Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw huisje nieuw kweekje 7 PURE AK,4 Big grapefruit, 5 c99 hybrides in Silverbox 120

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nieuw huisje nieuw kweekje 7 PURE AK,4 Big grapefruit, 5 c99 hybrides in Silverbox 120

Korting op 420shop
    yoo mense eerst zal ik me eens voorstellen ben een 29jarige man uit belgisch limburg en kweek nu al zo een 7 tal jaar binnen en buiten wietjes....

Heb sinds vorig jaar een pauze van 1 jaar ingelast en ga nu terug opstarten met een nieuw binnenkweekje (heb ik niet zoveel ervaring mee het mijn 4de tent kweekje) heb vooral buitenkweek ervaring.

Zoals de titel al zegt zijn het 16 planten op 1.2 vierkante meter.7 ak's 5 c99 hybrides (had ik nog in de frigo liggen) en 4 big grapefruits.....
    Heb bewust terug voor female seeds gekozen omdat mijn vorige zaden van deze breeder altijd zeer degelijk waren.

De opstelling is als volgt.

silverbox 120
    16 12L potten
    Voorbemeste grond van de Aveve
    600w Philips greenpower
    600w extra Redlight
    hamerslagkap
    elt vsa 600w
    davin schakelkastje
    Sms twincontrol
    clipfan + 420 kuub afzuiging en 125 kuub inlaat
    grondverwarmer biogreen (120w)
    16 bluemat druppelaars
    watervatje van +/- 35 l en circuleer pompje
    voeding van house and garden ---> wortelstimulator, enzymen, spoorelementen, bloeistimulator, shootingpowder en ph- van Canna en een beetje vitaminen van hesi (over van vorige kweek)

Ze staan nu een 12dagen boven de grond. en zijn zo een 10/12cm groot morgen gaan ze op 12/12.
    Deze keer heb ik ze wel moeten kiemen en voorgroeien onder hps want heb geen plaats voor mijn voorgroei tentje in dit huisje deze was voorzien van t5 +/- 200w. Ik merk duidelijk dat het minder goed is om onder hps voortegroeien de pantjes strekken toch wat meer. De lamp hang nu op een 60cm van de plantjes enkel de uiterste plantjes natuurlijk wat verder op een 70 cm....

Tot nu toe geen voeding enkel wortelstimulator wat spoorelementen en wat Hesi vitaminen.

De temperatuur schommelt tussen de 28/30 graden met de lampen aan en tussen de 15/17 met de lampen uit maar de grond temperatuur is stabiel op een 22 graden.
    De LV schommelt tussen de 30/40 lampen aan en 70 procent lampen uit.
    Maar gisteren heb ik de eerste keer mijn ph gemeten veel telaat natuurlijk en zag dat het kraantjes water een ph van 8.2 had veel hoger dan in mijn vorig huisje heb nu het voedingswater afgezuurd tot een ph van 6.0. Want zag bij enkele plantjes ook gisteren enkele gele vlekjes op de nieuwe blaadjes hopelijke niet te erg maar denk dat ik weet waar de fout lag DE PH hehe

Hier enkele fototjes vlug genomen met de lampen uit

Hulp ideen reacties opmerkingen alles is welkom grtzzzzzzzzzzP1210181.jpgP1210194.jpgP1210193.jpgP1210188.jpgP1210186.jpgP1210185.jpgP1210184.jpgP1210183.jpgP1210182.jpgP1210179.jpgP1210180.jpgP1210195.jpg
    Attached Files

Re: Nieuw huisje nieuw kweekje 7 PURE AK,4 Big grapefruit, 5 c99 hybrides in Silverbox 120

Welkom terug, oude gewoonten blijven niet lang weg he...

Je bent er alvast mooi aan begonnen, succes deze ronde!!!
    Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

Comment

Re: Nieuw huisje nieuw kweekje 7 PURE AK,4 Big grapefruit, 5 c99 hybrides in Silverbox 120

Wow netjes ,veel succes!
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
        A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Dag 6/7 12/12

Yo manne klein updateke....

Ze staan er lekker bij nachttemeratuur op zo een 16/17 graden momenteel verwarm ik mijn voedings vat ook en zit stabiel rond een 18 graden , de grond ook mooi stabiel op 22 graden.....

