Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Waanzin? Sativa winterkweek buiten in een schuur.
Hoi folks. Still alive and kicking hoor. De dames ook trouwens.
Tijd voor een wekelijkse update:
Planten gaan hun 4e week 12/12 in. Allen staan ondertussen in bloei. Ben ook gestart met groei- en bloeivoeding geven.
Voorts regelmatig de verdorde gele bladeren onderaan weghalen en om de 10 dagen preventief behandelen tegen ongedierte met pyrethrumspray.
Ook de eerste 3 scheuten onderaan verwijderd wegens kansloos onder 250 W. Je kan dus zien dat mijn dames vanonderen mooi geschoren zijn..
Op de amnesia lemons na zijn het allemaal vrij strakke, weinig vertakte of bushy planten...
Maar goed, de pics dus:
* de belladonna's: flinke ranke dames. Al 2 weken in bloei en daarmee de langst bloeiende.
* de silver haze. 1 week in bloei.
* de g13 haze. Ook 1 week bloei. Deze plant is de enige met wat bladproblemen. Vertoonde al overvoedingsymptomen zonder 1 druppel voeding. Maar stelt het al bij al nog goed.
En tenslotte de 2 amnesia lemons. Deze heb ik moeten buigen en LST doen omdat ze door het plafond zouden groeien
Aha. Ik dacht wel dat een aandachtige lezer dit zou gaan zien
Geen 20 cm dus. Wat nochtans vaak wordt voorgeschreven met 250 watters...
Maar zolang het qua warmte gaat, hang ik ze dus dichter. Vooral omdat de takken meer naar onder nog wat licht kunnen vangen.
Omdat het buiten nog niet warm is, kan ik ze dus lager hangen. Gewoon de handtest doen en kijken of je die afstand kan verdragen met je vlakke hand eronder
oppassen met top verbranding te laag kan de hoofdtop uitdrogen en rapper rijp zijn dan de rest
Nee. Dat zou een ramp zijn want mijn hoofdtop is het belangrijkste. Ik heb niet gescrogged of getopt namelijm. Maar heb wel wat ervaring met de lampen uit eerdere runs.
Dat komt wel goed...mijn grootste vrees zijn beestjes en bladproblemen. Ook weer uit ervaring van vorige runs...maar die waren zomers...
hee mister general!
was al en paar keer komen kijke zonder een bericht achter te laten. dus bij deze
ze staan er indd nog goed bij. maar je kan wel zien dat je schatjes wat te leiden hebben onder de temperaturen.
maar he ze doen het zal wel een winters tintje aan zitten denk ik, als ze rook baar is.
maar gelukkig komen de dubbele cijfers weer in de buiten temperaturen
Comment