Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thnx gasten nou maar hopen dat de toppen snel zullen komen
Ik ben tot nu toe zeer te spreken over de Biogreen voedingslijn het doet in elk geval wat het moet doen.
Ben nu enkel nieuwsgierig hoe het in de bloei periode zal verlopen, heb zoveel goede verhalen gehoord over deze lijn
en nu maar is zien of daadwerkelijk super is
Bij de eerst volgende waterbeurt zal er weer een foto update geplaatst worden.
Yoo Peeps vandaag hebben de dames weer eens 6ltr water gekregen Ph5.8 en Ec1.6
Temp ligt nog steeds rond de 25 graden en lv rond de 40%
Ze gaan nog steeds mooi en strekken dagelijks meer en meer
Morgen (14-02) staan ze in hun eerste week 12/12 en hoop dat de toppen lekker snel mogen komen.
Ziet er goed uit man, heel eerlijk wat je ziet en denkt een bal te zijn....mij zou ut niet zijn opgevallen haha
Die 2.0 zou opzich wel moeten kunnen, plant staat mooi donker, donker genoeg, maar je kruin is vrij licht van kleur zo te zien dus ik zou zeggen pump it up die shit! als het teveel is ff met citroenzuurtje afzuren en een zyme erbij knallen...af en toe een risico nemen moet kunnen en is een aannemelijk risico om te nemen, in mijn optiek!
Ik spreek deze week die dude voor die nieuwe zaden...dus zodra ik wat weet hoor je me.
Ga zo door kerel!
Enne moest je nou nog een bulb of compleet setje hebben ... staat me iets van bij... maar heb net een vette budha cheese gezmoked
Ik hoor ut wel haha
@ NF Thnx Goos!! moet wel altijd oplettend blijven eeuh ^^
Voeding zal ik ook moeten opvoeren of mijn ec meter geeft verkeerde waardes aan
Als ik schema exact volg dan kom ik op Ec1.3 uit met kraanwater erbij opgeteld, met de groei voeding kwam ik op Ec1.6 uit als schema aanhield.
Of ik zal ijkvloeistof moeten halen of meer bloei voeding erin knallen
Ik hoor het wel van je NF wanneer de dingetjes klaar liggen, komt goed ouwe
En nu weer on topic
Vanaf vandaag is de Gavita bulb erin gedraait en is de power naar 600watt opgeschroefd, lamp ik op 60cm van de hoogste toppen gezet(lamp zit bijna tegen plafond aan).
mocht het me lukken temp onder de 28 graden te houden dan zal deze uiteraard iets lager geplaatst worden zodat derest ook binnen de maatstaven
onder de bulb kunnen knallen.
Temp in de tent is wel direct rond de 28 graden gesprongen maar met het koele weer buiten moet het haalbaar zijn om onder de 28 te krijgen.
Lv ligt nu rond de 35% en was de afgelopen dagen rond de 50% met de HPI op 400watt.
Kwestie van goed in de gaten houden want voor je het weet zijn de 2 maanden voorbij en mag de schaar er weer in
Hier nog een paar piccas voor jullie, zodra de toppen zichtbaar worden zullen er uiteraard wat geilere foto's gepost worden ^^
Thnx Guys voor de berichten
@ rebel, met1.3 werden ze wat lichten heb toch wat moeten verhogen
De planten hebben nu 1 week bloei erop zitten en ze doen het nog steeds goed.
Ec van het water is verhoogd naar de 1.6 en je ziet ze ervan smullen Ph 6.0
Ze hebben vandaag alleen water gekregen waar ze even lekker mee mogen uitdampen.
Temp ligt rond de 27 graden met licht aan en rond de 22 met licht uit.
Comment