Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De Paff man, gaat toch goed, mag wel beetje meer EC maar kleur is beetje donker idd, ff kijken mss andere voeding proberen, uitzoeken wat jou het best bevalt in kwaliteit-kwantiteit.
@ heaven, ik zal dit pakketje toch eerst goed tot z'n recht moete laten komen wederom eigenschuld want het ging zoo super maar goed the end is almost near
Vandaag maar weer eens een foto updatje van de planten peeps, ik zie dat ze de productie weer hebben opgepakt en zie overal weer nieuwe witte pistels verschijnen.
Blijkt dus dat mijn Ph meter nodig toe was aan een ijk beurt nu dat die weer is geijkt kom ik op een ph van 7.2 uit als ik me water meet.
weet nou niet of ze iets hebben aangepast aan de ph van het water (lijkt mij stug) of ik heb altijd met de verkeerde waardes gewerkt (lijkt mij eerder)
De planten staan nu 4,5 week in de bloei dus op naar het einde, aan de planten te zien hebben ze het weer naar hun zin los van het feit dat ze gestressed zijn.
Nu maar hopen dat de laatste weken lekker snel voorbij gaan zodat ik weer een nieuwe run kan starten
Heb zelf een paar dagen de lamp op 400 watt moeten zetten omdat het gewoon te heet werd in de tent, sprong makkelijk boven de 31 graden uit.
NU dat het weer wat koeler is staat ie weer op 600 watt te knallen
Ph dat ik nu aan hou is 6.2 en de Ec nog steeds rond 1.4, zal deze over de komende week gaan opbouwen en eens zien hoe ze daarop reageren.
PK13/14 booster krijgen ze de eerstvolgende voedings beurt mee (vanaf morgen) dan zullen ze wel wat meer gaan zwellen hoop ik ^^
Genoeg gelult voor nu, hier zijn de foto's van de dames
Enjoy!!
De plantjes naderen de laatste weken, ze staan nu 5,5 week in de bloei al vind ik de toppen er wel magertjes uitzien maar goed ben blij als ik weer wat te roken heb
Beginnen nu wel wat geler te worden helaas maar ik geef niet op hierna komen ze weer met z'n 4en.
Ph is 6.2 en Ec rond 1.8, temp in de tent ligt rond de 27 graden en Lv rond de 30%
Ik zou de bloeivoeding nu niet meer te hoog houden, eerder klein beetje PK of K erbij, minder N van de bloeivoeding voor de smaak en kwaliteit.
Als je ze langer laat staan dan mag je wel wat langer doorgaan, maar toch beetje uitkijken met stikstof opbouw in de punten.
Comment