Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weedo voor de 1e keer in de frontlinie; Double Fun + Skunk#11 als zwaar geschut mee.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Weedo voor de 1e keer in de frontlinie; Double Fun + Skunk#11 als zwaar geschut mee.

Bedankt voor de veren gasten.
    Maar er is toch wat mis met ze of ben ik nou gek?
    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

Re: Weedo voor de 1e keer in de frontlinie; Double Fun + Skunk#11 als zwaar geschut mee.

Zo mooi vind ik niet, ze zijn niet mooi groen van top tot teen. En wat je zelf al zegt....is het idd een stikstof gebrek. Dus gewoon extra stikstof toeveogen en dan zal je redelijk van het probleem af zijn. En zo te zien hebben ze in het algemeen wat voeding tekort als ik zo de fotos bekijk.....

En ik vind het ook raar (kan ook de plant zelf zijn) dat je maar weinig vertakkingen in de planten heb zitten. Alleen onderin heb je wat zijtakken zitten en de rest is gelijk met stam.

Zo....geneog negatieve info??? En dan om met de rest mee te lullen....ze gaan super man!!!! Houden zo!!!

Comment

Hey ouwe, ik zou toch wat meer voeding gaan geven en misschien het gist fabriek van bramonius

tipje van de oude doos dan maar weer voor iedereen met een potentieel stikstof probleem:

gistfabriek;

doe 2 thee lepels gist in een limonade fles. doe hierbij een halve liter handwarm water.
        rustig een beetje schudden en shaken tot de gist in het water is opgelost. dit laat je nu
        10 minuten staan (de gist activeert). doe nu 100 gram suiker bij het goedje in de fles (dit is voedsel
        voor de gistbeestjes). zet deze in het midden tussen je planten op de grond. let wel dit gaat zuur ruiken, net als wijn
        en kan goed bruizen en leven dus hou het de eerste dag even in de gaten.

goed hoe werkt dit:

gist is een levend organisme wat mee helpt aan een eeuwig durende cyclus in de natuur.
        gist eet nutrienten (suikers, etc) en zet dit om in stikstof en overige. stikstof word opgenomen door
        wortels maar ook door blad (bijvoorbeeld bomen en co2 uitstoot, denk aan jaren 80 wnf spots save the rain forrest).
        de planten gebruiken het stikstof voor doeleinden waarbij de plant uiteindelijk afsterft of blad verliest wat weer in de
        cylcus van bacterien en organismen terechtkomt (dus ook gist). zo begint de rambam weer over nieuw.

de gist in je fabriekje doet zich te goed aan het suiker en zet dit dus om. de stijgende stikstof kan waar bodig

een goeie indicator en kost je maar 30 ct . komt de CV man weer je CV onderhouden, leen dan even zijn co2 meter
        dan kun je zien wat de verhouding in je lucht is op de plaats waar dat nodig is .

Credits voor BRAMONIUS
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

@ CannRebel: Ehehehe negatieve info mag best als 't terecht is. Mooie lieve woorden koop je niks voor en leer je niks van.
          Hier is een mooi spreekwoord van toepassing: Zachte heelmeesters........

Ik heb inderdaad zuinig gedaan met de voeding, maar ik voed ze nu om de dag; water, voeding, water enz enz.
          Gisteren was 't mij ook pas opgevallen dat ze weinig vertakkingen hebben, pas na 't maken van die foto's. Maar zo groeien sativa's ook, nietwaar?
          Zeg maar, dat ze vooral toppen aanmaken rondom de hoofdstam. Bij mij lijkt dat er anders ook aardig op.

@ Berrypimp: Yo thanks dude, ik zag ook dat jij zo'n CO2-factory had gemaakt op Bramonius advies.
          En ik moet zeggen dat je echt heel netjes hebt geoogst van die 4 planten. 270 gram is zowat 70gram per plant. En dat is best veel voor een 1 AF.
          Ik denk toch echt dat dat kleine fabriekje aardig je opbrengt heeft geboost.
          Kijk maar naar CO2-kwekers, die oogsten ook 1.5gr/watt ofzo.
          Goed plan om te maken en 't kost geen zak, overmorgen doen!!
          Mooi is dat, zo leren we van elkaar. Net zoals jij weer 'ouwe' hebt leren kennen ouwuh
          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

Bezig...
          X