Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1e rondje in nieuwe hortiline hortilab plus testje red escape
Re: 1e rondje in nieuwe hortiline hortilab plus testje red escape
Ze hebben toch echt wel top soortjes ook in de shop zelf . Die tent is echt wel handig met die zijkant opening erg jammer dat ie er niet in 180 hoog uitvoering is
Plantjes gaan lekker hou ze groen
yes yes smowkie green it isyes yes smowkie green it is greenhouse is goed en ken er genoeg die enkel greenhouse draaien en ze hebben heel vette soorten!!! maar klopt idd dat er wel eens iets de mist ingaat dat merk ik nu ook met de jack herrer maar is dat niet bij elke breeder... a little bitt of luck
indeed langenl dat vond ik ook jammer dat ze die niet in 180 hoog hebben, deze is nu ook iets korter hoor en kon ze dan net plaatsen, de bovenste palen waren 96cm ofzo en van mijn vorig tentje 90cm dus heb die gebruikt en zo paste de tent perfect onder de nok van het dak, het tentzeil is nu echt wel miniem losser en maakt echt niks uit en normaal kan je tot 10cm inkorten met zo een tent ook al is het de bedoeling natuurlijk niet en die zijkanten dat zijn echt wel volwaardige zijdeuren hoor en niet zoals bij SJ zo van die klein gaatjes...
zo ben er nog eens met een kleine update, voorlopig zal het de laatste zijn want vrijdag word deze op de haktafel verwacht, updaten daarna zal afwachten zijn hoe ik me voel de red ecape die zit nu in een 6,5l pot want het 11X11 potje was mooi volgeworteld van de toxic berry heb ik 1 sterke dame en 1 minder sterke dame maar tzijn beiden dames en er komen medicijnen aan dus zit goed de rest doet het ook goed en ze staan zoals je kan zien mooi groen nog altijd, nergens problemen te bespeuren voorlopig dus hopen dat het nu zo blijft de laatste weken, normaal binnen weekje of 4-5 zou het oogsttijd moeten zijn
Comment