Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w hps
Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h
Hoe ken ik het beste ondersteunen lol heb van dat geplastificeerde ijzerdraad maar ben bang voor nog meer rot als ik het ergens vastbind Heb eventueel ook stokken of zoiets . Zou ze niet op de grond willen zien liggen , beter nog even 2 weekjes voeding eruit spoelen
Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h
Ben zelf wel tevreden al is het een moeilijke dame die somangohaze Baal dat er 1 dikke tussen uit is gehaald met die stamrot maar moet maar blij zijn dat er nog 3 over zijn . Ook de rest van de hy-seeds pretmix is nu aardig aan het drogen , toch probeer ik het nog even 3 weekjes te laten liggen zodat smaak optimaal is . Excuses voor de foto,s loop echt te knoeien met uploaden laatste tijd
Comment