Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waanzin? Sativa winterkweek buiten in een schuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Waanzin? Sativa winterkweek buiten in een schuur.

Thx voor je tips bram! Vrees ook dat ik iets te snel gedroogd heb...maar nog even de herverdeling van het vocht in de buds afwachten in de curepotten. In het verleden al vaak meegemaakt dat snel gedroogde crispy buds terug (te) nat worden in de curepotten. Omdat het vocht binnenin de buds nog hoog lag.

mobile message

Comment

Man wat haat ik dat fijne knipwerk na het drogen....

Belladonna zoals gezegd in cure potten. Elke plant 50 gr opbrengst. Tevreden. Vanavond een eerste smaaktest....

mobile message
      Last edited by General; 15 May 2013, 20:54.

Comment

mooie toppen ! laat u maar smaken
        oɴly deαd ғιѕн ɢo wιтн тнe ғlow ...

Comment

Leuk man heb net letterlijk heel je topic gelezen interesand man heb er echt van genoten met me jointje ik hoop volgend jaar ook zo iets te doen lijkt me leuk om zo vroeg in het jaar verse toppen te rooken ik zouw zeggen laad het smaaken

Comment

Lekkere toppen man
            Een jointje in de morgen is een dag zonder zorgen.

Comment

Mooi gedaan general. Kun je weer vooruit.
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

En dan zoals beloofd een eerste rookverslagje van de Belladonna: product moet natuurlijk nog curen dus de smaaktest laat ik nog even aan de kant. Al rookte het wel zeer zacht en rook de hele omgeving enorm sterk naar wiet. Vreemd omdat ik dit niet terugvond qua smaak in de mond.

Maar goed, het effect dan: in 1 woord: verraderlijk!!! Omdat het zo een wietje blijkt te zijn dat pas na een tijdje inslaat.

Geen one pull hitter zeg maar.

Waardoor ik dus die hele joint heb naar binnengetrokken, denkend van ' damn dit valt tegen. Ik voel niets' ......tot een dik kwartier later....echt sativa effect: lichaam actief, hoofd in de wolken. Beetje trippy in die zin dat alles zeer traag leek te gaan. Geen game wietje want je wordt te sloom in je hoofd. Ook zeer langdurend effect waardoor ik pas 2h later een volgende joint heb opgestoken. 2e effect is minder uitgesproken omdat je dan nog in de high van de vorige zit.

Kortom: stevig soortje...geen daytime sativa. Geen actieve sativa, ook al wil je lichaam wel, het hoofd wil niet mee. Vrij trippy dus.

Kan alleen maar beter worden met curen...dit wordt er eentje voor speciale gelegenheden. Niet voor elke dag.

Ben nu al iets te lang sativa dominante soorten aan het roken en merk aan mijn lijf dat ik dringend een hoog cbd soortje moet gaan roken. Voor de rust.

Maar dat is voor komende zomerkweek buiten: blue medi kush.

mobile message
                Last edited by General; 16 May 2013, 18:36.

Comment

Morgen gaat de amnesia lemon de curepotten in...en ga ik eens proeven :p

Ongelooflijk hoe deze tijdens het drogen naar lemon is beginnen te ruiken! Heerlijk geurtje.

De silver haze droogt wat trager. Ook de G13 laat ik nog wat drogen...

mobile message

Comment

Bezig...
                  X