Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nice Paf. Witte puntjes is geen probleem in de groei, gele puntjes in de bloei ook niet. Je moet in een later stadium (bloei) gaan laten op verbranding van punten; erg bruin, krulling, haarig.
Voor de rest zul je wat moet testen met opvoeren. Als de planten iets meer gaan hangen, kan dat duiden op al iets te kort.
Ik zou wel richting de 1.5 a 1.6 gaan, rond deze groei/bloei periode.
Een keertje water tussendoor geven of lagere EC werkt makkelijker, vind ik dan.
Ik doe dit onder spaarlamp 3 weken (zijn ze iets kleiner), en dan overpotten en 1 a 2 weken onder HPS.
@peacemaker, thnx man!! ze gaan de goede kant op nu en het is zeker een aan te raden soort
vooral als je van keiharde lekkere topjes houd
@Flint thnx man!!
@Solemio Thnx man doe me best
@HashiZall Thnx man!! en schuif er gezellig bij kerel
@Heaven, Kijk dat is nou info waar ik wat aan heb is nu de eerste keer voor mij met een EC meter dus nog steeds zoeken
naar een gouden weg ^^
Ze hebben gisteren rond de 1.3Ec gekregen en dat zal zowieso opgevoerd worden de komende week, na hun waterbeurtje van gisteren zag
je dat ze in die 18 uurtjes mooi de breedte zijn ingegaan ze worden immers ook groter en gaan dan meer lusten
Ik probeer het volgende aan te houden qua voeden 2x voeding en dan 1x water, dit in de hoop ze niet te overvoeden maar ook
dat ze hopelijk niet te weinig zullen binnen krijgen.
Soortje is zekers interesting en smoked zooo heerlijk dat ik het zeker een ieder kan aanraden de EOTS!!!
En ja de voeding doet et nog steeds erg goed voor zo ver ik het meemaak, maar tegen het einde van de run
kan ik pas meer zeggen over de voeding ^^
@Rebel, Dude thnx man!! en mogen ze idd dikker worden dan me vorige ronde
@K1, Thnx man!!in de groei heb ik tot nu toe altijd super mooie groene planten gehad dus daar ligt em niet in
ik heb tot nu toe de problemen meegemaakt als ze in de bloei staan dat ze vergeelde of tekorten kregen.(verkeerde Ph, overvoeding of te nat)
Vandaar ook dit keer compleet aan de slag met meters en al, mocht het me dit keer niet lukken ga ik jou volgen en ook
op een batmix mixje kweken want dan hoef ik niet meer zoveel te sukkelen met voeding enz...
Daarnaast zit ik met nog een theorie in mijn hoofd en dat is ipv direct op 12/12 te gaan de licht uren langzaam
over 2 weken verdeeld terug brengen naar de 12 uurtjes.
Nou heb ik mij ook laten vertellen dat dit minder stress op de planten zou brengen, nu vraag ik mij eens af hoe jullie daarover denken ^^
Bij eerstvolgende waterbeurt weer een update van de plantjes, in de tussentijd kunnen we ff brainstormen
@Nf, Thnx gap voor de tip zal et in de gaten houden
Ben benieuwd wat je voor me in petto hebt, see you soon!!
Yoo peeps
Plantjes gaan lekker ze groeien mooi als kool gheheheh, ze hebben goed gereageerd op de top beurt
Mischien ben ik te snel maar wordt beetje parra bij de gedachte dat 3 planten ballen aanmaken
Ik zie hele kleine bolletjes bij de oksels waar ze geslacht tonen, wellicht ligt het aan mij maar we wachten nog even af.
Ze hebben gisteren 6ltr water van onderen gekregen met Ph5.8 en EC1.5 en daar hebben ze gretig gebruik van gemaakt
want ze zijn ineens een stukje breeder
Het liefst wil ik aanstaande donderdag de klok al op 12/12 zetten maar na wat ik heb gezien tijdens mijn ontdekkingsreis tussen de planten
wil ik ze liever toch nog even langer laten op 18/6 tot ik zekerheid heb, en mochten die 3 ballen geven dan laat ik 1tje
nog langer groeien zodat ik toch wat redelijks eraf haal desnoods wordt ze gescrogged.
Temp in de tent legt rond de 26 graden en lv rond de 40%.
Verders geen gekke dingen te melden ze groeien goed maar ben benieuwd wat ik zal aantreffen.
Hier nog een paar piccas van de planten IMG_7344.jpg
goed in de gaten houden paffy maar kunnen je calyxen zijn, zit er ook mee maar komen witte haartjes uit dus zolang er geen ballenaanmaak is verder no worry's maar zeker in de mot houden in geval van ze staan er mooi bij, zie mijn toekomstige sletjes staan
ola merk ik net even op door nog eens goed te lezen, jij hebt nu al ballen in je groei...man man mag er niet aan denken paffy
Comment