Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10x White Jack in de kledingkast

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    10x White Jack in de kledingkast

    Korting op 420shop
    Dit is de eerste ronde in de nieuwe ruimte (lees: inloop kledingkast). Links en rechts al wat gekweekt maar dit is mijn eerste eigen ronde met eigen apparatuur etc.

    De stekken zijn gisteren binnen gekomen en al mooi geworteld, de strain is Jack White (dus niet White Jack!) en het is een sativa dominante kruising. De afzuiging en filter ontbreekt nog maar zal snel volgen (slecht slecht ik weet het....) tot die tijd verzorgt een hele rij fans van 10 cm in de deur de afvoer van warme lucht en dat gaat vooralsnog prima. Temp is 25.4 en de LV is 69% (lamp aan).

    Licht:
    Het zonnetje was 400 hps, sinds week 3 hangt er 600 watt philips son-t boven, de ballast bevind zich buiten de ruimte.

    Medium:
    Coco's op 11l potten met runoff tray.

    Voeding:
    House and Garden > Coco's A en B
    Hesi > Wortel stimulator en Supervit
    Advanced Nutrients > Hammerhead 9/18

    Scroll omlaag voor recente updates
    Attached Files
    Last edited by spacefrog; 2 February 2013, 20:02.

    #2
    Re: 10x White Jack in de kledingkast

    Oja ze gaan vanavond op 12/12 geslingerd worden op aanraden vd stekkenboer. Zit zelf te denken ze nog 1 a 2 dagen te geven.. wat denken jullie?? Temperatuur met de lamp uit is trouwens 19.3 / 87%.

    Comment


      #3
      Re: 10x White Jack in de kledingkast

      Kijk eens naar de schaduw van je lamp op de zijwanden, je kap hangt niet lekker.
      Zo te zien is je oppervlak ook iets te groot voor je lamp, het lijkt alsof de buitenkant veel minder licht krijgt (?)
      Waar heb je de stekken mee behandeld voor ze je hok in gingen ? spint.JPGspint.JPG
      Ik zou ze nog wel een dag of drie geven, 't is hobbykweek toch, dan willen we veel lekkere wiet, en niet zo snel mogelijk munten.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: 10x White Jack in de kledingkast

        ziet er mooi uit man, grappig om die tabakpotten te gebruiken

        succes ermee!
        250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

        Comment


          #5
          Re: 10x White Jack in de kledingkast

          Oorspronkelijk geplaatst door El Nino View Post
          ziet er mooi uit man, grappig om die tabakpotten te gebruiken

          succes ermee!
          niet voordat hij grondig schoongemaakt was haha

          De lamp hangt inderdaad niet ideaal nu, de ruimte is breder als dat hij diep is. Volgende week ga ik de gehele ruimte met z/w folie bekleden en zal dan gelijk de lamp in de breedte hangen. Op die manier zal de belichting een stuk effectiever zijn.

          Geen idee wat het precies is maar ik vermoed dat de stekkenboer ze besproeid heeft met het een of het ander, dacht even aan meeldauw maar dit lijkt me onwaarschijnlijk want ze zien er happy uit op dit moment.

          Comment


            #6
            Re: 10x White Jack in de kledingkast

            Oke, dus je hebt ze zelf niet behandeld tegen beestjes ?
            Dan weten we een beetje wat we kunnen verwachten eh ..

            Plantjes in tabakblikken is niet zo handig ivm TMV. (wat in tabak zit)
            Da's een erg besmettelijk en hardnekkig virus.
            Mijn stoeltje staat erbij. popcorn.gif
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: 10x White Jack in de kledingkast

              Heb hem preventief van het balkon af gesmeten Ik heb 2 katten in huis dus wil sowieso preventief gaan sprayen. Wat raden jullie aan op een budget?

              Comment


                #8
                tot
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: 10x White Jack in de kledingkast

                  Zal van de week wat bayer spray halen.. ze staan in ieder geval vast op 12/12 het hele zaakje zal toch nog wel even doorgroeien. Morgen of overmorgen top ik ze nog even voordat de bloei gaat doorzetten.

                  Comment


                    #10
                    P1040076.jpgP1040071.jpg

                    Keep it cooool zoals je ziet lamp was net aan normaal zit ik 2,5 graad hoger.

                    P1040072.jpg
                    Last edited by spacefrog; 8 January 2013, 20:54.

                    Comment


                      #11
                      Re: 10x White Jack in de kledingkast

                      Boodschappen gedaan!!

                      12 "run-off trays" voor onder de potten;
                      10 blokken coco, deels om de potten goed tot boven te vullen;
                      1 maal anti luis spray (bio) i.v.m. huisdieren

                      Uitgezette coco blok lijkt net chocolade cake... anyone

                      312445.jpg

                      Hier komt binnenkort nog een algemeen middeltje tegen spint bij ter aanvulling.

                      Comment


                        #12
                        Re: 10x White Jack in de kledingkast

                        en daar zijn we weer... UPDATE

                        Temp: 23.9 c (de winter zet ook in de kast goed door haha)
                        Lv: 53%

                        Ze hebben de afgelopen dagen gesmuld van de laatste wortelstimulator, een paar drupjes supervit en coco a/b op halve sterkte.
                        Op 1 stek na gaan ze allemaal prima.. de planten zijn nu ook allen 1 (sommige 2) maal getopt, hier en daar wat geFIMT als try out en preventief gesprayd tegen bladluis en spint.


                        P1040214.jpgP1040217.jpgP1040218.jpg

                        Comment


                          #13
                          Re: 10x White Jack in de kledingkast

                          Week 2,5 zichtbare bloei en de 400 watter is vervangen door een 600 watt son-t setje wat ik nog over had. Heb nog gedacht om de laatste paar weken met 1000 watt te draaien (400 + 600) maar dat is met de huidige afzuiging niet haalbaar.

                          1 stek bleef zodanig zwak dat ik hem eruit heb gezet.. de rest vd planten beginnen al hier en daar te ginsteren op het blad. Foto's volgen zondag of maandag
                          Last edited by spacefrog; 27 January 2013, 15:02.

                          Comment


                            #14
                            Re: 10x White Jack in de kledingkast

                            Week 3,5 ?! bloei.. zijn al een paar dagen geleden genomen

                            fot4.jpgfot3.jpgfot2.jpgfot1.jpg

                            Ben wat zuinig geweest met de voeding en ze hebben wat lichtstress gehad door een zekere onzorgvuldige kweker
                            Tochtstrip op de deur gemonteerd en vanaf vandaag dus op volle sterkte voeding.. coco a/b is bijna op.
                            Ik denk dat ik vanaf de volgende ronde exclusief gebruik ga maken van Advanced Nutrients.
                            Last edited by spacefrog; 2 February 2013, 20:39.

                            Comment


                              #15
                              Re: 10x White Jack in de kledingkast

                              Op of aanmerkingen zijn welkom natuurlijk.

                              Comment

                              Bezig...
                              X