Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerst indoor

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerst indoor

Korting op 420shop
    Hallo iedereen,
    Daar ik een felle gebruiker ben en dit me allemaal veel centjes heeft gekost,ben ik tot besluit gekomen eindelijk zelf mijn weed te produceren.
    Dankzij de vele inlichtingen die ik dank zij jullie site heb kunnen inwinnen,lijkt het me een geslaagde opdracht.
    Autoflowering;
    critical+
    moby dick
    critical javk
    haze2.0
    white cheese
    Attached Files

Re: Eerst indoor

ziet er allemaal netjes uit,beetje meer info graag!
    wat voor afzuiging etc etc

Comment

Welkom op het forum Kali,
      wees niet lui en monteer die electra op een plaat of in een kastje, en tegen een muur op een hoogte, niet zomaar op de grond leggen.

Comment

hee Kali welkom,
        welke verlichting gebruik je?

Comment

high senior rollin stone,
          ik hem een lamp van 600w,
          afzuiging tubo 125 van blauberg,ik vermoed een ventilator averechts gemonteerd verbonden met een buis,
          een andere ventilator die nog niet in gebruik is,de zaden beginnen pas te ontkiemen,daarmee,
          een automatisch kacheltje die onder de tafel staat, met overal gaten in geboord voor de ventilatie (een beetje te hoog,ik moet een deel van de poten afdiscen,op 30cm

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

lhigh Jhonny Haze
          Ik gebruik een verlichting van 600 watt.

High Ganjax,
          Ik weet het,ik had een beetje schrik deze op een houten plaat te zetten,ik had gelezen dat al die spullen vrij warm kunnen worden.
          Ik heb daarstraks gekeken om deze op de muur ,op zekere hoogte te bevestigen.
          Helaas is mijn muur niet van echt goede kwaliteit.
          Bedankt voor de suggestie.

Comment

ok klinkt allemaal leuk!
            maar hoe ga je je autos laten groeien 18/6of anders?
            en ik kan niet anders dan beamen wat ganjax zegt!!
            schroef het ff op stukje hout liefst (hard hout)

safety first toch!

Comment

Direct op 18/6,misschien de eerste 2 weken op 20/4
              Het zijn nog zaailingen,beginnen pas uit te komen.
              Morgen zal ik al die apparaten en bedrading op een stuk hardhout op hoogte schroeven.
              Thanks.

High Jhonny Haze,
              een 600watt lamp.

Comment

Stukje betonplex ofzo voldoet.
                Ik zei dat ook vooral eerder van dat op hoogte te plaatsen omdat je nooit weet dat er iets lek slaagt, je wil geen natte vloer met zo'n spullen op de grond!

Comment

klopt,maar ik ga je volgen groeise

Comment

Welkom op JD. Mooie witte potten.

Als je een kweekverslagje maakt kan iedereen je volgen
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

ziet er een mooie opstelling uit vanje!
                        Kheb net die Haze 2.0 ook gekweekt en ze heeft het enorm goed gedaan al je zaden komen van Dinafem neem ik aan ? Goeie keus, ik koop daar ook altijd van

Mijn stoeltje is gezet, ben benieuwd hoe die Haze het zal doen en die White cheese ook, die ben ik namelijk ook van plan te kweken. Heb nu net m'n kweek afgerond en white widow en cheese stonden naast elkaar, dus volgende ronde hun nageslacht .

Qua verlichting stel ik toch wel voor om op 18/6 over te schakelen, heb zelf al gemerkt dat ze dat liever hebben. Zeker die Haze
                        En qua water is lauw kraantjeswater goed

Succes ermee!
                        250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

Comment

die haze is iets van 70-80cm geworden, met een top van 40cm (onder 250w hps), staat allemaal in m'n verslagje
                            heb deze zomer ook gwne feminised planten van dinafem in de tuin gezet en hebben het ook goe gedaan Ben wel content van Dinafem
                            250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

Ondertussen zijn we nu aan dag 19 vanaf de ontkieming.
                              Van de 15 zaadjes heb ik er eentje verloren.Veel te veel water gegeven.
                              Ik heb dus nog steeds 5 Moby Dick,3 Haze 2.0, 4 Critical Jack,1 Critical +,1White Cheese.
                              Daar de bloei bijna zal beginnen,ben ik ook gestart met het silletjes afbouwen van de r.l.v,ik probeer deze nu rond de 60 te houden.
                              Ik blijf ook op 20/4.Volgens Angel is dit het best voor AF.
                              IMG_0147.jpgIMG_0148.jpg
                              Daar ik nog niet in het bezit ben van een ph meter en met aarde all-mix gestart ben,is er me verteld geweest,dat er momenteel geen voedingsstoffen nodig zijn.

Ik ben nog in het bezit van dezen,IMG_0149.jpgIMG_0150.jpg
                              Maar misschien kan ik wel 2maal per week,cannazym met de waterbeurt meegeven?Met de anderen zal ik beter wachten? Ik denk dat ik enkel maar de rooty en de bloom nog kan gaan gebruiken?
                              Een fameuze job al dit gekweek,vooral zonder al het nodige materiaal is het een heel heen en weer geloop.
                              Voor m'n volgende kweek zal ik wel investeren in een goede fancontroller.

Comment

Bezig...
                              X