Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@ Psy, als de ruimte het toelaat , dan bloei ik ze hier af, en anders gaan ze straks naar buiten
@ general, het moest er van komen he, maar ze is niet overleden dus gaat gewoon verder.
@ langel, op de vensterbank, toch een lekkere 25/26 graden als het zonnetje schijnt
FF, wat foto's met HPS
Als eerste de nieuwe gasten, waarvan we nu niet weten welke welke is.
hey kerel suc6 met de nieuwkomers en denk dat je ze eerdaags al uit elkaar kan houden als de little dwarf se naam eer aan doet
De rest ziet er nog toppie uit kerel
@ psy, ik heb nog een rude bud staan, dus ik denk dat ik ze straks wel uit elkaar kan houden
@ k1, de mongol heeft me nie zo veel tijd gekost hoor, en er zitten toch al 4 lekkere toppen aan
ze staat nu op de vensterbank, daar gaat zeker een lekkere jay afkomen.
@ antwerp, de 3 nieuwe zijn van mijn maat die ze al buiten wou zetten omdat de zon al scheen,
dus ik zal ze hier maar grootbrengen voor hem, buiten is nog zeker geen optie.
dus ja, volle kast nu he.
Dan even verder met de orde van de dag. Het zonnetje schijnt lekker met een temp. van 28/29 graden. De LV is 50/60%, dag en nacht.
Als de dames slapen is het nog lekker 22/23 graden.
De Northern Force en de AK Passion hebben wat bladprobleempjes, maar die kan ik wel de baas. Zolang mijn toppen zwellen maak ik me niet zo een zorgen.
De Rude Bud doet het echt fantasties en geniet van de zon en een flinke dosis canna terra flores. (5ml op 1l water)
En onze nieuwe gasten doen het ook voortreffelijk, ik heb ze gisteren nog even ingegraven.
Comment