Ze groeien lekker door zijn nu ongeveer rond de 20/25 cm en het blader dek begint mooi dicht te geraken ik gok dat ze nog een 14/18 dagen zullen verder groeien en hoop dat ze toch minstens de kleinste op een 50cm komen moet lukken heb er een goed zicht in .

Ph nog steeds 6.0 voedingswater en 6.5 grond.... ec nog steeds 1.4 met wat plantstimulatoren (hesivit en houseandgarden multizym)

plantje was effe onder de indruk van de vele watergift die ik gedaan heb om mijn 2 weken van ph 8.5 uit te wissen maar staat er nu weer lekker bij.

Vochtigheid van de grond schommelt tussen 80 en 150 mb.

Hier wat fototjes

ter info voorste rijtje zijn de C99's 2 middelste rijen de pure ak's en achterste de BG's
          Attached Files

Comment

Manne ik ben er aan het denken om de eerste zijtak dus de zij take die gelinkt is met je eerste 1 vingerig blad te snoeien om wat meer lengte groei te krijgen , ook omdat meestal die tak maar weinig wiet produceert normaal deed ik dat altijd tijdens het voorgroeien heb dit deze keer niet gedaan maar zou ik het nog kunnen doen ? ze gaan nu hun 2de week 12/12 in .......

grtzzz...

Comment

kan je doen maar zullen zich dan wel nog breder maken dan ze al zijn...dus ga je nog meer plek tekort komen wel goed bezig zou ik zeggen, knalle maarhoe meer je knipt hoe breder ze zich maken en met jou aantal zou ik 0,0 knippen tenzij, sta met hetzelfde beetje maar knippen zal er niet inzitten denk ik al zal ik ook verplicht worden dusja...ja en neen eigenlijk wat geen licht krijgt is fluf dus mag weg maar de ene actie geeft aanzet tot een andere actie
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

lokes , lkkr vol

ivm onderste takjes !! ja hoor dief maar weg

zolang je nog geen topjes hebt , is het ni zo erg hoor !!

Groetjes
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

ahzooo ik was altijd van het gedacht dat als ik topte er meer energie naar de zijtakken ging en dus de plant breder werd.... en als ik zijtakken snoeide dat de plant meer energie in de lengte groei zou steken maar swat ik heb 2 menigen gekregen en 2 complimenten tnx voor deze reacties ik ga als de lampen deze avond aangaan het eens bezien.......

Maar ze groeien als baby op steoroiden lol dus wil het tentje ook niet te vol hebben maar ok ik kan altijd snoeien als ik zie dat ze te veel plaats innemen eens volgroeit......

Tnx mannen doe mn best voor die dames te verwennen
                  grtzzzz

Comment

Succes mede belgo limburger!

Ga dat hier volgen want deze zomer wou ik ook femaleseeds gaan proberen.

Zeker de pure ak, waarvan ze maar 48dagen bloei claimen....

Verder ook de fast neville en de grapefruit. Deze laatste zou semi auto zijn....wist niet dat dat bestond en klinkt zeer goed voor buiten

Edit: knip die onderste eerste vertakking maar weg hoor. No way dat dat je plant breder zou maken hoor. Integendeel
                    mobile message

Comment

Hey man, ziet er goed uit, veel succes

Comment

Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                        A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Dag 9/10 12/12

Gisteren dan toch de onderste takken weggesnoeid dames moeten soms wat lijden om mooi te zijn en mijn voedings water opgewaardeerd tot 1.5 Ec
                          Alle temperaturen zijn stabiel de verdamper blijft er nog een weekje bijstaan tot de bloei er duidelijk inzit tot nu to nog geen enkel spoor van bloei......

Vorige kweekjes heb ik telkens met the ww*bb en icedgrapefruit en c99 hybride gekweekt dus over die andere soortjes kan ik weinig zeggen maar weet toch wel dat het zaad en genetica goed zijn van female seeds.... Deze keer dacht ik eens aan de pure ak maar wat ik op seedsfinder.eu gevonden heb (review is toch dat ze langer zullen bloeien een 60 tal dagen maar als ze alle 3 soortjes na 8 weken klaar zijn ben ik content ben niet de geduldigste)

Hier enkele fototjes....
                          Attached Files

Comment

tentje is lekker vol aan het komen, knalle maar
                            Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Bezig...
                            X