Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1e rondje in nieuwe hortiline hortilab plus testje red escape
Re: 1e rondje in nieuwe hortiline hortilab plus testje red escape
wel de RE vind ik heel bushy smaken, is weinig dat ik heb maar het smaakt wel, het heeft een vrij aardse geur maar de smaak gaat vrij zacht naar binnen
Okay, bedankt voor het sharen van jouw ervaring.
Ieder heeft zijn eigen beleving qua smaak e.d. dus een tegenreactie op mijn bevinden vind ik mooi om te horen.
Mijn smaaksensatie is goed, de geurkant..die heeft een manko bij mij helaas.
Ik heb nogal wat slaapproblemen en die weet ze bij mij wel goed op te lossen, dat het goed smaakt is een bijkomend feit die ik zeer zeker waardeer. Ik schaar de RE nog steeds in de rij als een van favo rokertjes.
zo dat was het voor dit rondje, nu beetje growvakantie nemen en binnen x aantal maanden nog eens een rondje opstarten, bedankt aan de volgers en tot de volgende zou ik zeggenpeace
thx allen smaken doet het zeker, schitterende soort de lemon skunk echt toppie!!!! alle soorten zijn lekker maar de lemon springt er echt wel uit en brengt echt wel het beste op, 3 lemons die allen rond de 55-60gr droog gegeven hebben
Comment