Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerst indoor

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerst indoor

Oeps,heb net rode,oranje spint ontdekt,ik heb snel enkele knoflookteentjes in al m'n potten gestoken(de aarde)
    Ik weet niet of dit veel zal uitmaken.
    Ik heb dan ook al m'n plantjes bespoten,zowel langs onder,als bovenaan.
    Ik zal dit herhalen binnen 3 dagen.Ik vermoed dat ik dit kan blijven doen tot 3weken voor de oogst?
    IMG_0152.jpg

Comment

te veel op je bloemen spuiten lijkt me geen goed idee !! ik spuit max tot einde week 3 bloei !!

ivm teentjes look in je potten !! der geloof ik ni egt in hoor :d

gl en welkom op jd

Groetjes
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        ... Als je een kweekverslagje maakt kan iedereen je volgen ...
        Dat was een subtiele hint, omdat je nu in het "member introduction forum" zit.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

lekker hoor ziet er goed uit!!!

Comment

Pas de 1ste maal dat ik de plantjes afspuit met deze troep.Na wat meer onderzoek blijkt
            wel dat dit een 6tal dagen later moet hervat worden.Daar de r.l.v stilaan moet minderen
            bestaat er ook meer kans op ongedierte.
            Daar de bloeiperiode pas zal beginnen,vermoed ik wel dat ik dit helaas niet de laatste maal zal zijn.Een 3tal weken voor de oogst mag er alleen nog maar water gegeven worden.
            Vandaag heb ik onderlangs ook voor de 1ste x cannazym,alsook rooty aan de plantjes gegeven.
            Ze zien er meer dan ok uit,net op tijd allemaal.
            Bij een 2de reiniging van m'n tentje ben ik ook de varenrouwmug tegengekomen,deze heb ik direct gekild.Ik hoop nu dat er geen larven m'n wortels opvreten.
            wat betreft die knoflook,ik weet het ook niet,maar ze zitten er nu in en ze zullen er blijven
            we zien wel

Comment

ondertussen zijn we de 3de week bloei gestart.temperatuur,rond de 25,4,rlv 55
              de spint heb ik tot nu toe onder controle kunnen houden.I killed them all
              Nu hoop ik alleen dat deze ondanks de rlv niet weer komt
              Ik heb wel enkele zwarte bladluizen gekild.Ik heb dan ook bijna overal in mijn tent dubbele tape geplakt.Dit helpt wel,ik kom er enkelen tegen geplakt op de tape
              Daar mijn onderste blaadjes fameus geel zijn en dit een beetje naar boven trekt en het bladgroen een lichtere kleur krijgt,heb ik ze allemaal een kleine bovenlaag wormenmest toegediend,samen met wat guanokalongpoeder.
              Dit schijnt te helpen.
              Daar ik geen meet instrumenten heb voor de ph en ec,doe ik alles een beetje op het blote oog door naar de blaadjes te kijken.
              Daar ik telkens wat bloeivoeding en cannazym heb toegevoegd en zie dat ik bij enkele plantjes bij de jonge blaadjes gele puntjes heb ga ik ze morgen alleen maar water geven met wat cannazym
              Ik dend dat ik eind vogende week(of 2)ook zal starten met wat boostvoeding en bloeivoeding IMG_0167.jpgIMG_0172.jpgIMG_0174.jpgIMG_0175.jpg

Comment

hee mooie plantjes heb je daar! maarrrr er is al 2x verteld dat dit de member introductions is en dit word genegeerd;p? , dit is een topic waarin je jezelf voorstelt,
                Je kweekverslag hoort bij een andere categorie (binnen wiet kweken>kweekverslagen)
                verder ga zo door, ziet er goed uit voor een eerste binnenkweek

Comment

Topic is verplaatst.

Suc6 met je verslag en kweek
                  Veel gestelde vragen over het forum
                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL
                  "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

Bezig...
                  X