Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw huisje nieuw kweekje 7 PURE AK,4 Big grapefruit, 5 c99 hybrides in Silverbox 120

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nieuw huisje nieuw kweekje 7 PURE AK,4 Big grapefruit, 5 c99 hybrides in Silverbox 120

Hallo mede belg/limburger, wateen mooie kweek heb je daar,
    alvast de complimenten daarvoor ! En laat de dames maar mooi worden

grtz between

Comment

Nieuw huisje nieuw kweekje 7 PURE AK,4 Big grapefruit, 5 c99 hybrides in Silverbox 120

Mooie planten kerel !

Comment

Re: Nieuw huisje nieuw kweekje 7 PURE AK,4 Big grapefruit, 5 c99 hybrides in Silverbox 120

Dag 13/14 12/12

Klein updateje

De plantjes zitten nu in hun laatste groei fase (veronderstel ik ) ze groeien enorm ze zitten nu rond een 37/42cm, Tentje zit mooi vol mss zelfst iets te vol tegen dat ze niet meer groeien.....

Ze zijn nu ook volwasse sinds 3dagen en laten hun haartjes in de oksels zien

Als het vat leeg is ga ik een vatje afgezuurd water maken want sommige plantjes laten toch gele bladpuntjes zien wss tegen de rand van overvoeding....... voor de rest alles ok hier enkele fototjes
        Attached Files

Comment

ziet er heel mooi uit man succes nog ermee
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

dag 16 12/12

de dames doen het nog steeds goed momenteel een vatje met ec 0.9 gewone algemene planten voeding van de planten shop. en 15ml multizyme en 5 ml spoorelementen van house and garden.

De C99 hybrides doen het zeer goed had ik al vertrouwen in wegens vorige kweek, maar de rest gaat mooi me de BG's en PAK's groeien netjes

temperatuur tussen 25/27 lampen aan en tussen 15/17 lampen uit . Grond temperatuur nog steeds mooi 22 graden. voedingswater ook op 20 graden.

Er is echter 1 plantje waar aan gepeuzeld word (denk ik toch) het verschijnt in de jonge blaadjes morgen als de lampen uit zijn eens sproeien met Brimex.Hopelijk is dit enoeg om de vreter te verjagen want heb momenteel geen natuurlijke vijanden om me uit te zetten en weet ook niet precies welke vreter we in on tentje hebben.....

Nog steeds geen zichtare bloei ik verwacht dit rond eind deze week begin volgende week momenteel zijn de grootste zo een 52cm (c99 hybride) en de kleinste is 37 cm (een aktje) de rest zit mooi tussen 45/50cm
            Hoop toch mijn vorig rondje al meer dan een jaar geleden te evenaren toen had ik zo een 470gram droog en hopelijk beter.....
            enkele fotos + fotos van het aangevreten plantje
            Attached Files
            Last edited by smockymcpott; 7 February 2013, 10:20.

Comment

mooie groene geile bende, ik volg je want je draait hetzelfde van mij
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

dag 18 12/12

Begin toch stilletjes aan zenuwe te krijgen want ik zie nog steeds geen echte bloei.
                mijn vorige kweekje wa shet 10 tot 15 dagen 12/12 en ik had bloei maar nu niets te bespeuren enkel een paar witte voor bloei mini haartjes ...
                De mystereuse vreter heeft geen bladeren meer aan getast nadat ik 2 keer kort met Brimex heb gesproeid......
                hier enkele fotos
                Attached Files

Comment

Vandaag nog eens alles gecheckt en ik zie bij 3 planten toch wat mannelijke trekken hehe niet zo leuk zijn er ook net 2 bij die zo mooi gevormd waren.(2 c99 hybrides en 1 PK)

effe klote wacht nog paar daagjes om zeker te zijn en dan verwijder ik ze zal dan ook paar fotojes trekken ........

grtzzzz

Comment

Last edited by Zboy; 13 February 2013, 21:00. Reden: verkeerd woord
                    2015 * zboy's toppentuintje *

en voor de rest blaazee it mede growers

Comment

Dag 26 12/12

Geen probleem man zet je er maar bij mijn verslagje is een beetje aan het minderen omdat ik nog steeds geen echte bloei heb.

Ik ben alvast sinds 5 dagen nu ook aan het voeden met bloeistimulator (Bud Xl van house and garden voor de rest alles is stabiel en kan melden dat de vermoedelijke mannetje eigenlijk geen balletje aanmaakte maar in pmaats van 1 vertking er 3 per blad aan aakte nu kan ik zien dat ze weldegelijk ook een haartje hebben. heb wel die vertakkinkjes gediefd.

Ook heb heb ik de meeste planten gediefd er is toch wel een hele emmer blad en tak weggehaald .Enigste domme is dat ik ze beetje van plaats heb veranderd lijkt me op 2de zicht niet zo goed omdat de plant zich eigenlijk laat kennen op welke plaats ie gegroeid heeft maar hoop dat de takken zicht wel naar het zonnetje zullen zetten.

Heb heel mijn tent nagekeken op een licht lek nergens 1 te vinden maar ze bloeien nog steeds niet wel zie ik vooruitgang dat de bloei een van deze dagen gaat intreden. Meerdere haren in de oksels.

En ze zijn nu de kleinste rond de 55cm een PAK de grootste is een 82 cm een c99 en 80cm een bg de rest zit mooit tussen de 60 en 75 cm .

Heb de kleinste onder de hotspots van de lamp gezet en de grotere palnten staan op laatste en eerste rij in de hoeken zodat ik de kleinere beter kan belichten hehe groetennnn

En ja mn camera is effe wachten is in de auto blijven liggen na een dagtrip naar stuttgart )

Comment

Bedankt ! duim mee voor mooie vrouwtjes voor u zelf ook 5x pure ak gezet die net alle kopjes boven staken gisteren maar niet van x-line female seeds . zijn ook van female seeds maar nergens x-line te bespeuren . hoop dat dit een lekker wietje word om te roken Volg je zeker !

Comment

De meeste AK soorten zijn echt wel oldskool weedjes zal wel lekker zijn..... euh nee bij mij the pure ak is gewoon van female seeds en de c99 en big grapefruit is van x-line maar al bij al hebben die ongeteste batchen weinig herma trekken en zijn ook zeer degelijk.

Comment

K heb ook Big Grapefruit liggen voor de volgende ronde,k ga dat hier een beetje volgen...Female seeds,ben daar ook content van.
                            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

in een grijze verpaking die pure ak's van female seeds ? dan heb ik dezelfde :p vanaf dat de eerste 5 in bloei gestoken zijn begin ik terug al met de opgroei van 5 nieuwe , want kweekje terap er door geblazen

Comment

Deze zomer eens die outdoor versie van de grapefruit zetten van femaleseeds...semi autoflower...eens benieuwd

Binnen zet ik dan de pure ak van hun denk ik...

mobile message

Comment

Bezig...
                                X