Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw huisje nieuw kweekje 7 PURE AK,4 Big grapefruit, 5 c99 hybrides in Silverbox 120

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nieuw huisje nieuw kweekje 7 PURE AK,4 Big grapefruit, 5 c99 hybrides in Silverbox 120

Dag 28/29 12/12

gisteren de eerste prille bloei gezien bij zo een 13 van 16 planten. eindelijk oeffffff ) dus kan stellen dat ze nu hun eerste week echte bloei te gemoet gaan. Ze zijn nu toch een 40dagen oud...

de grootse zitten op zoeen 95 cm een BG en een c99 de kleinste is een 60 cm een PAk en de rest zit tussen 70 en 85 cm .

Ben nu een week bloeistimulator mee aant geven normaal was dit volgens schema pas vanaf de 6de week nodig dus wss de 2de week van echte blloei maar dit heeft ze toch een stootje gegeven om in werkelijke bloei te schieten want ze zijn groot genoeg

1 plant vertoont brand vlekjes op jonge blaadjes en zie ook wat gele puntjes mss wat te veel voeding maar zou ook wel een ph probleempje kunnen zijn maar heb toch altijd afgezuurd tot 6.3 dus de 2de optie is wat twijfelachtig. Vanaf nu tel ik voor elke plant zo een 8 tot 9 weken bloei . en ze zullen omgaan na maximum 63 dagen . De bloei volgens breeder zou voor de ak 7 tot 8 weken zijn. voor de BG 8 weken en voor de c99 hybrides 7 tot 9 weken afhankelijk van de pheno's......

luchtvochtigheid is rond de 40 procent temperatuur tussen 17 en 28 graden. voedings water op een 20 graden en grond temperatuur op 22 graden..........

Fotos later want foto toestel nog steeds in andere oorden ....

groeten !!
    Last edited by smockymcpott; 19 February 2013, 13:50.

Comment

Re: Nieuw huisje nieuw kweekje 7 PURE AK,4 Big grapefruit, 5 c99 hybrides in Silverbox 120

dag 30 12/12 (Voor de meeste planten week 1 zichtbare bloei)

Het gaat toch moeizaan vind ik dit moment zijn de meeste planten aan hun bloei begonnen maar 1 plant nog steeds helemaal niets, en een paar andere gaan maar zeer traag in de bloei.
      Ik heb extra fosfor toegevoegd en wat mg aan mijn voor de rest gewoon afgezuurd water om ze toch die stoot te geven maar ben er aan aan het denken om 1 of 2 planten er tussen uit te halen want doordat ze ze traag in bloei kwamen (toch een 28 tal tot meer dagen nodig gehad) Zij de planten echt wel te groot geworden waar ik hoopte ze op max 80cm in bloei te hebben zijn er nu de kleinste 80cm en de grootste zitten ron de 110cm.

Ergens is het misgegaan maar waar weet ik niet ik vermoeid dat er wat teveel N in de grond opgehoopt zat want licht en alles is inorde....

Wat denken jullie alles laten staat of de echt trage planten er tussen uit halen Hier wat fotos maar met gsm getrokken momenteel geen fotocamera
      Attached Files

Comment

Lekker groen oerwoud heb jij daar :p Komt allemaal goed somige kinderen hebben ook wat meer tijd nodig om te ontwikelen:p
        2015 * zboy's toppentuintje *

en voor de rest blaazee it mede growers

Comment

Uiteindelijk zijnhet joekels geworden waar het mis is gelopen weet ik zelf niet maar alles gaat goed en hier zijn wat fotos.
          1tje heb ik zelfs moeten knakken de planten zijn veeeeeeeellllllllls te groot geworden ...

nu week 2 bloei.
          Attached Files

Comment

Geen update meer ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

idd geen update niet meer maar ben terug van een lange reis mijn broer heeft het even overgenomen en hij heeft het niet slecht gedaan sinds gisteren zijn de eerste BG om gegaan.

Wel problemen nu met het koel houden er zijn zeker nog planten die een 10dagen nodig hebben maaar zijn door de hitte aan het verbranden
              fotos van de geknipte toppen zal ik later posten want 4 van de planten zijn zwaar aan het verbranden en is totaal geen zicht heeheheheheheheheh als de lampen aangaan ga ik er weer 2 uitpakken om te knippen ......

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

wat zou ik doen ???? met de planten die aan het verbranden zijn heb geen opties om het koel te houden ze hebben zeker nog 10 dagen nodig knippen of verder laten staan maar heb schrik dat mijn thc en toppen mee gaan verbranden ....

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                X