Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weedo voor de 1e keer in de frontlinie; Double Fun + Skunk#11 als zwaar geschut mee.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Weedo voor de 1e keer in de frontlinie; Double Fun + Skunk#11 als zwaar geschut mee.

    Korting op 420shop
    OK,dat mag duidelijk zijn. Nu de rest nog, laat ik beginnen met wat info in een notendop over de soorten waar we over lulle

    4x Double Fun: bloeitijd ~8weken, Indica-Sativamix 75-25%, breeder NoMercy.
    5x Skunk#11: bloeitijd ~9weken, Indica-Sativamix 25-75%, breeder Dutch Passion.
    1x Ook staat er een onbekend vrouwtje bij, daar kan ik niet zoveel over kwijt. Maar goed, daarom is 'ie ook onbekend.


    Double Funs zijn direct onder HPS geknald nadat ze boven waren, deze hebben 2 weken groei gehad onder 18uur licht per dag.
    Heb ze 2 weken in zaai&stekgrond gehouden (zonder groeivoeding oid) en vervolgens verpot naar Batmix.
    Op dit moment zitten ze in de 4e week bloei. En daarmee bedoel ik dat ik nu 4weken terug de klok heb versteld naar een 12uurs regime.
    Er is nu sinds 1 week zichtbare bloei, dus ik ben maar rustig aan begonnen met bloeivoeding te geven; 1ml Bloom, 1ml Topmax per Liter.

    De Skunk's zijn mede mogelijk gemaakt door onze beruchte Flierus dos Fluitoros, en daar willen we 'm natuurlijk voor bedanken
    Ik heb besloten om niet tot de volgende ronde te wachten maar om ze er maar meteen onder te flikkeren, zodoende ben ik dan genoodzaakt
    om vanaf zaad niet voor te groeien maar direkt op 12/12 te gaan.
    Hier heb ik gewoon 5 potten bijna volgegooid met Batmix en een beetje zaai&stekgrond in het midden, natmaken, zaadje erin, folie erover heen & bidden maar.

    Nu we 't toch over bidden hebben, laat ik maar 's opbiechten welke spullen ik gebruik

    -DS120, getweakt met extra inlaten.Standaard zat er maar 1 in, de cheapass bastards die Fransen
    -eVSA + 600watt Philips Son-T+ op een zeer prijzige en haast onveroorloofbare hamerslagkap.
    -Davin schakelkast, veiligheid voorop!
    -Boxafzuiger 750m3 + 900m3 Filter.
    -Davin fancontroller met thermostaat.
    -11Liter potten & Plagron Batmix.
    -voeding van Biobizz, NoMercy en Bioquant. De laatste is volgens mij een knal-PK-booster, 32-40%!


    SAM_0351.jpg SAM_0356.jpg SAM_0357.jpg PK32-40.

    SAM_0349.jpg Rest van 't wapenarsenaal.
    Verder; Afzuren doe ik niet, EC meten ook niet & er staat ook geen fan te draaien in mijn tent. En toch hebben ze dikke stammetjes, rara hoe kan dat
    Ook heb ik tot vandaag de dag geen voeding gegeven, enkel water uit de kraan met daaraan toegevoegd bacterien van NoMercy.
    Temperaturen dag ~26graden, nacht~21graden. LV ~40-50%

    SAM_0336.jpg Familiefoto.

    SAM_0337.jpg SAM_0338.jpg SAM_0339.jpg SAM_0340.jpg 4 Double Funs schieten net in de bloei.

    SAM_0342.jpg SAM_0343.jpg SAM_0344.jpg SAM_0345.jpg SAM_0346.jpg Aaaaaah wattun lieve baby's

    SAM_0341.jpg Ufozaadje heeft wellicht wat voedingstekorten, deze heeft namelijk wat langer voorgroei gehad en staat daarom nu bijna 5 weken in de Batmix.

    Daaaaaaaag
    Last edited by WeedoHolic; 6 January 2013, 02:40.
    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

    #2
    Re: Weedo voor de 1e keer in de frontlinie; Double Fun + Skunk#11 als zwaar geschut mee.

    Ziet er goed uit kerel, mooie planten om te zien.

    Succes deze ronde en ben benieuwd naar het verslag dus stoel is gezet!

