Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ooooeh Paffster dat zou zonde zijn als 3 van de 4 man zouden zijn !!
wacht geduldig met je mee .... ik had zelf 7 van de 9 mannelijke planten, en dat zet je toch een heel stuk terug ...
Hopen op vrouwen!!!!!!!
greetz
Yoo bubs, 7 van de 9 vrouwen das idd wel ff schrikken jah
Ik hoop op een ander uitslag maar de vraag is of dat em gaat worden
En of het ook daadwerkelijk ballen zijn zullen we binnenkort te zien krijgen.
Sinds gisteren (7-2) is de klok terug gezet naar een 12 uurtjes licht
Ze groeien echt hard momenteel de plantjes, hier en daar zie je al wat voorbloei naar buiten komen.
Lv is de afgelopen dagen richting 50% geschoten en temp blijft netjes rond de 25 graden en met licht uit max 21 graden.
Zelf zit ik te denken om HPI nog een 2 weekjes erin te laten alvorens om te schakelen naar HPS, mochten jullie er
anders over denken verneem ik dat graag
Gisteren hebben de dames ook weer een 6ltr afgezuurd water gekregen Ph5.8
Vanavond zodra het licht aan is zal ik weer wat fotos maken en uppen voor jullie.
@Bodos idd a shame dat!!begin toch langzaam meer de kriebels te krijgen van fem seeds met hermanitos erin verstopt
Heb voor hierna nog een pakje met Big Budha cheese liggen mochten die ook ballen gaan schieten
dan ga ik echt es overwegen om met reg seeds of stekken aan de slag te gaan.
Ik denk toch echt wel dat rechts voor ballen aan het maken is ik krijg ze helaas nog niet goed op de foto dus nog ff laten hangen^^
mochten ze allemaal ballen schieten dan gaat alles de vuilbak in en dan maar helaas opnieuw beginnen
Ook al wast maar ene foto, het zegt meer ^^
Harige oksels die dan wel lekker ruiken, dat willen we zien
Heb ook altijd miserie om dat kleine prul op foto te krijgen grr
grt
Yoo peeps, vandaag de plantjes weer een water beurt gegeven Ph5.8 en Ec1.5, gaf eerst zo'n 6 litr per 3 dagen heb dat nu eens verlaagd naar de 5ltr
is ff kijken of ze dit binnen 2 dagen zullen verbruiken of niet
Verders gaat alles naar behoren, 1e week 12/12 en ze zijn al heel wat gestrekt, of het een vol tentje zal worden heb ik me twijfels erbij, zal wel
vol komen te zitten met groen maar wel minder toppen dan de vorige keer.
Temp in de tent ligt rond de 26 graden en lv rond de 30% met de bevochtiger uit.
Hier nog wat piccas van de planten IMG_7383.jpg
Heb ook de dingen die me parra maakte eindelijk op de foto gekregen, en maakte me zomaar zorgen er zijn geen ballen
voor zo ver ik kan zien IMG_7387.jpg
Comment