Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Enemy Off The States On BioGreen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Enemy Off The States On BioGreen

    mooi kweekverslag, bedankt!
    en prachtig gevulde potten, grats!

    Comment


      Re: Enemy Off The States On BioGreen

      nice paffy!!

      Comment


        Re: Enemy Off The States On BioGreen

        zulke mooie foto's ook, ben je fotograaf?

        Comment


          Re: Enemy Off The States On BioGreen

          hey paffy, mooi verslagje en foto's man.. Geniet nu maar van die giga opbrengst

          Kijk uit naar het de volgende kweek

          succes nog

          Comment


            Re: Enemy Off The States On BioGreen

            Mooi gedaan pafferd.

            Comment


              Re: Enemy Off The States On BioGreen

              Ik heb genoten van je verslag Pafferd..Ik heb nu ook voorde eerste maal de EOTS staan ooh en is ook mn eerste run in eigenlijk dezelfde set up als jij dus was voor mij een kick om dit te vinden en al vast te kunnen zien wat er zal gebeuren als ik net zo mn best doe als jij. Zit nu zelf in week 3 van zaadlingen,..ik schaf morgen een ph meter aan ben er zeker van dat dat geen slecht investering zal zijn Ik heb vanwege geld gebrek [investering in de complete set up was wel ff een hap uit mijn budget :] gewoon goedkope grond van de plantenwinkel om de hoek gehaald [sjaa] en gebruik nu ook die Hesi voedingslijn !! je tips op dat gebied zijn ook gehoord qua bio en die gold line aarde.Thx buddy en dit soortje is een killer !ik zie het al aan die knal vette bladeren & het lijkt wel op bloemkool joh ..De cycle/run inc. fotos van jouw geeft me zeker goede hoop Ik had pech aangezien van de 10 zaadje [direct in de grond] alleen 6 stuks opkwamen [eigenschuld], ik heb nu al zo veel geleerd en denk bij mezelf wtf?! "waarom ben ik hier niet eerder mee gestart" haha!!!
              Een ding vind ik wel erg minder,.. en dat is dat alien webshop me vertelde dat een 600watter me +-20Euro pm xtra zou kosten! haha gelul dat is ongeveer 2,5 euro xtra p/d dus dat x 30 is VEEL!! Er zal in 2 weken tijd of 3 max, wel wat speling komen want dan knal ik ze op de 12/12 klok


              BIGTINGS

              Comment


                Re: Enemy Off The States On BioGreen

                Irie dan zou je wel verkeerd gerekend hebben.
                Pak gemiddeld 65 euro p/m voor 600 watt plus toebehoren.

                Comment


                  Re: Enemy Off The States On BioGreen

                  idd heb ..nu een voille maand gedraaid en dat koste me ongeveer 60,-xtra

                  Comment


                    Re: Enemy Off The States On BioGreen

                    mooie plant die enemy of the state,
                    had ze wel eens als zaad gezien enzo,
                    totdat ik jou verslagje net zag en een hele kweek dus kon zien.

                    mooie buds, mooi eindproduct, ziet er op en top uit.

                    netjes gedaan

                    gr staff

                    Comment


                      Re: Enemy Off The States On BioGreen

                      Nou zonder op te scheppen maar mijn [eerst] run met de EOTS kwam uit op een dikke 500 gr knal weed..Photo on 2014-01-07 at 08.07 #2.jpg Het ligt nu lekker te curen in glazen potten en er staan nog van de 6 planten [die ik een week langer als Paffert gegroeid] zeker 40/50 gram af te bloeien..De vlg x gaat het een Mango Haze worden en hoop ik een verslag te delen met julllie. Het was nogmaals wel zeer dope om elke x te vergelijken met Pafferts run en te leren en sommige zaken beter te doen. Ik weet igg een ding nu ..doe vooral minder als je denkt op alle nivias water voeding aarde bemesting Btw deze run was op de meest goedkope potgrond en in 11 L potten en tot week 6 zonder ph meter en ec meter..Smaak van de EOTS wordt elke dag beter NOOIT meer naar de coffeeshop

                      Comment

                      Bezig...
                      X