Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Big Bud Afghani - Pukka Seeds [250w]
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Big Bud Afghani - Pukka Seeds [250w]
Ja, daarom vroeg ik het....
mijn plant is nu 60cm hoog en ik gebruik al 1L per dag en elke avond op nieuw is de grond geheel droog. Dus ik mag echt niet minderen met de hoeveelheid water. Momenteel geef ik iedere avond om 23:00 uur water. Dat is een uur voor de lamp uit gaat. En om 20:00 uur de dag erna krijg je er al geen druppel meer uitgeknepen. Haha...
Het is daarmee dat ik het ook heb gemeld. Want ik zat al redelijk snel met opgehoopte zouten. Al na vier weken als ik het me goed herinner. Nu geef ik de ene dag voedingswater en de andere dag regenwater. De derde dag krijgt ze helemaal niets. En dit lijkt redelijk goed te werken. Hoewel ik zaterdag ook constateerde dat van nieuwe scheutjes de bladpunten geel werden dus is de ec van het medium nog te hoog. Morgen krijgt mijn dame terug voedingswater met minder voeding dan normaal. Misschien dat ik zo de ec buffer een beetje omlaag geschroefd krijg.
jij hebt een veel grotere pot dus misschien dat jij dit probleem niet krijgt.....ik hoop het en zoals ik al zei, ik ga deze kweek zeker volgen.
maar om even mee te gaan in het onderwerp:
Ik kweek ook in een 60x60x160.Ik gebruik een 400w cooltube. Ik heb niet getopt (helaas) en de onderste bladeren hebben daar duidelijk moeite mee. Het gaat wel goed komen want ik heb extreem veel blad bovenin maar de volgende keer gebruik ik ook de scrog methode. Misschien wel met een bol gaas. Een soort kom maken zodat je alle kanten van de lichtstralen van je bulb optimaal gebruikt. Misschien is dat iets voor jou?Last edited by Robert996874; 12 February 2013, 20:34.Roll Roll Roll the Jhoint, twist it at the end. Light it up, take a puff, and pass it to a friend.
Comment
-
Ja, dat ziet er supernetjes uit. Ga je vorige kweekverslagen ook eens doorlezen. Ben benieuwd.Last edited by Robert996874; 13 February 2013, 21:01.Roll Roll Roll the Jhoint, twist it at the end. Light it up, take a puff, and pass it to a friend.
Comment
-
18/6 (Groei) : Dag 22
12/12 (Overschakelen) : n.v.t.
12/12 (Bloei) : n.v.t.
Verslag:
P.S. Robert die foto van die scrog komt niet van mij, maar ik zou wel graag zoiets doen.
We zitten nu aan 3 weken en ze doet het redelijk goed. Alleen is ze wat gestrekt en komen de zijscheuten er moeilijk uit.
Ik laat ze nog een paar dagen onder de spaarlamp en wanneer ik volgende maandag een eerste keer zal toppen, gooi ik de HPS erop.
Groetjes
Foto's:
SANY0717.jpg SANY0719.jpg
Statistieken:
pH ca. 6.0, 1 ml Enzymen en 1 ml Power Roots op 1 liter kraantjeswater.
Comment
-
Hps zal ze wel lekker gaan vindenCandy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
Spliff Strawberry in scrogg, klaar
sigpic
Comment
-
18/6 (Groei) : Dag 26
Verslag:
Hallo iedereen. Terug op kot na 4 dagen thuis te zijn. Plantje werd donderdag getopt en dat is fijntjes gelukt.
Zit volgens mij wel aan de nieuwe scheutjes te zien met een ijzertekort (denk ik). De pH zit nochtans goed en de grond is niet te nat. Vreemd dus. Het lijkt helaas de groei wel te remmen.
Onderaan is de eerste set blaadjes verschrompeld alsook het eerste echte blad. Heb nog niet kunnen achterhalen waardoor dit zou komen. Luchtvochtigheid te laag, niet genoeg licht, pH-probleem, eventueel overvoeding of ondervoeding,...
Feit is dat ik 0,5 ml groeivoeding voor het weekend nog heb meegegeven.
Iemand feedback? Dank en groetjes.
Morgen gaat de HPS erin.
Foto's:
SANY0722.jpg SANY0725.jpg SANY0726.jpg
Statistieken:
Portie afgezuurd water met 0.5 ml groeivoeding.
Comment
-
18/6 (Groei) : Dag 28
Verslag:
Hallokes. Bijna vier weken ver nu. De HPS lamp brandt en ik was vergeten hoe warm die kan worden. Heb namelijk momenteel wat problemen met de temperatuur (rond de 30).
M'n plantje heeft blijkbaar afgezien of is aan het afzien (zie foto's). Dat wegdraaien van de bladeren komt misschien omdat de koude inlaat recht op het plantje blies, zou dat kunnen?
M'n lamp lijkt precies meer warmte af te geven dan in m'n vorige kweek bizar genoeg...
Ten tweede heb ik op sommige plaatsen verbrande puntjes, alleen doen ze me niet meteen denken aan overvoedingspuntjes, want nu zijn ze wat bruin-vies-achtig. Ik heb nu gewoon es afgezuurd water gegeven
Ten derde hebben de nieuwe scheutjes precies niet genoeg bladgroen, het is volgens mij toch geen ijzertekort qua uitzicht, maar wat dan wel.
Advies wordt geapprecieerd!
Foto's:
SANY0739.jpg SANY0744.jpg SANY0747.jpg SANY0748.jpg
Statistieken:
n.v.t.
Comment
-
18/6 (Groei) : Dag 30
Verslag:
Dag kenners, hulp gevraagd aub. Zit met gele vlekken op de bladeren en kan het moeilijk thuisbrengen. Is dit een fosfor tekort? Heb nog niet echt groeivoeding gegeven omdat ik dacht dat ze wel eventjes konden teren op de wormenmest, maar misschien moet ik dat dan toch dringend gaan doen?
Hopelijk kan ik hier een antwoord op krijgen. Alvast bedankt!
Groetjes
Foto's:
SANY0752.jpg SANY0756.jpg SANY0759.jpg
Statistieken:
n.v.t.
Comment
-
18/6 (Groei) : Dag 33
Verslag:
Heyla. Plantje gaat nog steeds niet erg goed. De spaarlamp zit er terug in, dus van de warmte zou ze toch momenteel niet mogen afzien.
Misschien is het op de koop toe een pH-probleem. Soit, we zullen wel zien...
Foto's:
SANY0762.jpg SANY0764.jpg SANY0765.jpg SANY0766.jpg
Statistieken:
2.5 ml groeivoeding, 1 ml enzymen, 1 ml wortelstimulator
Comment
-
Doorgaans is er idd meer dan 1 factor de oorzaak van problemen maar een combinatie van meerdere. Een PH en of EC probleem sluit ik zeker niet uit. Je zaagtandjes van de bladranden staan omhoog wat duid op gesloten huidmonden. Ze wil niet verdampen. Het tussen de nerf geel trekken lijkt ook wel enigszinds op Mg gebrek al is het niet het typische beeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View PostDoorgaans is er idd meer dan 1 factor de oorzaak van problemen maar een combinatie van meerdere. Een PH en of EC probleem sluit ik zeker niet uit. Je zaagtandjes van de bladranden staan omhoog wat duid op gesloten huidmonden. Ze wil niet verdampen. Het tussen de nerf geel trekken lijkt ook wel enigszinds op Mg gebrek al is het niet het typische beeld.
Ik ga de EC eens proberen te meten nu van een grondstaal.
Comment
Comment