Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1e rondje in nieuwe hortiline hortilab plus testje red escape
Re: 1e rondje in nieuwe hortiline hortilab plus testje red escape
Laat ze maar s goed hakken its gonna be allwright
een spoedig herstel en als we moetn komen helpen met iets moet ma roepen eh
joint komen roken of dergelijke
tga je goed mate !!!
Re: 1e rondje in nieuwe hortiline hortilab plus testje red escape
thx berry en bubba het vrouwtje heeft echt wel een female flow aan mijn dames gegeven hoor, ben echt geschrokken toen ik de eerste keer kon gaan kijken naar mijn dames!!!! even een kleine update geven, voorproefje aan morgen nog zonder pics maar morgen krijgen jullie pics, heb jullie tenslotte een weekje verwaarloosd he in men verslagje eerst en vooral maar even zeggen dat mijn herstel beter gaat dan verwacht al moet ik wel nog heel veel liggen maar ook normaal na zo een operatie, ben nu 4 vijzen 2 plaatjes en 4 blokjes titanium rijker in me rug nu even over de dames he...alles heeft een ander plekje gekregen en alles staat nu beter op dezelfde hoogte van elkaar of toch zo goed als, de lamp die kan geen cm meer hoger, reden zijn mijn lemon skunks!!! 14 dagen groei en ze zijn 1m70 ofzo groot zal ze eens precies nameten maar zal zoiets zijn, echt vette soort hoor lemon skunk zelfs zo vet dat ik er niet naast kan dat deze soort zeker en vast terug komt, heeft zeer veel weg van hun super lemon haze, zou zelfs zeggen dat het lemon haze is!!!!! 1 van de 2 toxic berry die staat lekker mooi en vet en zal zeker en vast eeen soortje zijn die me bevalt!!!! de andere toxic berry is duidelijk niet zo sterk als haar zusje maar ze doet tg zo haar best dat ik ze moeilijk kan mollen en wil ze ook niet mokken want ze is bezig met topaanmaak dus zou goed zot zijn he mannen de trainwrecks die heb ik gebonden, wat bedoel ik ermee wel dit! de zijvertakkingen konden de topjes die erop komen niet meer houden, niet dat het dikke toppen zijn ofzo maar ze hadden moeite dus heb ik alle zijvertakkingen verbonden met de hoofdstam en nu krijgen alle zijtopjes beter licht en staan er mooi naar het licht gericht wat natuurlijk de omvang van mijn dames drastisch verkleind heeft maar ze wel beter licht krijgen dus hoop er mijn voordeel uit te halen aan de handeling, trainwreck vette soort maar niet zo een opbrenger denk ik...denk ik he mannen de red escape die in een 6,5l pot staat die doet het ook goed, die begint paarse tinten te krijgen en stilletjes aan wittekopjes te maken al twijfel ik of dat wittekopjes blijven, paarse kopjes ook wel mooit toch wat hebben we dan nog over achja de point of no return, daar had ik 1 reg zaadje van gepot en getopt en die is 100% zeker een vrouw, enige is dat ze beetje achterstaat, de bloei zit er goed in maar topaanmaak zal nog wel een klein weekje duren of net iets langer, kortom alles gaat voorlopig smooth dus hopen dat het zo blijft gaan en morgen krijgen jullie de bende terug te zien zonder de zon die erop schijnt dan kunnen jullie beter oordelen en genieten van mijn geiele bendeoja heb nog 3x jack herrer staan ook wat ik vergeten was, deze blijven veel kleiner dan ik van de soort gewoon ben, mischien blijven ze nu kort maar komen ze krachtiger uit de hoek, laat ons hopen!!!! natuurlijk is de opbrengst niet het belangrijkste voor mezelf maar de medicinale werking die onze dames geven, natuurlijk hoe meer hoe liever want dan kan ik langer verder alvorens een nieuw rondje te moeten starten al start ik tg zo graag een nieuw rondje!!!!dus nog even vermelden dat alles wat in men tent staat dan ook zelf genuttigd word en niet voor commerciele doeleinden gebruikt word!!! wat ik grow is wat ik blow, het zijn mijn medicijnen!!!!!
point of no return x hashberry
------------------------------------ maart 013.jpg
zo dat was het even mannen, terwijl ik een zeer goede dag had vandaag gebruik tgemaakt dat ik fotos kon nemen dus hier zijn mijn dames, nu ga ik mij terug platleggen want anders... en nog een kleine picture van mijn nieuwe litteken
Comment