Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1e rondje in nieuwe hortiline hortilab plus testje red escape
Re: 1e rondje in nieuwe hortiline hortilab plus testje red escape
2 red escape boven en 2 red escape die beetje te diep zaten blijkbaar en nog met helm op die ze niet afkregen, beetje week gemaakt en helm eraf ng 1 red escape die geen leven toont, geef die ng dagje of 2 dan kliko denk ik zo zondag update met foto's maar 1 maart lig ik op de operatietafel dus zal het iets moeilijker worden voor de updates maar vind ik wel iets op, zal wel weekje de dames moeten missen daar ik weekje mag blijven
thx mannen maar lig er nog niet in he kan ng weekje of 3 update en dan is het weekje er vantussen dus zal weekie missen worde, eenmaal thuis zal ik wel proberen terug foto's te nemenhopelijk geslacht bepaald tegen dan dat ze tg al overgepot zitten
@hjm: afhankelijk van welke ploeg zal ik er kunnen afblijven
4 overblijvers "red escape" ma peizn dat groenen escape is tenzij paarse soorten later paars worden...geen ervaring eerlijk gezegd
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- week 3 dag 21 006.jpgweek 3 dag 21 008.jpg
de volledige bende nog eens als de lamp net aansprong
yub zijn de 2 dutskes die zijn ng bezig aan het droogkomen... de andere kan ik iedere dag hun dagelijkse dosis geven buiten die 2, wil die eerst eens echt droog laten komen die 2
mijn lekkere bende is mooi bezig met de bloei aan het vormen en opbouwen, aftelle...ng weekje of 8 ze drinken allemaal heel goed op 2 lemon skunks na maar loopt wel los, de red escape's die staan mooi recht en zijn bezig met de 2e internode naar boven te persen en mijn surpriseplantje staat ook lekker boven, hopelijk een wijfje de tocix berry's ng niks te zien dus veronderstel deze week ofzo dat ik de eerste verschijnselen zal beginnen zien...voor de rest niet veel te melden buiten dat mijn tent bomvol staat en ze zijn ng maar weekie of 3 oud
Comment