Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Enemy Off The States On BioGreen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Enemy Off The States On BioGreen

    Wat is er mis met wat minder groene plantjes?? Ze hoeven niet persee mega groen te wezen hoor, want dat betekend dat je echt op het randje zit qua voeding en dus niet de ruimte heb om een foutje te maken en die op te vangen.....

    Ze zien er wel zeer goed uit en de toppen zijn ook mooi kort op elkaar. Gaat goed kerel!!!

    Comment


      Re: Enemy Off The States On BioGreen

      Thnx Peeps voor al die leuke berichten en America's most wanted indeed $ir

      De plantjes gaan echt super!! ruiken heerlijk, nog niet echt stinken maar dat zal nog wel komen denk ik

      @ Rebel, Thnx goos je hebt me vorige rondes gezien dus ff tijd voor verandering donker groen is mijn kleur dit jaar ^^
      ghehehe maar begrijp je punt iig wel gozer ec zal voorlopig niet verhoogd worden dat is wat zeker is

      Ze hebben gisteren weer wat water gekregen Ph6.0/Ec1.3 en de lamp draait vanaf vandaag op 110%
      Dat is ook de rede dat ik de 3 uitschieters heb geknakt om het veld zowat gelijk te houden zodat de toppen niet te heet worden
      Afgelopen nacht had ik em op 110% gezet maar dat was maar oor de laatste 5 uurtjes geweest en de temp is netjes rond de 26 graden gebleven
      Lv schommeld nu weer tussen 25/40%

      Verders geen gekke dingen te melden dan jullie nog wat piccas te showen van de dames, enjoy!!
      IMG_7709.jpgIMG_7701.jpgIMG_7708.jpgIMG_7707.jpgIMG_7706.jpgIMG_7705.jpgIMG_7704.jpgIMG_7703.jpgIMG_7702.jpgIMG_7710.jpg
      Eens een paffer, altijd een paffer........

      Comment


        Re: Enemy Off The States On BioGreen

        Maken al aardig hars de lady's, mooi.

        Comment


          Re: Enemy Off The States On BioGreen

          We zijn weer es een paar dagen verder en weer is tijd voor een foto update!!

          De plantjes hebben vandaag week3 bloei achter de rug en gaan de 4e week in ^^
          Ze gaan nog steeds lekker, merkte gisteren op dat ze zekers te nat hebben gestaan de afgelopen dagen
          want ze beginnen wat blaadjes te laten vallen welke nog vochtig zijn

          Dus water gift is verlaagd naar de 4 ltr, Ec blijf ik nog steeds rond de 1.4 houden want ze staan er donker groentjes bij

          Lamp is weer op 100% gezet want ik kan de hitte gewoon niet kwijt op 110%.
          In de tent bleef de temp steken rond de 30 graden op 110% en nu weer 100% en temp staat weer rond de 27 graden(LV rond de 30%)

          Hier nog wat piccas van de dames, zou zeggen enjoy
          IMG_7721.jpgIMG_7712.jpgIMG_7713.jpgIMG_7714.jpgIMG_7717.jpgIMG_7718.jpgIMG_7719.jpgIMG_7723.jpg
          Eens een paffer, altijd een paffer........

          Comment


            Enemy Off The States On BioGreen

            Is het niet omdat de bladeren geen licht meer vangen onderin? Dan lijkt het me vrij normaal, want vind anders wel dat ze er erg gezond bij staan!! Mooi ontwikkeld, echt goed gedaan makker

            Comment


              Re: Enemy Off The States On BioGreen

              Paffert is weer lekker bezig!!

              Spreken snel weer maat!
              sigpic

              Comment


                Re: Enemy Off The States On BioGreen

                Thnx Smowkie en NF, we spreken idd snel weer ouwe!!

                @Smowkie, nope ze beginnen ook plaatselijk lichter richting geel te gaan de bladeren en trekt ook langzaam omhoog.
                voor derest gaan ze super moet enkel dit ff goed krijgen.
                Als je plant de bladeren zelf opvreet dan vallen ze er niet vanaf als je ze eventjes aanraakt.
                Deze blaadjes vielen er zo vanaf dmv een lichte aanraking.

                Ben nu zelf van mening dat van onder wateren makkelijker gaat met 9x11 ltr dan met 4x20 ltr.

                Maar goed ben nog steeds in het leerproces, met voeding enzo gaat het al stukken beter en nu de watergiften nog

                Thnx voor jullie berichten gasten
                Eens een paffer, altijd een paffer........

