Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waanzin? Sativa winterkweek buiten in een schuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Waanzin? Sativa winterkweek buiten in een schuur.

    Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
    Komt wel goed hier, die van mij ook nog 2 weken en de ak hoef ik niet te knippen
    een keer schudden en het blad is weg haha.
    succes met de laatste loodjes


    Ook makkelijk...

    Jij ook succes man! Duren lang he die laatste weekjes....

    mobile message

    Comment


      Re: Waanzin? Sativa winterkweek buiten in een schuur.

      Idd general, maar het wachten word goed beloond
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



      sigpic

      Comment


        Re: Waanzin? Sativa winterkweek buiten in een schuur.

        Milky verdomme. Alles milky... Nog 3 dagen theoretisch...ik schat toch zeker nog een dikke week

        mobile message

        Comment


          Re: Waanzin? Sativa winterkweek buiten in een schuur.

          Same here general haha
          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



          sigpic

          Comment


            Re: Waanzin? Sativa winterkweek buiten in een schuur.

            Einde week 9 bloei. 63 dagen dus.

            Helaas enkel veel milky...nog geen amber. Ga ze nog een extra weekje geven...ook al zouden de belladonna's volgens de seedbank na 60 dagen klaar zijn...

            mobile message

            Comment


              Re: Waanzin? Sativa winterkweek buiten in een schuur.

              Sommige hebben gewoon iets langer nodig zie het als een baby de ene blijft ook langer zitten dan de ander.
              Relax en ziet er erg netjes uit elke dag ff checken als alles beetje amber wordt. BAM schaar erin succes met w8n
              #lovelifesmokeoneaday

              Comment


                Re: Waanzin? Sativa winterkweek buiten in een schuur.

                Damn....plan was om morgen de planten te oogsten. Ze staan dan 70 dagen terwijl de zaadbank 63 dagen voorschrijft.

                Maar een grondige inspectie bracht haast geen amber trichs op.....

                Wat nu? En waarom duurt dit zoveel langer? Toch de koudere nachten? Bladproblemen?

                Zit niets anders op dan ze te laten staan zeker? Vervelend want ik ben een weekje op reis nu en had ze graag geoogst gehad daarvoor..

                Spijtig

                mobile message

                Comment


                  Re: Waanzin? Sativa winterkweek buiten in een schuur.

                  Er bestaat nogal verwarring over amber trichomen. Als je trichomen van clear naar milkey kleuren is de plant op zijn top van thc-zuur productie en is je oogstvenster geopend. Als ze van milkey naar amber omslaan is je wiet kwa potentie eigenlijk al over de top. Het amber geeft aan dat er reeds veel thc weer is afgebroken in cbn. DIt maakt je wiet wel stonder maar de potentie daalt sterk. 10 tot 30 % amber is al een heel stonde wiet. Qua thc % verlies je echter best veel. meer dan 50 % amber is bijna niet mogelijk in 9 van de 10 gevallen verdrogen dan je harsbolletjes en houd je enkel een trichoomstammetje met een bruinzwart topje over waar voorheen de harsbal zat.

                  Oogsten dus. Het verschild ook nog sterk per strain in hoeverre het echt amber wordt en verder natuurlijk ook aan je kweekomstandigheden en het algeheel metabolisme van je plant. Een kerngezonde plant die lang genoeg kan blijven staan bij de juiste omstandigheden zal wel geheel amber worden maar das een kunst hoor

                  Comment


                    Re: Waanzin? Sativa winterkweek buiten in een schuur.

                    Thx flint! Andere invalshoek zeg maar...dan toch maar oogsten....als alles amber is dan zit de thc productie toch op zijn top. Bovendien zijn het sativas dus ik hoef geen stoned cbd gevoel daarvan te hebben.


                    mobile message

                    Comment


                      Re: Waanzin? Sativa winterkweek buiten in een schuur.

                      Hey general ,
                      Mooie toppen man !
                      Die gele bladeren vanaf week 7 had ik ook bladeren worden leeggezogen had paar amber trichomen echt niet veel .
                      Maar hoofdreden dat ik toch al geoogst heb ook is dat bladeren in hoofdtoppen ook geel en rot werden en dat is geen zicht in zo een mooie toppen .
                      @flintstoned kijk deze uitleg had ik nu nog niet gehoord en moet zeggen naar mijn ervaring met mijn kweek vind ik je uitleg zeer logisch en ga me daar wat dieper in verdiepen soms een goeie bron hierover ?
                      @general geniet van je oogst succes met je volgende ronde

                      grtz

                      Comment


                        Re: Waanzin? Sativa winterkweek buiten in een schuur.

                        Belladonna s zijn geoogst...volledig milky maar ik moest wel want met die toppen zo dik als een onderarm was de kans op toprot veel te groot aan het worden met die verschrompelende blaadjes.

                        Heb er nu al bruine restjes van blaadjes uit de top moeten peuteren...leek verdacht veel op begibnend rot. Nadeel van die oversized cola s....

                        Ga dan ook geen risico nemen en geventileerd drogen. Misschien zelfs de dikke hoofdcola in stukken knippen...

                        De silver haze. De g13 en de amnesia lemon zijn meer sativa dus minder compacte toppen ( zo van die typische spiraal banaantjes) dus die ga ik nog laten staan...die mogen ook wat langer bloeien.

                        mobile message
                        Last edited by General; 3 May 2013, 16:47.

                        Comment


                          Re: Waanzin? Sativa winterkweek buiten in een schuur.

                          @flintstoned kijk deze uitleg had ik nu nog niet gehoord en moet zeggen naar mijn ervaring met mijn kweek vind ik je uitleg zeer logisch en ga me daar wat dieper in verdiepen soms een goeie bron hierover ?
                          Stukje tekst was gewoon uit mijn eige pols en nu eens niet gecopieed and pasted. Korte samenvatting van wat ik er zelf over gelezen heb zo hier en daar en mijn eigen bevindingen observaties en macro foto's.

                          Comment


                            Re: Waanzin? Sativa winterkweek buiten in een schuur.

                            Oorspronkelijk geplaatst door mrbullet View Post
                            @flintstoned kijk deze uitleg had ik nu nog niet gehoord en moet zeggen naar mijn ervaring met mijn kweek vind ik je uitleg zeer logisch en ga me daar wat dieper in verdiepen soms een goeie bron hierover ?
                            Ik had die uitleg inderdaad ook gezien in de boeken. Bijvoorbeeld
                            Marijuana Horticulture: The Indoor/outdoor Medical Grower's Bible By Jorge Cervantes - Pagina 94 (H5 Harvest)
                            Harvest when half (50 percent) of the triehomes have turned a creamy translucent color for absolute peak ripeness. At this point, the high will be bath cerebral and physical with a good head and body stone. Harvest when the majority of trichomes have turned amber for a body stone. Pure indica, afghani, and indica-dominant strains harvested at this late point will possess a heavy body, or couch-lock, stone. Waiting to harvest pure sativa and soliva-dominant varieties until this stage will not take advantage of the strains. Such strains are best harvested when resin glands are clear to milky colored.

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              Re: Waanzin? Sativa winterkweek buiten in een schuur.

                              Damb. Is momenteel echt geen goed weer om te drogen zeg....hopelijk komt dit goed...

                              mobile message

                              Comment


                                Re: Waanzin? Sativa winterkweek buiten in een schuur.

                                Hang et in een kast met fans erin?
                                Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
                                Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

                                Comment

                                Bezig...
                                X