, hier en daar beetje geel nog maar gaat over het algemeen prima
20130109_230743.jpg
Plantje 4 onder de LED, nog wat vervormde bladeren maar erg groen en heel mooi hersteld al, groeit prima door.
20130109_230802.jpg
Plantje 5, onder de LED, zelfde als 4 eigenlijk, prima hersteld en gaat goed.
Comment
-
week 3 dag 1 Super Lemon Haze
Lichtvoorziening: 2x 240 watt LED , 1x 400 watt hps
Maximale temperatuur 27
Minimale temperatuur 20
PH voedingsoplossing: 5.8-6.2
Opmerkingen: Plantjes staan lekker door te groeien Ik heb nu en dan nog wat temperatuur schommelingen eigenlijk alleen in de schakel periodes van licht uit en naar licht aan. Vanwege de temperatuur buiten moet ik zo nu en dan de kachel wat bijstellen naar warmer of minder warm. De afzuiger draait op 40%, wel zijn er 3 extra computer fans gehangen in de kist voor de doorstroming van lucht. Temperatuur bij licht aan is constant 26 graden en bij licht uit minimaal 20 graden, de kachel verwarmt tot ongeveer 26-27 graden en dan koelt het weer geleidelijk af waardoor de kachel weer aan springt.
Plantje 1 onder de LED, ziet er nog wat minder uit maar begint nu weer duidelijk met de groei op gang te komen na het verpotten. De tegel staat er om directe luchtstroom van de inlaat tegen te houden.
20130113_232442.jpg
Plantje 2, onder de HPS, heeft nog wat rare bladeren maar is toch weer goed op gang met de groei.
20130113_232504.jpg
Plantje 3, onder de hps, ziet er erg gelig uit maar ook bij deze komt de groei weer op gang. We wachten nog even met bijvoeding aangezien de plant verder geen signalen afgeeft ongezond te zijn of voedingstekort te hebben, aangezien hij net in lightmix is verpot. Mocht het een licht voedingstekort zijn verwachten we dat hij weer bijtrekt binnen enkele dagen wanneer hij goed geworteld is.
20130113_232539.jpg
Plantjes 4 en 5, onder de LED, spreken aardig voor zich. Deze leken geen enkele last te hebben van het overpotten en hebben eigenlijk niet stil gestaan. Echte beesten, laten we hopen dat ze zo doorgaan
20130113_232601.jpgLast edited by Ganjalf_The_Green; 14 January 2013, 22:11.
Comment
Comment