Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Tnx manne voor de reacties.
Ivm, de mongol, elke gram die eraf komt is welkom, nu moet ik wel zeggen dat ze aardig
aan het aandikke is
@ medical, die Rude bud is ook mijn favi. mooi plantje. klein co.pact
Rude Bud van Zambeza seeds
THC Gemiddeld
Soort Ruderalis x Happy Skunk
Opbrengst Medium
Hoogte 50-60 cm
Effect Fysiek
CBD Gemiddeld
Bloeitijd 7-8 weken
thx for the info m8 ga ik eens voor kijken want heb iets met zo van die strains met die vette namen wat ben je aan het roken... rude bud haha geil toch
Dat worden lange jannen! mooie planten zeg! Leuk dat je de mongol een kans hebt gegeven, of eerder gebruikt als leidmotief door het verslag heen .
De bloei schiet er al lekker in. Hopen op onderarmen van toppen!
Ik had die mongool er mooi uit geknikkerd en er een volwaardige plant neer gezet, 't is zonde van de ruimte.
Anyhoe, succes met de rest man, die zien er wel nice uit.
Tnx manne voor alle reacties weer.
Vandaag is alles weer anders.
Zoals ik al een keer heb vermeld, heb ik een maat die goeie raad weg wuift.
Deze maat zag een paar dagen geleden de zon, dus, dacht hij, ik zal eens wat planten.
Met als gevolg, mun maat staat hier gisteren voor de deur met 3 net bovengekomen plantjes.
Het sneeuwt het sneeuwt, zegt hij. Of de 3 spruitjes niet in mijn kast mogen staan.
Dus om een lang verhaal nog langer te maken,
Ik heb dus nu mijn mongool naar de vensterbank verbannen, om plaats te maken
voor 2 little dwarfs en een rude bud .
foto's volgen vanmiddag.
Haha overkom hem weer vind wel jammer om the mongol nu nie meer af te zien bloeien hoor
Is dit dan rijdelijk dat ze straks weer naar buiten gaan of bloei jij se nu gwn helemaal af??
Comment