Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x SCROG 250W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4x SCROG 250W HPS

ja dan wacht ik wel een weekje,maar hoop niet dat ze me tent ut knalle haha
    maar ga over paar dagen beginnen met low stress training.planten zo breed mogelijk laten groeien,alleen maar een voordeel tijdens het SCROGGEN denk ik.
    over een paar dagen volgt weer verslagje en paar fototjes

Comment

he hallo allemaal!
      hier weer een klein verslagje,heb de dames gister in hun nieuwe onderkomen gezet.
      een zelfgemaakte bak van53x53x20 (48L)
      laat ze nog 9 dagen groeien en dan gaat de klok op 12/12.
      temp is netjes 28.5 em LV is 40-45%

ben ook sinds vandaag begonnen met low stress training zoals te zien is op de fotos,
      alleen zag ik tot mijn ongenoegen gister paar lelijke bladeren,lijkt op overvoeding denk ik of te veel water.ben er nog niet helemaal uit!
      heb teslotte maar 4dagen wortelstimilator gegeven en maar1/4 van de tgh,vaag allemaal
      maar zal hier ongetwijfeld wel weer iets van leren
      heb de dames en de grond waar ze in staan vandaag goed water gegeven denk toch wel zo een 2.5-3L.
      hier een paar fotos.

raad en kritiek word gewaardeerd.blue mistic.jpgde dames in hun nieuwe onderkomen.jpglelijk.jpgphatt&fruity.jpgpineapple chunk.jpgSAM_1648.jpgsuperbud.jpg
      Last edited by rolling stone; 19 January 2013, 23:38.

Comment

Hmm waarom zet je ddie bladstelen vast. Bij LST buig je de top horizontaal en zet je de zijscheuten vast. jij bent nu de bladstelen van je grote fanblad omlaag aan het houden.

Ook aangezuurd dat water na toedienen van die wortelstimulator aan je gietwater? vlekjes lijken kalkgebrek maar ken ook een wat hoge bodem PH zijn.

Comment

lleuk man die LST maar zou je daar niet heel even mee wachten tot ze wat meer groen heeft ontwikkelt.
          en idd hoge PH waarden in je grond of kalk te kort.
          op mijn topic zie je dat ik de LSO ook toegepast hebt ze heeft net ook last gehad van die roest vlekken op haar blad. (Calcium te kort)
          daar waar flintstoned mij even bij heeft geholpen.
          groetjes

Comment

ja maatje van mij heeft ph -groei moet ik denk ik toch maar eens ff halen zo!
            heb zelf van die ph stripjes die je in het water moet doen!
            iemand nog tips voor de voeding om het probleem op te lossen??

MILDRED MISSCHIEN?

Comment

ben benieuwd hoe dit verder verloopt 'k zou je willen helpen maar ik ken zelf niet zoveel van die methode die jij toepast...
              250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

4x SCROG 250W HPS

Je zou wel een beetje zekerheid moeten hebben rond je ph waarde ? Het is moeilijk te oordelen of je een tekort hebt of een blokkade als je die gegevens niet weet toch ? Tenzij je met een bio lijn werkt maar dan nog als je enkel water geeft zonder meer zit je zowiezo te hoog met je ph waarde

Comment

Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!

Denk deze toch nog eens doornemen.

Img_0566.jpg

Comment

Meten is weten, heb je niet de €'s vraag dan een collega kwekert in je buurt om een paar keer langs te komen met zen metertjes wanneer je water gaat geven. Als die een paar keer de waardes meet, heb je toch enig idee wat je uitspookt... Heb je liever geen bezoekers (zoals ik) koop ze dan (zoals ik)...

Ik weet dat het in onze (als kwekerts) situatie moeilijk is, vertrouwen komt immers niet vanzelf. Maar een collega kennen is een groot voordeel. Heb hier al dikwijls gedacht waarom woont die QnQ of Monty, of K3 (vooral voor de blonde en de donkere dame (die rosse mag k1 houden) niet een paar huizen verder... Wist ik meteen wat te doen bij problemen
                    Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

Comment

thanks man heb t doorgenomen en deed het idd verkeerde heb de paperclips weg gehaald en gaa het toepassen als de dames groter zijn!
                      bedankt voor je reactie!

Comment

hallo beste mensen
                        hier week een kleine update,mijn bladeren zagen er een beetje roestig geelachtig uit,nu heb ik me op JD laten vertellen dat dat waarschijnlijk calcium tekort was,nu heb ik heb ik canna calcium 15%gehaald en de dames doen het alweer beter heb het eergister halve hoeveelheid toegediend.en gister en vandaag alleen maar water gegeven.

een vriend van me had nog een RQS critical over dus die heb ik er nu ook maar bij gezet
                        dus ni ipv van 4xscrog is het 5 geworden.
                        ze staan in dag 16 groei(en e critical in dag 4)
                        wil morgen beetje bij gaan voeden,wortelstimu en beetje groei voeding

hier weer een paar fotos.
                        kritiekSAM_1705.jpgSAM_1711.jpgSAM_1712.jpgSAM_1713.jpgSAM_1714.jpg en advies zijn welkom
                        Last edited by rolling stone; 23 January 2013, 12:11. Reden: vergeten

Comment

halle mensen
                          ik heb vandaag de dames getopt na de 3a4e internode,en de klok op 12/12 gezet fotos volgen nog!

Comment

hallo beste mensen
                            het is nu al weer 6 dagen geleden dat ik de dames heb getopt en de klok op 12 12 heb gezet.
                            vind zelf dat ze er mooi bij staan,aangezien ik vorige week CALCIUM tekort had.
                            maar na een paar keer CANNA calcium 15% gebruikt te hebben heb ik daar geen last meer van..

er is er 1 bijgekomen maatje van me had m over critical van RQS

kritiek word gewaardeerd

groetjes de rollende steenSAM_1729.jpgSAM_1736.jpgSAM_1737.jpgSAM_1738.jpgSAM_1739.jpgSAM_1732.jpgSAM_1733.jpgSAM_1730.jpgSAM_1731.jpg

Comment

Ze zien er zeker al een stuk beter uit! Ik zou wel ff opzoeken wat je plantje rechts beneden heeft. Zelf weet ik het niet. Veel succes nog.
                              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

lijkt wel gefimt geweest...
                                GRTZ Thur
                                "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

Bezig...
                                X