Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1e rondje in nieuwe hortiline hortilab plus testje red escape
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 1e rondje in nieuwe hortiline hortilab plus testje red escape
Geinig,
Heb je nog een plaatje van die binnen/buiten Red Escape?
Naar binnen vluchten bleek niet de beste oplossing voor haar.
Maar zonder jou test hadden we dat niet zeker geweten.
Greetz.
Oorspronkelijk geplaatst door Medical-Spliff View Postzo ondertussen nog een trainwreck droog 27,4gr
gisteren zijn er 2 jack herrers gehakt samen met een lemon skunk en de laatste trainwreck
lemon skunk
------------
[ATTACH=CONFIG]168667[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]168670[/ATTACH]
jack herrer
-----------
[ATTACH=CONFIG]168668[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]168669[/ATTACH]
de red escape zal maar paar rokertjes opbrengen, was echt de zwakste die vrouw bleek te zijn, deze had haar 1e internode als de andere die ik gepot had al 5 internodes had maar die bleken man te zijn dat was het terug voor even
Comment
-
thx bubba komt goed
@hjm: heb 5 reds gepot, 1 was niet uitgekomen - 3 waren mooi gegroeid en hadden al 4-5 nodes maar bleken man te zijn, de laatste die ik had bleek vrouw te zijn maar ook het achterkomertje want had 1 node ofzo tegenover de mannen 4-5 al dus kan er niet veel van maken op een achterkomer afgaand dan...wat ik wel merk is dat het een echte grote eter is want ik heb ze niet genoeg gevoed gekregen en dat zie je ook aan het kleine plantje met weinig top en enkel wat fluf wat ik wel weet is dat als je deze soort direct 12/12 zet en deze echt perfect gevoed krijgt je er een vette wiet zal afhalen, nu heb ik enkel wat fluf maar dat fluf ziet er verdikke lekker uit met dat mooie sneeuw erop, word later nog wel eens goed getest met sterkere genetica van de red escape ipv met het achterkomertje, word zeker vervolgd en vanavond neem ik even een foto van het prutsje hjm, post die dan wel vanavondWil je blowen, moet je het zelf growen
Comment
-
hier een foto van de red escape
red escape 001.jpgred escape 002.jpg
zoals je ziet niet vet maar zoals ik al vaak zei was dit echt het zwakste zaadje...en kreeg ze niet gevoed genoeg deze zwakkelinge dus heeft echt wel veel voeding nodigis niet veel maar zal wel lekker smakenen heeft natuurlijk ergens in een hoekje gestaan tussen al het ander geweld dus zeker niet ideaalWil je blowen, moet je het zelf growen
Comment
-
de 2 jack herrer en de trainwreck zijn droog, allen 32-36gr red escape 3gr de lemon skunk dat is echt wel de beste soort 61gr droog en dat brengt de totaalstand nu op net geen 299gr heb nog 2 lemon skunks staan(wel niet zo veel als de al gehakte) en 1 jack herrer die deze week gehakt worden en dan blijft enkel de point of no return nog staan die zal ng paar weekjes nodig hebbenWil je blowen, moet je het zelf growen
Comment
-
goe bezig medical, heb je weer lekker medicijn, zonde van de red escape
grtzCandy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
Spliff Strawberry in scrogg, klaar
sigpic
Comment
Comment