Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ben blij dat er mensen mee kijken
Ook ik zie deze dames niet iedere dag en me maat weet ook nog lang niet alles
dus ik kan ook een x iets over het hoofd zien..
haha bij mij ook en als je dan bedenkt dat de caramels en de fruit spirits nakomers zijn ze hebben de oudere susters ckr ingehaald
Nu is het wachten op de smaak maar dat zal ckr niet tegen vallen
tziet er iere uit gelijk nen beginner he NEE even alle gekheid op een stokkie!!!! ziet er goed uit makker dat komt volledig goed ze zien er gezond uit maar zonder die hps zou het wel ng veel mooier te beoordelen zijn maarja is niet altijd mogelijk he blijf je volgen maat
nee das waar haha maar van gister zijn ze zonder hps staan hier bove als het goed is
Maar het loopt op rolletjes hier ze hebben het lkkr naar der zin dusja meer als een joint roke en toe kijken kunnen we niet
1 van de power flowers begint nu al kuren te vertonen denk zelf aan een calcium tekort als iemand een ander id heeft lama wete danmja die dame komen we vanzelf tegen tussen de foto's is ook de enigste foto met een beetj normale kleur
Northern Light 1
Northern Light 2(begint al een lekkere dikke stam te krijgen)
Northern Light 3
Northern Light 4
Northern Light 5
Power Flower 1 de zieke dame
Power Flower 2
Power Flower 3
Royal Caramel 1
Royal Caramel 2
Royal Caramel 3
Fruit Spirit 1
Fruit Spirit 2
Fruit spirit 3
Als iemand een id heeft over de zieke Power Flower 1(probleem+oplossing) dan hoor ik het graag. Denk zelf aan calcium maar weet het niet ckr...
Comment