Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Enemy Off The States On BioGreen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Enemy Off The States On BioGreen

    So die staan er mooi bij!!
    En dat worde ook heele mooie dikke toppe!!
    16x Amnesia onder 600W
    Mooi in volle bloei!!

    Comment


      Re: Enemy Off The States On BioGreen

      Ooi paff, ziet er goed uit, laat ze maar goed aandikken
      sigpic

      Comment


        Re: Enemy Off The States On BioGreen

        De Paff man, gaat toch goed, mag wel beetje meer EC maar kleur is beetje donker idd, ff kijken mss andere voeding proberen, uitzoeken wat jou het best bevalt in kwaliteit-kwantiteit.

        Comment


          Re: Enemy Off The States On BioGreen

          Iedereen bedankt voor de berichten

          @ heaven, ik zal dit pakketje toch eerst goed tot z'n recht moete laten komen wederom eigenschuld want het ging zoo super maar goed the end is almost near

          Vandaag maar weer eens een foto updatje van de planten peeps, ik zie dat ze de productie weer hebben opgepakt en zie overal weer nieuwe witte pistels verschijnen.
          Blijkt dus dat mijn Ph meter nodig toe was aan een ijk beurt nu dat die weer is geijkt kom ik op een ph van 7.2 uit als ik me water meet.
          weet nou niet of ze iets hebben aangepast aan de ph van het water (lijkt mij stug) of ik heb altijd met de verkeerde waardes gewerkt (lijkt mij eerder)

          De planten staan nu 4,5 week in de bloei dus op naar het einde, aan de planten te zien hebben ze het weer naar hun zin los van het feit dat ze gestressed zijn.
          Nu maar hopen dat de laatste weken lekker snel voorbij gaan zodat ik weer een nieuwe run kan starten

          Heb zelf een paar dagen de lamp op 400 watt moeten zetten omdat het gewoon te heet werd in de tent, sprong makkelijk boven de 31 graden uit.
          NU dat het weer wat koeler is staat ie weer op 600 watt te knallen

          Ph dat ik nu aan hou is 6.2 en de Ec nog steeds rond 1.4, zal deze over de komende week gaan opbouwen en eens zien hoe ze daarop reageren.
          PK13/14 booster krijgen ze de eerstvolgende voedings beurt mee (vanaf morgen) dan zullen ze wel wat meer gaan zwellen hoop ik ^^

          Genoeg gelult voor nu, hier zijn de foto's van de dames
          Enjoy!!

          IMG_8012.jpgIMG_8018.jpgIMG_8021.jpgIMG_8020.jpgIMG_8016.jpgIMG_8019.jpgIMG_8017.jpgIMG_8015.jpgIMG_8014.jpgIMG_8013.jpgIMG_8022.jpg
          Eens een paffer, altijd een paffer........

          Comment


            Re: Enemy Off The States On BioGreen

            eens raketten altijd raketten knalle
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

            Comment


              Enemy Off The States On BioGreen

              Vind ze ook wel dik geslaagd man!! Go for it Paffy, tgaat vlotjes

              Comment


                Re: Enemy Off The States On BioGreen

                zeer mooi grote plante|toppe proficiat
                ziet er geslaagd uit

                grtz
                grtzz..

                Comment


                  Re: Enemy Off The States On BioGreen

                  je dames zien er in orde uit paffy mooie toppen,blijve knallen m8

                  Comment


                    Re: Enemy Off The States On BioGreen

                    Lekker dikke pistels, altijd mooi om te zien! Succes!

                    Grtz
                    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                    A friend with Weed is a friend Indeed

                    Comment


                      Re: Enemy Off The States On BioGreen

                      All of the above
                      greetz
                      sigpic

                      Comment


                        Re: Enemy Off The States On BioGreen

                        kijk is aan, dat ziet er verukkelijk uit!!
                        16x Amnesia onder 600W
                        Mooi in volle bloei!!

                        Comment


                          Re: Enemy Off The States On BioGreen

                          Ola peeps en thnx voor de berichten

                          De plantjes naderen de laatste weken, ze staan nu 5,5 week in de bloei al vind ik de toppen er wel magertjes uitzien maar goed ben blij als ik weer wat te roken heb
                          Beginnen nu wel wat geler te worden helaas maar ik geef niet op hierna komen ze weer met z'n 4en.

                          Ph is 6.2 en Ec rond 1.8, temp in de tent ligt rond de 27 graden en Lv rond de 30%

                          Verder zal ik de fotos laten praten
                          IMG_8025.jpgIMG_8047.jpgIMG_8049.jpgIMG_8050.jpgIMG_8051.jpgIMG_8053.jpg
























































































































                          IMG_8054.jpgIMG_8055.jpgIMG_8056.jpgIMG_8046.jpgIMG_8045.jpgIMG_8043.jpgIMG_8026.jpgIMG_8027.jpgIMG_8028.jpg
                          Attached Files
                          Eens een paffer, altijd een paffer........

                          Comment


                            Enemy Off The States On BioGreen

                            Proficiat man!!! Ze zien er prachtig uit, zal zeker een dikke roker vanaf komen man!! Succes met de laatste loodjes

                            Comment


                              Re: Enemy Off The States On BioGreen

                              EC moest eerder omhoog Paf.
                              Echt mooie topjes.

                              Ik zou de bloeivoeding nu niet meer te hoog houden, eerder klein beetje PK of K erbij, minder N van de bloeivoeding voor de smaak en kwaliteit.
                              Als je ze langer laat staan dan mag je wel wat langer doorgaan, maar toch beetje uitkijken met stikstof opbouw in de punten.

                              Comment


                                Re: Enemy Off The States On BioGreen

                                Nice! Maar volgens mij kunnen die wel nog een week of 3/4 en zullen ze zeker nog wat aandikken.
                                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                                Comment

                                Bezig...
                                X