Hallo allemaal !
Hier zijn we terug met een derde kweekje:
Big Bud Afghani van Pukka Seeds
Over de plant:
Deze geweldige Big Bud Afghani is een kruising tussen Afghaanse No.1 (hoge hars kwantiteit en kwaliteit) en Big Bud (prachtige opbrengst en aroma). Dit is een favoriet van de Pukka Seeds collectie.
Een grote plant met dikke stengels en brede bladeren, grote dikke toppen en een hoog hars gehalte. Ze doet haar naam zeker eer! Een vriend voor het leven. (http://www.wietzaadjes.nl/shop/big-bud-afgani-per-stuk-pukka-seeds-p-3005.html)
Voor het overige is de plant Indica dominant (Indica/Sativa), is ze geschikt om binnen te kweken en bloeit ze af na ca. 60 dagen. Eveneens een duur soortje.
Mijn setup:
- Secret Jardin DR60 (60x60x160)
- Voorgroei: 125 watt Plug and Grow spaarlamp
- Verdere groei: 250 watt groei- en bloeiverlichting van Sylvania (kleurcode 2050K)
kleurcode 2100K)
- 1 x 40 liter Smartpot
- CAN koolstoffilter (150 kuub) met afzuiger (280 kuub)
- Voltregelaar
- Plagron voeding: wortelstimulator, enzymen, groei, bloei, sugar royal en green sensation
- Ph- voor groei en bloei
- Zaai-en-stekgrond
- Medium van Aveve (met kleikorrels en aangevuld met wormenmest)
- De nodige meetinstrumenten (EC-meter en pH-meter)
- 1 zaadje Big Bud Afghani
- en... VEEL GOESTING!
Doelstelling:
We hopen op een stevige plant die ik 2 keer zal toppen (of fimmen) en waarmee ik m'n tentje volledig kan vullen.
Natuurlijk zal er ook gescrogd worden zodat we een egaal oppervlak verkrijgen.
Dit keer ga ik (opnieuw) voor 100 gram droog onder de 250 watter. Dat is nog niet eens 0.5 gram/watt dus dat moet wel eens lukken.
Veel leesplezier...
Nu nog wachten op het zaadje en dan kunnen we er aan beginnen.
~ Rodigan
Hier zijn we terug met een derde kweekje:
Big Bud Afghani van Pukka Seeds
Over de plant:
Deze geweldige Big Bud Afghani is een kruising tussen Afghaanse No.1 (hoge hars kwantiteit en kwaliteit) en Big Bud (prachtige opbrengst en aroma). Dit is een favoriet van de Pukka Seeds collectie.
Een grote plant met dikke stengels en brede bladeren, grote dikke toppen en een hoog hars gehalte. Ze doet haar naam zeker eer! Een vriend voor het leven. (http://www.wietzaadjes.nl/shop/big-bud-afgani-per-stuk-pukka-seeds-p-3005.html)
Voor het overige is de plant Indica dominant (Indica/Sativa), is ze geschikt om binnen te kweken en bloeit ze af na ca. 60 dagen. Eveneens een duur soortje.
Mijn setup:
- Secret Jardin DR60 (60x60x160)
- Voorgroei: 125 watt Plug and Grow spaarlamp
- Verdere groei: 250 watt groei- en bloeiverlichting van Sylvania (kleurcode 2050K)
kleurcode 2100K)
- 1 x 40 liter Smartpot
- CAN koolstoffilter (150 kuub) met afzuiger (280 kuub)
- Voltregelaar
- Plagron voeding: wortelstimulator, enzymen, groei, bloei, sugar royal en green sensation
- Ph- voor groei en bloei
- Zaai-en-stekgrond
- Medium van Aveve (met kleikorrels en aangevuld met wormenmest)
- De nodige meetinstrumenten (EC-meter en pH-meter)
- 1 zaadje Big Bud Afghani
- en... VEEL GOESTING!
Doelstelling:
We hopen op een stevige plant die ik 2 keer zal toppen (of fimmen) en waarmee ik m'n tentje volledig kan vullen.
Natuurlijk zal er ook gescrogd worden zodat we een egaal oppervlak verkrijgen.
Dit keer ga ik (opnieuw) voor 100 gram droog onder de 250 watter. Dat is nog niet eens 0.5 gram/watt dus dat moet wel eens lukken.
Veel leesplezier...
Nu nog wachten op het zaadje en dan kunnen we er aan beginnen.
~ Rodigan
Comment