Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Enemy Off The States On BioGreen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Enemy Off The States On BioGreen

    Ziet der weer gezond uit.

    Comment


      #47
      Re: Enemy Off The States On BioGreen

      Altijd leuk om gezonde mooie plantjes te zien.
      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

      Comment


        #48
        Re: Enemy Off The States On BioGreen

        Die hebben een mooie gezonde kleur! Succes! we kijken mee!

        Grtz
        Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
        A friend with Weed is a friend Indeed

        Comment


          #49
          Re: Enemy Off The States On BioGreen

          Nice Paf. Witte puntjes is geen probleem in de groei, gele puntjes in de bloei ook niet. Je moet in een later stadium (bloei) gaan laten op verbranding van punten; erg bruin, krulling, haarig.

          Voor de rest zul je wat moet testen met opvoeren. Als de planten iets meer gaan hangen, kan dat duiden op al iets te kort.
          Ik zou wel richting de 1.5 a 1.6 gaan, rond deze groei/bloei periode.
          Een keertje water tussendoor geven of lagere EC werkt makkelijker, vind ik dan.
          Ik doe dit onder spaarlamp 3 weken (zijn ze iets kleiner), en dan overpotten en 1 a 2 weken onder HPS.

          Succes en interessante soort om te volgen.

          Trouwens goede voeding, agrimix
          Last edited by heaven; 31 January 2013, 07:57.

          Comment


            #50
            Re: Enemy Off The States On BioGreen

            Ze zien er top uit kerel, mooie planten om te zien! Op naar dikke toppen!!!

            Comment


              #51
              Re: Enemy Off The States On BioGreen

              lokes paffy !!

              die zien der veel te groen uit he :d

              netjes hoor

              doe zo verder

              Groetjes
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment


                #52
                Re: Enemy Off The States On BioGreen

                Yoo De mannen Thnx voor de berichten

                @peacemaker, thnx man!! ze gaan de goede kant op nu en het is zeker een aan te raden soort
                vooral als je van keiharde lekkere topjes houd

                @Flint thnx man!!

                @Solemio Thnx man doe me best

                @HashiZall Thnx man!! en schuif er gezellig bij kerel

                @Heaven, Kijk dat is nou info waar ik wat aan heb is nu de eerste keer voor mij met een EC meter dus nog steeds zoeken
                naar een gouden weg ^^
                Ze hebben gisteren rond de 1.3Ec gekregen en dat zal zowieso opgevoerd worden de komende week, na hun waterbeurtje van gisteren zag
                je dat ze in die 18 uurtjes mooi de breedte zijn ingegaan ze worden immers ook groter en gaan dan meer lusten
                Ik probeer het volgende aan te houden qua voeden 2x voeding en dan 1x water, dit in de hoop ze niet te overvoeden maar ook
                dat ze hopelijk niet te weinig zullen binnen krijgen.

                Soortje is zekers interesting en smoked zooo heerlijk dat ik het zeker een ieder kan aanraden de EOTS!!!
                En ja de voeding doet et nog steeds erg goed voor zo ver ik het meemaak, maar tegen het einde van de run
                kan ik pas meer zeggen over de voeding ^^

                @Rebel, Dude thnx man!! en mogen ze idd dikker worden dan me vorige ronde

                @K1, Thnx man!!in de groei heb ik tot nu toe altijd super mooie groene planten gehad dus daar ligt em niet in
                ik heb tot nu toe de problemen meegemaakt als ze in de bloei staan dat ze vergeelde of tekorten kregen.(verkeerde Ph, overvoeding of te nat)

                Vandaar ook dit keer compleet aan de slag met meters en al, mocht het me dit keer niet lukken ga ik jou volgen en ook
                op een batmix mixje kweken want dan hoef ik niet meer zoveel te sukkelen met voeding enz...

