Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big Bud Afghani - Pukka Seeds [250w]

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Big Bud Afghani - Pukka Seeds [250w]

Hey rodigan. Hang eens een grote natte badhandoek op in je tent.. doet wonderen hier met de lv.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
    sigpic

Comment

Ha bedankt Whidebud, LV is nu 50, zeker goed genoeg voor zaailingen.
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

18/6 (Groei) : Dag 19
        12/12 (Overschakelen) : n.v.t.
        12/12 (Bloei) : n.v.t.

Verslag:

Alles gaat goed!

Foto's:

SANY0779.jpg SANY0777.jpg

Statistieken:

pH ca. 6.0, 1 ml Enzymen en 1 ml Power Roots op 1 liter water.
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Met dat klavertje vier boven het plantje, kan het niet mislopen

Grtz
          Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
          A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Het ziet er goed uit, mijn stoeltje staat

Comment

ben ook wel benieuwd wat dit gaat geven

gl en keep it green

Groetjes
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Big Bud Afghani - Pukka Seeds [250w]

Ik ook wel, die van mij is ook aanwezig

Comment

Bedankt allen, staanplaatsen vanaf 5 euro :p

Comment

Hey, ziet er netjes uit. Die smartpot, ik heb er nu momenteel ook een van 19L ik vind het maar ondingen. Vaak is de aarde in het midden van de pot nog zijknat en is de boven onder en zijkanten kompleet uitgedroogd. Ook lijkt de ec waarde aan de zijkant bovenkant en onderkant ook veel hoger te liggen dan in het midden. Dit lijkt mij te komen door de verdamping. Water verdampt en zouten blijven achter, met alle gevolgen van dien. Onbalans in je pot van zowel ec als ph. Ofwel doe ik iets verkeerd?

b.t.w ik gebruik plagron growmix
                    Last edited by Robert996874; 11 February 2013, 22:04. Reden: Nog even te vermelden
                    Roll Roll Roll the Jhoint, twist it at the end. Light it up, take a puff, and pass it to a friend.

Comment

Nou ik weet het eigenlijk niet hoor. Dacht dat die smartpot net goed was om je grond luchtiger te houden en de wortels optimaler te laten ontwikkelen (zeggen ze). Het is denk ik ook wel normaal dat de bovenkant en in mindere mate de zijkanten sneller uitdrogen. Daarom geef je ook water op basis van de vochtigheid in het midden. Om eerlijk te zijn zocht ik gewoon een handige container van ca. 40L omdat ik m'n plantje echt 'groot' wil laten worden .

Groetjes

Comment

ik zou met een 250 watt mijn dames echt niet al te groot laten worden hoor
                        een 250 watter (hps) heeft een diepte straling van ong 20 - 25 cm alles verder weg heeft geen nuttig licht dus daarna of een 600 watter erboven of de dames klein houden

just my 2 cents
                        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Dieptestraling lijkt me toch een nogal vaag begrip en wordt eigenlijk nergens echt gedefinieerd. Met 'groot laten worden' bedoelde ik eerder de plant 2 keer toppen en dan m'n scrognet van 60 op 60 volledig te laten volgroeien Dus geen dame van 1 meter 50 ofzo hoog.
                          Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rodigan View Post
                            Het is denk ik ook wel normaal dat de bovenkant en in mindere mate de zijkanten sneller uitdrogen. Daarom geef je ook water op basis van de vochtigheid in het midden. Om eerlijk te zijn zocht ik gewoon een handige container van ca. 40L omdat ik m'n plantje echt 'groot' wil laten worden .

Groetjes
                            Dat ben ik met je eens. Echter, ik heb momenteel huishoudfoli rond de pot gedraaid. Ik kreeg namelijk het idee dat de wortels aan de zijkanten al snel begonnen af te sterven omdat daar de aarde geheel was uitgedroogd en dat het de plant extreem veel energie gekost heeft dit steeds weer op te lossen. Dan zit je nog met de ophoping van zouten, volledig rondom de pot. Uiteraard helpt cannazym en rhizotonic een heel eind tegen dit probleem. Hoewel ik graag puur natuur rook en dus helemaal niet hou van al die rommel in mijn pot te gieten.

hou hier als je niet gewend bent om met een smartpot te werken wel rekening mee. En onderschat het niet. Tegen dat je kluit in het midden droog genoeg is voor een nieuwe klets water, is de pot rondom zeker 6a7 cm naar binnen toe uitgedroogd. Ik voel dit doordat ik (wel weer een voordeel van de smartpot) rondom de pot gaatjes heb gemaakt zodat je met je vingers kunt voelen.

Je hebt gelijk. Ik heb nu mijn moisture meter ook in het midden van mijn pot gestoken en hij liep al een heel stuk op te opzichte van waar hij stond. Normaal zou ze vandaag een liter water gekregen hebben. Toch nog maar een dagje mee wachten.

nou de voordelen.....

je kan overal aan je medium geraken voor een staal te nemen om te testen op ph en ec.
                            je moet een goede kluns zijn wil je deze potten overbewateren maar je moet oppassen voor uitdroging.
                            als je toch overbewaterd, is dit snel opgelost omdat de luchtcirculatie je een handje helpt.
                            Als je regelmatig enkel regenwater geeft, los je het probleem van opgehoopte zouten vanzelf op(hoop ik)
                            (Dit heb ik al eens geprobeerd. Eerst meten in het buitenste medium en dan enkel regenwater. De dag erna nog eens gemeten en het was al een groot stuk gebeterd.

met andere woorden, ik ben een beetje verdeeld.

Voor beginnende kwekers die overbewateren is dit een geweldige oplossing.
                            Voor gevorderde kwekers, is het rommel omdat je problemen krijgt die je voordien nooit gehad hebt.

en ja, je grond blijft een heel stuk luchtiger.

Doe er mee wat je wilt he. Het is jou kweek and your moment!

ik ga deze kweek zeker volgen.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
                            Roll Roll Roll the Jhoint, twist it at the end. Light it up, take a puff, and pass it to a friend.

Comment

Bedankt om je ervaring te delen . Die GE LUCALOX heeft kleurcode 2100K , dus volgens mij is dat een bloeikleur? Dat hoop ik toch, heb er vorig kweekje mee gebloeid :p

Comment

Ik ben zelf opzoek vaar een nieuwe bulp. Maar er zijn zo veel verschillende soorten.....

dus vandaar dat ik jou bulp eens heb opgezocht. En op growshoponline.net verkochten ze die als groeilamp. Nu heb ik hem ondertussen ook al aangetroffen als bloeilamp. Nu, jij hebt er al mee gebloeid dus zal het wel in oorde zijn denk ik zo.

Hoe geef jij je plant straks water? Op een plaats, of verdeeld over de pot? En hoeveel geef je in de piek van de bloei periode?

Comment

Bezig...
                                X