    Comment


      #3
      Re: Weedo voor de 1e keer in de frontlinie; Double Fun + Skunk#11 als zwaar geschut mee.

      netjes hoor !!

      hangmatje hangt :d

      groetjes
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        #4
        Re: Weedo voor de 1e keer in de frontlinie; Double Fun + Skunk#11 als zwaar geschut mee.

        Dank u wel heren! Komt u verder, er zijn genoeg zitplaatsen, hangplaatsen en staanplaatsen
        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

        Comment


          #5
          Re: Weedo voor de 1e keer in de frontlinie; Double Fun + Skunk#11 als zwaar geschut mee.

          Zet hem op, veel succes.

          Comment


            #6
            Re: Weedo voor de 1e keer in de frontlinie; Double Fun + Skunk#11 als zwaar geschut mee.

            Wish you all the best of luck! Succes Weedo!

            Comment


              #7
              Weedo voor de 1e keer in de frontlinie; Double Fun + Skunk#11 als zwaar geschut mee.

              Mooie start hoor, ik volg ook mee succes!

              Comment


                #8
                Re: Weedo voor de 1e keer in de frontlinie; Double Fun + Skunk#11 als zwaar geschut mee.

                Ahaaaaaaa, bedankt voor de hart onder de riem
                Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                Comment


                  #9
                  Re: Weedo voor de 1e keer in de frontlinie; Double Fun + Skunk#11 als zwaar geschut mee.

                  waarom niet afzuren als ik het vragen mag? met alle respect maar dat is toch 1 van de basisregels?

                  Comment


                    #10
                    Re: Weedo voor de 1e keer in de frontlinie; Double Fun + Skunk#11 als zwaar geschut mee.

                    Be advised!

                    De DoubleFuns knallen echt bizar hard, onvoorstelbaar! 't Lijken wel sativa's zo, en dan heb ik de lamp er nog altijd dicht op staan. Zelfs minder dan 60cm; maar 50-55cm
                    Misschien dat daarom ook een beetje de blaadjes van ze een beetje omhoogkrullen, temperaturen lijken verder prima. ~26graden, LV40%.
                    Dus dat is allemaal breed binnen het toegestane.
                    Verder heb ik ze gisteren wat water gegeven, 't afmeten van water doe ik niet. Ik kijk gewoon hoe hard ze gaan, til potten hier en daar op. Je kent 't wel; echt mannenwerk
                    Overigens merk ik nu wel dat ze wat minder water nodig hebben dan onder 18/6, of ik ben gek.....

                    SAM_0362.jpg SAM_0363.jpg SAM_0364.jpg SAM_0365.jpg SAM_0366.jpg SAM_0367.jpg SAM_0368.jpg SAM_0370.jpgWattun toeters nou al he,en dan zijn ze nog niet klaar!

                    't Onbekende vrouwtje brokkelt langzaam verder af, wat ik er precies mee moet doen weet ik niet.
                    Tot nu toe is ze maar 1 maal gevoed sinds ze in de Batmix staat, denk dat daar ook 't probleem zit.
                    Ze krijgt daarom bloeivoeding mee, maar misschien moet dat net ff wat verder opgeschroeft worden; bij elke waterbeurt imo. Iemand een idee?

                    SAM_0379.jpg SAM_0383.jpg SAM_0384.jpg Of misschien toch gewoon bijvoeden met Guano van Nomercy?

                    Verder heb ik op bij een paar DoubleFuns wat lichte vergeling helemaal onderin. Eentje heeft echte knalgele blaadjes, kan niks anders dan stikstoftekort zijn.
                    Andere bij lange na niet zulke 'gele' blaadjes, en daarom vind ik 't al met al allemaal wel meevallen. Zie hier!

                    SAM_0381.jpg SAM_0382.jpg Geen reden tot kopzorgen.

