Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e rondje in nieuwe hortiline hortilab plus testje red escape

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    nieuw speelgoed, nieuwe ronde, nieuwe kansen na een vrij op holgeslagen rondje nu maar eens terug een normaal rondje proberen draaien, veel geleerd uit de fouten dus moet goedkomen nu daar er iets nieuws op de markt was van tenten waarvan ik dacht dat die veel beter waren dan mijn sj heb ik toch besloten de stap te wagen en de tent aan te kopen, namelijk indeed
    de hortiline hortilab HL120
    over deze tent kan ik niet veel zeggen buiten dat het echt topkwaliteit is en de afwerking echt magnifiek!!!! smowkie heeft de tent gezien dus kan dat beoordelen

de set-up voor dit rondje is:

Hortiline hortilab HL120
    Evsa BAL 600watt/dimbaar
    adjust a wing reflector medium
    2x clipfan hortiline
    rvk125 plus koolstoffilter(word nog upgraded indien nodig)
    fancontroller+thermostaat
    ph-meter
    voedingslijn nog steeds van "HESI"
    16x 11l potten
    plagron growmix

hortiline hortilab 001.jpg

hortiline hortilab 007.jpg

de soortjes waarvoor ik gekozen heb jack herrer-lemon skunk-trainwreck allen greenhouse

jackherrer.jpglemonskunk.jpgtrainwreck.jpg
    heb 5 lemon skunks die allen mooi bovengekomen zijn, 3 jack herrer v/d 5 over die bovenstaan en de trainwrecks die zijn ook alle 5 bovengekomen
    als plaatsvervangers voor mijn 2 uitvallende jack herrer heb ik 2 toxic berry reg bijgezet, zien wat het word ik gok op 2 mannen maar dat zien we wel, die groeien nu 2-3 weken mee met de greenhousegang alsook heb ik voor mezelf een soortje die smullen geblazen is en die ik "moest" hebben voor binnen maar een buitensoort bleek te zijn en oncontroleerdbaar binnen maar toen toch plots en na even wat info vragen heen en weer besloten toch maar een testje te gaan doen en het buitensoortje namelijk de "red escape" van omni toch maar te gaan planten en gewoon direct op 12/12 te laten meegaan van deze zullen er 5 gekiemd worden in de hoop dat er zeker 1 vrouw tussenzit en mischien een 2e :blowen: veel info over de red escape heb ik niet echt buiten een met toestemming gepikte foto

alsook heb ik hier nog wat rasah zaden meegeleverd gekregen die voornamelijk vrouw zouden zijn en waarvan ik er mischien ook nog wel eentje bijplant, zien wel of het man of vrouw is, de bedoeling is tg een stuk of 16 dames over te houden en af te bloeien dus heb 3 plekjes vrij normaal voor de omni's die afgebloeit willen worden
    hier alvast een paar foto's, wel nog met hps aan maar komt wel goed, zondag maak ik de eerste foto's zonder hps als de lamp aangaat
    zo dat was het even voorlopig, zal mijn best doen er een geslaagd rondje van te maken en een deftig kweekverslagje, peace to you all cannafriends

week 1 dag 3 groei
    -----------------------
    week 1 dag 3 groei 005.jpg

week 1 dag 4 groei
    ----------------------
    de dames zijn allen een beetje beter ingestopt dan op dag 3, enkel de toxics krijgen vandaag een lading verse grond bij zodat alles mooi ingepakt zit
    kon wel me foto niet meer uploaden van dag 4 staat ier nu bij in thumbnails
    verder wil ik alvast hjm bedanken voor alle zaden die mijn richting uitgekomen zijn en nu testen geblazen met die red escape
    Attached Files
    Last edited by Medical-Spliff; 18 January 2013, 18:03.
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

Re: 1e rondje in nieuwe hortiline hortilab plus testje red escape

Hey peacemaker,

Dat klinkt allemaal zeer lekker.
    Die "red escape" ZIET er dan nog eens lekker uit ook.... kan niet fout zijn.

Veel succes dermee,
    Deze volg ik zeker met veel plezier.

greetz
    HOMMEL
    Leren = Experimenteren

Comment

thx hommel en wat die red escape zal brengen dat zien we wel, is een vette test en hopelijk op 12/12 te bedwingen en komt er een lekker wietje vanaf

Comment

Hey dat ziet er een mooi tentje uit, dat word een leuke ronde
        Mijn stoeltje staat m8
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Ik kan inderdaad bevestigen dat die tenten echt top zijn! Prachtig afgewerkt , moest ik er 1 nodig hebben zou ik niet twijfelen in ieder geval.... Verder wens ik je veel succes en als ik kan helpen knippen strax gil je maar ghehehehe komt allemaal goed

Comment

thx berry ryder is idd vette tent en zeg dat niet omdat ik ze nu heb is echt magniefiek afgewerkt, heb iedere naad gecontroleerd en geloof me die is echt perfect gestikt meer info over de tent vind je anders hier http://www.hortiline.com/ hun clipfan heb ik ook, 2 stuks

@smowkie thx m8 en daar hou ik je aan kerel komt goed nu, net even kort gaan piepen bij de dames en die gaan goed nu, ze hebben me verstomd doen staan daarnet, straks even de toxic berry's beetje aarde bijgeven

Comment

lokes peacemaker ,

ziet er hier netjes uit

veel geluk met je ronde

Groetjes ...
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Dat zijn daar lekkere soortjes! interesse is gewekt
                Succes!

Grtz
                Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

free to join K1 and hashizall

week 1 dag 4
                  ----------------
                  dames hebben mooi scheutje gekregen, de lv zit trouwens goed op een 70-90% enkel de temp is iets aan de hoger kant maar de jonkies hebben er blijkbaar weinig last van, gebruik nog geen afzuiging voorlopig, even die lv perfect houden!! die temp die komt wel goed

week 1 dag 5 003.jpgweek 1 dag 5 005.jpgweek 1 dag 5 002.jpgweek 1 dag 5 004.jpg

even nog wat info over hoe de dames staan, vanboven te beginnen links 1-5 lemon skunk 6-10 trainwreck 11-13 jack herrer de andere 2 zijn de toxic berry's

en dan de 2 toxic berry's van omni

week 1 dag 5 007.jpg

hopen dat 1 van die 2 een lekkere dame word de red escape's die gaan volgende week donder-vrijdag in de pot zodat die tegen de maandag bovenstaan en mee kunnen gaan op 12/12 met de greenhousegang zal zoveel mogelijk foto's posten als ik eraan denk, wekelijks neem ik 1 maal zonder hps

Comment

Ik heb ook ff een abootje genomen, RE is een favorietje van mij

Comment

iedereen welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugdbedankt voor de mooie foto van de red escape trouwens

Comment

Dan zetk me strandstoel ook bij,
                        Succes mate, deftige setup is het die lab-tenten
                        En de soortjes klinken als wiet in de oren

Succes ermee

sigpic

Comment

kom erbij bubba en klinken idd nice in de oren he, word leuke degustatie moet je ng strandhengel erbij in je strandstoel

Comment

Ik ben ZEER benieuwd en zal je zeker volgen.

Succes met je buiten/binnen kweek. :-0

Grtz, HJM
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

veel succes deze ronde leuke soortjes trouwens

Comment

Bezig...
                              X