Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x SCROG 250W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4x SCROG 250W HPS

je heb haar wel getopt niet gefimd weet ook niet wat het is komt wel goed hoop ik

Comment

die plant heeft claw (klauw)

kan door tocht komen of een koude zone.

staat ze aan die kant van de tent bij een ventilatie gat? of zit daar (aan de buiten
      zijde) een koude plek (raam, of dunne koude muur???). of je rits zit daar niet goed dicht
      bij het deurtje, waardoor een jetstroompje van lucht naar je buisventilator word getrokken.

ik gok echt iets met kou of tocht. veel succes met uitzoeken

groetjes

Comment

hallo beste medekwekers
        hier weer een klein verslagje.
        de dames zijn in 4 dagen tijd lekker gegroeidom de dag 1.5 liter water gegeven zonder voeding.
        denk dat ik dit weekend mijn SCROG net tevoorschijn ga toveren,aangezien de eerste tekenen van bloei zichtbaar zijn,of misschien nog ff wachten wat denken jullie

de pineaplle chunk is ook weer helemaal in leven gekomen ontdekte gister ook daar al een 9 vingerig blad.
        blue mistic.jpg
        pineapple chunk.jpgsuper bud.jpgphatt and fruity.jpgde 5 dames.jpgcritical.jpghier een paar fotos

Comment

4x SCROG 250W HPS

Mooi mooi roling stone, 9 vingers al
          Deze heeft het goed naar hun zin ghehe komt helmaal goed zo te zien!!
          Succes verder grtz

Comment

lekker man zo beter dat het weer goed gaat... volgende ronde is die pineapple bij mij ook aan de beurt

Comment

haha mooie plant is het ook maar wanneer is volgens jullie het beste moment om te gaan beginnen met de SCROG methode?????

Comment

Bezig...
              X