Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1e rondje in nieuwe hortiline hortilab plus testje red escape
Re: 1e rondje in nieuwe hortiline hortilab plus testje red escape
hope so het ziet er alvast heel erg goed uit, hopelijk blijft het smooth gaan!!! drinken doen ze alvast stevig tegen de liter aan dagelijks...dorstige sletten m8!!! als dit word hoe ik het zie en aanvoel dan word dit knalle geblazen ik heb 1 red escap die op node 1 zowel node 1 als node 2 herbergt 4 vertakkingen dus op de 1e node!!! het 1 vingerig blad en het 3 vingerig blad zitten dus op node 1 node 2 is dan het 5 vingerig blad hopelijk word die ook een dame...nuja de 2 toxic's zijn al vrouw dus nu nog 2 op 4 met de red escape en jepla... mijn broer wist me te zeggen de red escape alle 4 vrouwen zijn grote fantasie heb ik hem gezegd maar eerlijk gezegd heb tg ook een sterk gevoel dat er meer dan 1 vrouw tussen zal zitten tussen die red escape maar dat is altijd afwachten met die regs, zullen wel vette plantjes worden!!!
Gaan mooi hiero gozer!!, ik heb het ook op zon manier moeten leren hoor
Next time als ik 9x11 ltr zal zetten krijgen ze niet meer dan 1 week 18 uurtjes licht
anders schiet het rap de tent uit
thx paffy en idd volgende keer denk ik eraan maar dagje of 10 max groei te geven ipv 14 dagen en zien wat het geeft...14 dagen blijkt beetje teveel te zijnzonet de dames gedieft want die waren serieus dicht gegroeid, ben echt benieuwd wat het gaat worden, het gaat zo goed dat ik vermoed dat er tg wel iets niet goed moet gaanmaar ze staan mooi groen en gezond en ze drinken goed
Comment