Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een kast vol met lekkers!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Een kast vol met lekkers!!!

Korting op 420shop
    Hallo medekwekers, draaiers en rokers.

Hier is tie weer met een nieuwe ronde autoflowers.
    Voor degene die mijn opzet nog niet kennen zal ik even een kleine intro geven.
    Ik kweek low budget, en met de vorige ronde heb ik zeker alles al weer terug verdient.
    Dus voor deze ronde kost het me alleen stroom en liefde
    De opsomming: Ik heb een inbouwkast van 90*120*200 (die heeft dus niks gekost) : Dan voor de invoer van verse lucht heb ik een badkamer afzuiging die 10 euro koste ( 150mm capaciteit:320m3) P1020346.JPG
    : Dan voor de uitlaat van de lucht een badkamer afzuiging van ja idd 10 euro (100mm capaciteit:100m3) P1020347.JPG
    : Dan een lampenset 400watt hps phillips met vsa P1020348.JPG P1020351.JPG
    De zaadjes komen van Zambeza P1020353.JPG en de 4 zaden die zijn geplant zijn:2x Northern Force 1x AK Passion en 1x Spirit Haze.
    Ook heb ik voor deze ronde een kleine uitbreiding en dat is een blumat probeerset:P1020350.JPG
    Nog even het totaalplaatje:P1020349.jpg
    De zaadjes waren ontkiemd bij mijn zwager en zijn vanmorgen in de grond gegaan, dus nu maar even wachten en knallen maar.
    Dus ik zou zo zeggen tot laters
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Re: Een kast vol met lekkers!!!

ziet er netjes uit !!

had net hetzelfde pakje zaadjes :d

mijn hangmatje hangt :d

Groetjes en gl m8
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

en mijne relax staat oek makker

go go

Comment

count me in makker en lekkere soortjes terug!! op naar de top(pen) die blumat daar is men interesse wok van opgewekt want is eigenlijk tg wel handige shit he als je geen drinken meer moet geven en voor een rugpatient als mezelf zou dat eigenlijk ideaal zijn, knalleeee
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Comment

jep jep !!

blumat rocks !!

verstropping !! mja regelmatig doorspoelen !! wat nog wel beetje kan helpen is => dat je doorstroom hebt !! dus daar bedoel ik mee , dat je van je laatste sensor weer terug naar je vatje gaat

zo heb ik het gedaan !! is te bekijken in men spliff contest !!

Tevens even iets dat gericht is tegen peacemaker => geloof me het word een plezier zo !! heb ook zware rugklachten

en we bumpen berry ryder lkkr omhoog :d

Groetjes ...

Comment

Zal wel zijn K1, ik heb aequitasz0r al doorverwezen naar je verslag

sigpic

Comment

Da's wel chill k1 !
                Ik ga hem zo eens doorlezen, denk dat ik de volgende ronde met een blumat ga beginnen en ik zal er dan ook eens een mooi verslag van maken

Ik vind zelf water geven opzich niet echt een ramp, maar ik zal het wel fijn vinden als de blumat het van mij overneemt op de dagen dat ik weg ben
                Daarbij begint continue met water zeulen me ook een beetje tegen te valen, beter gewoon een vat water neerzetten, pompje erin blumat aansluiten en gaan met die banaan !

Greetz

Comment

Thx m8

altijd leuk om wederzijdse steun te krijgen

groetjes en knallen maar !!
                  Last edited by k1; 23 January 2013, 12:35.

Comment

Even de zaadjes goed voorstellen
                    Northern Force

van Zambeza is de autoflowering afstammeling van een soort die al sinds de jaren 60 voorkomt in Nederland en al die tijd een van de meest populaire cannabis soorten is in de Amsterdamse Coffeeshop-scene. Het is zeer gemakkelijk om met deze autoflowering soort te werken. Ze groeit snel en staat garant voor een hoge opbrengst met stabiele cannabis van hoge kwaliteit. Ze bereikt ongeveer 1 meter in hoogte en is klaar voor de oogst na slechts 9-10 weken.

Zambeza's Northern Force is een zeer prettige cannabis. Haar effect is goed gebalanceerd tussen een ontspannende lichamelijke stone en en rustgevende mentale high.

Ak Passion

De populaire AK47 soort is nu aangepast naar een echte autoflowering soort genaamd Ak Passion. De auto AK Passion heeft veel overeenkomsten met de originele AK47 soort. Deze staat bekend om een snelle en goede oogst.

Het is een makkelijke soort en is bij beginnende kwekers erg populair. De planten bereiken een gemiddelde hoogte en produceren mooie grote compacte toppen.

De plant heeft een extreem sterke geur. Let dus op de buren bij het kweken in de tuin. Kwaliteit en kwantiteit maken van AK Passion een echte must have.

Spirit Haze
                    by Zambeza is de geweldige autoflowering kruising tussen een Haze van hoge kwaliteit en een Ruderalis. Het resultaat van deze fabelachtige kruising is een autoflowering soort die de opbrengst en de capaciteiten heeft van een haze en ook de overheerlijke, typische haze smaak en geur. Ze is zeer eenvoudig te kweken en produceert een grot opbrengst met veel toppen, bedekt met glanzende hars, die heerlijk ruiken zowel tijdens als na de bloeiperiode. Ze heeft slechts 12 weken nodig om te eindigen met fantastische resultaten en dat is natuurlijk een geweldig voordeel ten opzichte van haar reguliere Haze voorouders.
                    Zambeza's Spirit Haze heeft een excellente, delicate smaak net een geweldige nasmaak. Net als haar Haze ouder, beloont ze de kweker en de gebruiker met een verbazend diepe en spirituele high.

Dus knallen maar

sigpic

Comment

250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

Da's wel chill k1 !
                        Ik ga hem zo eens doorlezen, denk dat ik de volgende ronde met een blumat ga beginnen en ik zal er dan ook eens een mooi verslag van maken

Ik vind zelf water geven opzich niet echt een ramp, maar ik zal het wel fijn vinden als de blumat het van mij overneemt op de dagen dat ik weg ben
                        Daarbij begint continue met water zeulen me ook een beetje tegen te valen, beter gewoon een vat water neerzetten, pompje erin blumat aansluiten en gaan met die banaan !

Greetz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

srry dat ik het bericht herhaalde, ging iets fout

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post

Tevens even iets dat gericht is tegen peacemaker => geloof me het word een plezier zo !! heb ook zware rugklachten

ga er toch maar eens vooor kijken want tegen ik al mijn 16 potten gewogen heb en voorzien van water dan kan ik al niet meer rechtstaan dus zal tg de stap moeten zetten K1 want na 3 operaties en een aankomende 4e waarschijnlijk zal het er zeker niet op beteren!!!! en is niet dat je ervan benadeelt word he als ik je mooie vette lady's zie staan in je verslag

@berry, wilde hier tg even op reageren en zeker je topic niet vervuilen maar je vergeeft het me wel zeker
                          Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

hangmat erbij

enne die blumat, ik heb er nu een jaar 6.
                            loopt als een trein. zorg wel dat je reservoir
                            goed hoog staat. meter was bij mij te weinig

blumat is niet alleen handig voor mensen met klachten, maar
                            je kan tevens zien wanneer en hoeveel ze drinken. nooit meer
                            over bewateren of een te droge grond bij een warme periode
                            mooie aanschaf.

succes weer.

Comment

kijk weer volop bezig mij stoel staat zoals gewoonlijk weer klaar

Comment

Bezig...
                              X