                    @ jatoch: Ik las een tijdje terug een stuk waarin werd beweerd dat afzuren je kalklevels om zeep helpen.
                    En als je er een beetje over nadenkt dat is dat vrij plausibel:
                    -Kalk = basisch
                    -jij gooit zure shizzle in je water om de PH-level af te stellen ('zuur' is het tegenovergestelde van 'basisch' voor de duidelijkheid)
                    -water wordt vervolgens zuur
                    -en uiteindelijk verkloot zuur water je kalklevels

                    Allemaal best aannemelijk als je 't aan mij vraagt. Verder zijn hier kwekers die zelf ook niet aan afzuren doen en het mij hebben afgeraden, QnQ is daar een mooi voorbeeld van.
                    Voedingsfabrikant Biobizz raadt afzuren zelfs ten strengste af!
                    Hun voeding -of biovoeding in het algemeen- is namelijk al behoorlijk zuur van zichzelf.
                    Attached Files
                    Last edited by WeedoHolic; 4 January 2013, 22:29.
                    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                    Comment


                      #11
                      Re: Weedo voor de 1e keer in de frontlinie; Double Fun + Skunk#11 als zwaar geschut mee.

                      Gvd skitterend nog niet gezien.

                      Ik ga opletten stadgenoot, aangezien onze lucht dezelfde PH heeft kan ik nog n hoop leren hier eh.

                      Comment


                        #12
                        Re: Weedo voor de 1e keer in de frontlinie; Double Fun + Skunk#11 als zwaar geschut mee.

                        Dat ziet er allemaal mooi verzorgt uit! succes!

                        Grtz
                        Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                        A friend with Weed is a friend Indeed

                        Comment


                          #13
                          Re: Weedo voor de 1e keer in de frontlinie; Double Fun + Skunk#11 als zwaar geschut mee.

                          Thanks beroepstrekkers, en omdat je maar 15 images per post mag doen (de krenten!) volgt hier wederom een update...........speciaal voor jullie

                          De 'sativa-skunks', Skunk#11 van Duitse Passion gaan hun gangetje, op eentje na dan. Deze mafklapper heeft gele lobblaadjes; say whaaaaaaaaaaaat
                          Ik vermoed dat die wat te nat heeft gestaan, had 'm namelijk al 1 dag geen water gegeven. De arme stakker zoop niet echt door leek 't.
                          Daarnaast overwater je kleine planten gemakkelijker dan grote. Ik denk zelfs dat je grotere planten zo goed als niet kan overwateren, ja of je moet elke dag er een paar liter in flikkeren....
                          Rustig an, en we zullen zien wat 't oplevert. Ik heb de hoop in ieder geval nog niet opgegeven op de geellobbige

                          SAM_0371.jpg SAM_0372.jpg SAM_0373.jpg SAM_0374.jpg SAM_0377.jpg <---De arme stakker....

                          SAM_0358.jpg Femalegangbangsociety.
                          Daaaaaaaaaag luitjes
                          Last edited by WeedoHolic; 5 January 2013, 10:55.
                          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                          Comment


                            #14
                            Re: Weedo voor de 1e keer in de frontlinie; Double Fun + Skunk#11 als zwaar geschut mee.

                            Gaat heen en zuip! !%$#%!@#$%

                            Comment


                              #15
                              Re: Weedo voor de 1e keer in de frontlinie; Double Fun + Skunk#11 als zwaar geschut mee.

                              ok weedoholic dat was mij nog niet bekend van dat niet afzuren (nou ben ik ook nog niet zo lang bezig). Aan de andere kant gebruik jij dus blijkbaar zure voeding en zuur je dus eigenlijk indirect toch af of zie ik dat verkeerd? En QnQ gebruikt die voeding ook dus is het dan misschien meer iets voor growers die bio bizz gebruiken? En zal je dus met andere voeding toch af moeten zuren?

                              want als ik af ga op informatie van SpeesCees (toch geen kleine in de scene) dan kan het bijna niet anders of je hoort je water af te zuren... ik citeer "de pH van je medium en/of aangeboden voedingswater zal minimaal voor 80% uitmaken hoe je kweek gaat verlopen. Drinkwortels nemen gewoonweg niks op als het niet klopt" en met dat "niet kloppen" bedoelt hij een ph die lager is als 5.9 en hoger als 6.1...

                              Ben benieuwd hoe jullie hier dan over denken.

                              verder wou ik je nog succes wensen je hebt met Double Fun een heerlijk weedje staan, heb net sinds 1 week een rondje double fun af, ligt nu lekker te drogen! Gisteren voor het eerst een proevertje gedaan en ik moet zeggen ik was blij verrast naar de werking ervan!

                              Cheers

                              Comment

                              Bezig...
                              X