                Comment


                  Re: Enemy Off The States On BioGreen

                  Netjes geknakt die uitschieters en mooie harslaag al zo in begin 4e week goodluck

                  Comment


                    Re: Enemy Off The States On BioGreen

                    prachtige run heb je paffy, heb gisteren van iemand een tester van zen run van deze strain gekregen. teleurstellend is het zeker niet, integendeel. en zoals die van jou oogt kan dat alleen maar goedkomen.

                    succes

                    Comment


                      Re: Enemy Off The States On BioGreen

                      going smooth paffy!!! knalle maar
                      Wil je blowen, moet je het zelf growen

                      Comment


                        Re: Enemy Off The States On BioGreen

                        @ LAngeNL, Thnx man!!

                        @Somango, Thnx man!! idd is niet teleurstellend qua effect maar als we het over de geur/smaak van de wiet
                        vind ik het persoonlijk een 4 van de 10.
                        Alles wat ik tot nu toe heb gekweekt was de smaak zoo gevaarlijk lekker dat het steeds naar meer smaakte, maar dat
                        heb ik niet bij de enemy's van me vorige run ervaren.

                        En nu ruik ik precies weer het zelfde in de tent als ik aan de bladeren kom maar niet getreurd zolang effect maar goed is

                        @Medical-Spliff, jij ook bedant mate!! en idd knallen met die handel
                        Eens een paffer, altijd een paffer........

                        Comment


                          Re: Enemy Off The States On BioGreen

                          Yoo Peeps

                          Week 4 zit er bijna op voor de planten en ze worden nog steeds dikker ondanks weeral oude problemen zucht

                          Zoals ik al eerder aangaf beginnen ze hier en daar lichter te worden en zijn goed gestrest, hier en daar worden de haartjes ook al
                          bruin in de toppen wat enkel kan aanduiden dat iets niet goed gaat.

                          Ik dacht eerste instantie aan overvoeding, dat kan opzich ook wel kloppen want er komen ook weer bruine roestvlekjes hier en daar.
                          Dus ze hebben de afgelopen dagen enkel water gehad maar ze blijven lichter worden op sommige spots en de bruine haartjes niet te vergeten.

                          Ec heb ik al verlaagd en water giften zijn ook al omlaag gehaald gezien ze niet super veel zuipen.
                          In eens kreeg ik gisteren de idee om mijn Ph meter maar eens te gaan ijken dacht dat dat het probleem veroorzaakt.
                          Eenmaal in de Ph7.0 oplossing geplaatst gaf de Ph meter 8.0 aan waardoor ik in eerste instantie dacht ijkvloeistof is niet goed meer.
                          Vandaag maar eens nieuwe vloeistof gehaald en die sloeg ook 8.0 uit en in de 4 gaf die 4.1 aan.

                          Dus als een malle dat ding geijkt, maar heb ze dus nu een geruime tijd al te zuur water gegeven en ondanks dat zetten de toppen wel gewoon door.
                          Ec meter zal ik ook ijken op het moment dat ik weer een voedings beurt zal geven.

                          De komende dagen krijgen ze dus nog alleen water en zal dan langzamerhand voeding weer beginnen op te bouwen.
                          Door dat ik te zuur water heb gegeven kan zeer goed zijn dat er nog wat voeding is achter gebleven in de grond.

                          Achja dit soort shit kan je krijgen en et verklaard ook direct de problemen van me vorige runs.
                          Dus nu gewoon straight om de maand ijken die handel.

                          Temp in de tent ligt nog steeds rond de 27 graden en lv rond de 30%, lamp draait op 100% en als et goed koud is buiten gaat ie op 110%

                          Verders geen gekke dingen te melden enkel dat ik hoop dit nog goed te krijgen
                          Hier nog wat piccas van de dames.......
                          IMG_7888.jpgIMG_7890.jpgIMG_7892.jpgIMG_7893.jpgIMG_7894.jpgIMG_7895.jpgIMG_7896.jpgIMG_7889.jpg
                          Eens een paffer, altijd een paffer........

                          Comment


                            Re: Enemy Off The States On BioGreen

                            Netjes Lekker laten zwellen die toppuh

                            Comment


                              Re: Enemy Off The States On BioGreen

                              sweet bro
                              Wil je blowen, moet je het zelf growen

                              Comment


                                Re: Enemy Off The States On BioGreen

                                hey,
                                die gaan lekker nog ff en de schaar mag erin
                                grts bio

                                Comment

                                Bezig...
                                X