Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1e rondje in nieuwe hortiline hortilab plus testje red escape
Re: 1e rondje in nieuwe hortiline hortilab plus testje red escape
thx mate ben toch tevreden maar nog niet echt, de trainwrecks vertonen al bruine haartjes(waar ik niet naar kijk maar toch) en daar staat nog niet zoveel op hoor, zouden normaal nog 3-4 weken moeten allemaal en max 5 weken dan zit ik echt mooi op schema dus kan niet toch dat ik met een soort weken vroeger zou zijn, moeten nog hun boost krijgen denk ik maar ben wel tevreden want alles wat erop komt van wiet ziet er verdomme heel smakelijk uit en het zien er allemaal bankhangers uit iedere soort die ik nu staan heb zijn gewoon allen vette soortjes maar waar ik het meeste naar uitkijk is de red escape en de point of no return x hashberry, die namen alleen al en is mischien terug zo een geschift soortje onderweg
thw makker yub 19 nietjes zitten erin, vrijdag mag de eerste helft er normaal uit ja hoop dat ze nu goed gaan beginnen aandikken en dikke rockets worden
yub idd hjm zo zal die worden al is de red iets korter, zal ze eens meten vanavond hoe groot ze is maar zal idd net hetzelfde zijn vanop de foto, 1 raket lekkers al liggen de internodes bij mij ook iets verder van elkaar onderaan waardoor ze niet zal toegroeien onderaan maar ze hebben wel in het begin iets verder van het licht gestaan dus ze hebben hun een beetje meer gestrekt tussen de internodes
de red escape is 47cm klein hjm maar was echt de zwakste van alle zaden die ik gepot had, deze dame had 1 nodes toen de andere al op 4 of 5 zaten maarja waren mannen...
zondag zijn de 2 toxic berry's gehakt want die wilden plots toch maar herma gaan worden...plots bananenkweek en ze zaten goed verscholen, net op tijd gehakt om er een roker aan over te houden!!!! de rest van de bende blijft zijn gangetje gaan en stilletjes aan te rijpen dus nog paar weekjes duimen en rondje is gedaan zal niet de knalronde worden die ik in gedachten had maar zal wel enige tijd verder kunnen met mijn persoonlijke stash dus denk dat ik sneller een nieuw rondje zal starten dan ik voorgenomen had foto's zal ik proberen plaatsen indien mijn lichaam het een beetje toelaat
Comment