Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ziet er lekker uit hoor. Vraagje, hangt je lamp nou zo scheef?
De armatuur hangt scheef opdat de lamp recht zou hangen :p 't Is klote want de fitting kan de lamp precies niet goed houden waardoor ie wat doorzakt. Heb nog niet meteen een ideale oplossing gevonden om die vast te zetten.
Ziezo folks, tussen het leren door heb ik m'n plantje omgekapt en geknipt. Ging erg vlot want de toppen waren lekker compact.
Het wortelgestel zag er vrij goed uit en ging tot diep in de smartpot. Alleen was er amper uitbreiding naar de zijkanten, dus ik kon evengoed in een 11L pot gekweekt hebben, maar goed.
Buds ruiken supperlekker, voornamelijk citroenachtig.
Volgende week laat ik nog het eindresultaat weten. 't Zal iets van een 25-30 gram zijn schat ik, hopelijk meer :p Sowieso geen super kweekje. Maar we blijven er uit leren!
Ziezo, wietje in de inmaakpot, tentje gepoetst en al m'n attributen veilig opgeborgen.
Ik heb er 35 gram aan over gehouden (8 dagen drogen). 't Is niet slecht, en aan mijn tempo zal ik er wel een hele tijd over doen.
Heb ze gisteren avond in kleine mate geproefd.
Een geur die ik niet kan thuis brengen. Eerst proef je citroen, maar die smaak gaat al gauw weg. De rook en de geur van de joint is weliswaar zeer intens.
Een veel milder wietje dan m'n voorgaande Super Skunk. De high komt vrij snel en blijft leuk hangen. Ook veel minder body stoned dan de Super Skunk, wat ik niet zo erg vind.
Al zal ik ze na m'n examens wel es uitvoeriger testen.
Hopelijk hebben jullie wat aan dit verslagje gehad.
De grote fout gedurende dit kweekje was: universele potgrond gebruiken zonder (extra) kalkbuffer. Als de pH van het gietwater dan te hoog of te laag is, dan heeft dat rechtstreeks effect op de opnamemogelijkheden van de plant. Heb toen fossiele zeewierkalk gestrooid, alsook m'n pH beter gecontroleerd en daarmee was het opgelost.
Hoi heb net je verslag gelezen en wou de hele tijd zeggen dat je probleem bij u substraat lag maar tegelijkertijd heeft het me ook wel aangezet om me toch eens te verdiepen in het toppen en fimmen want zo krijg ik mijn tent vol met 4 of 5 dames ipv 8... overwegen waard en al gestart met de Jack herer ?
Hoi heb net je verslag gelezen en wou de hele tijd zeggen dat je probleem bij u substraat lag maar tegelijkertijd heeft het me ook wel aangezet om me toch eens te verdiepen in het toppen en fimmen want zo krijg ik mijn tent vol met 4 of 5 dames ipv 8... overwegen waard en al gestart met de Jack herer ?
Hoi! Jup, in het vervolg neem ik terug aarde v/d growshop! En 't is jammer dat ik niet nog een week (of 2) langer heb gegroeid. Dan zou m'n netje echt helemaal vol gezeten hebben, maar goed. Midden september begin ik met de volgende run (Jack Herer). Er zal een verslagje bijhoren Grtz
Comment