                Daarnaast zit ik met nog een theorie in mijn hoofd en dat is ipv direct op 12/12 te gaan de licht uren langzaam
                over 2 weken verdeeld terug brengen naar de 12 uurtjes.
                Nou heb ik mij ook laten vertellen dat dit minder stress op de planten zou brengen, nu vraag ik mij eens af hoe jullie daarover denken ^^

                Bij eerstvolgende waterbeurt weer een update van de plantjes, in de tussentijd kunnen we ff brainstormen

                Eens een paffer, altijd een paffer........

                Comment


                  #53
                  Re: Enemy Off The States On BioGreen

                  kijkt af en toe mee zien er weer goe uit
                  Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                  laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                  Comment


                    #54
                    IMG_7230.jpgIMG_7231.jpgIMG_7229.jpg
                    Last edited by Paffy; 1 February 2013, 23:55. Reden: wat vergeten
                    Eens een paffer, altijd een paffer........

                    Comment


                      #55
                      Re: Enemy Off The States On BioGreen

                      ziet er goed uit paffy mooi fris kleurtje hebben ze

                      Comment


                        #56
                        Re: Enemy Off The States On BioGreen

                        smooth in snipermode die enemy's
                        Wil je blowen, moet je het zelf growen

                        Comment


                          #57
                          Re: Enemy Off The States On BioGreen

                          Yo Paffert, lekker bezig gap!

                          zodra je kruinen iets lichter van kleur worden ga je gewoon langzaam iets omhoog met je ec voor de rest gaat ie lekker ja tog!

                          Ik heb sowieso weer wat nieuwe try outs voor de next run!

                          Tot snel maat!
                          sigpic

                          Comment


                            #58
                            Enemy Off The States On BioGreen

                            Mooie foto's Paffy! Komt helemaal goed

                            Comment


                              #59
                              Re: Enemy Off The States On BioGreen

                              Thnx Guy's blijf me best doen toch

                              @Nf, Thnx gap voor de tip zal et in de gaten houden
                              Ben benieuwd wat je voor me in petto hebt, see you soon!!

                              Yoo peeps

                              Plantjes gaan lekker ze groeien mooi als kool gheheheh, ze hebben goed gereageerd op de top beurt
                              Mischien ben ik te snel maar wordt beetje parra bij de gedachte dat 3 planten ballen aanmaken
                              Ik zie hele kleine bolletjes bij de oksels waar ze geslacht tonen, wellicht ligt het aan mij maar we wachten nog even af.

                              Ze hebben gisteren 6ltr water van onderen gekregen met Ph5.8 en EC1.5 en daar hebben ze gretig gebruik van gemaakt
                              want ze zijn ineens een stukje breeder

                              Het liefst wil ik aanstaande donderdag de klok al op 12/12 zetten maar na wat ik heb gezien tijdens mijn ontdekkingsreis tussen de planten
                              wil ik ze liever toch nog even langer laten op 18/6 tot ik zekerheid heb, en mochten die 3 ballen geven dan laat ik 1tje
                              nog langer groeien zodat ik toch wat redelijks eraf haal desnoods wordt ze gescrogged.

                              Temp in de tent legt rond de 26 graden en lv rond de 40%.

                              Verders geen gekke dingen te melden ze groeien goed maar ben benieuwd wat ik zal aantreffen.
                              Hier nog een paar piccas van de planten
                              IMG_7344.jpg

                              IMG_7342.jpgIMG_7343.jpg
                              Eens een paffer, altijd een paffer........

                              Comment


                                #60
                                Re: Enemy Off The States On BioGreen

                                goed in de gaten houden paffy maar kunnen je calyxen zijn, zit er ook mee maar komen witte haartjes uit dus zolang er geen ballenaanmaak is verder no worry's maar zeker in de mot houden in geval van ze staan er mooi bij, zie mijn toekomstige sletjes staan

                                ola merk ik net even op door nog eens goed te lezen, jij hebt nu al ballen in je groei...man man mag er niet aan denken paffy
                                Wil je blowen, moet je het zelf growen

                                Comment

                                Bezig...
                                X