Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
je eerste kweek was idd een stuk indrukwekkender, maar ook wel uitzonderlijk denk ik
Nu doe je het ook zeer goed vind ik, natuurlijk lijkt het wel minder goed in vergelijking met je vorige bomen . Je kan het ook moeilijk vergelijken vind ik, nu heb je totaal andere strains gekozen en een lichtjes andere manier van kweken toegepast.
Op die northern force en AK Passion kun je al zeker trots zijn, ze zijn echt prachtig
mss kan je ook die 2 kleintjes wat hoger zetten, denk wel dat ze sneller zullen groeien dan ?
@ bubba J, die zaden gaan straks mijn balkon op, is ook leuk
Update-tje,
Wa kan ik zeggen, alles gaat zun gangetje, de AK en de NF zijn nu 70 cm groot,
Worden serieuze planten, The Mongol is nog steeds lelijk, heel lelijk,
Ik denk niet dat er andere zijn die al zo een plant hebben laten staan,
Maar ze is topjes aan het maken dus mij hoor je niet klagen.
de Rude Bud zal 1 deze dagen ook wel in bloei schieten, en volgens meerdere sites
blijft dit een klein plantje dus ik denk niet dat ze nog van die krat afkomt.
ja man zoals ieder 1 al zegt je bent lekker bezig man..
en die mongool leuk man heb er zelf ook eentje staan die nu langzaam aan toch gewoon blad krijgt en bijna mongool af is..
zal met een week nog wel even komen kijken bij je.
@ K1, we doen ons best
@ El nino, haha ligt zeker nog de helft te curen haha, gaat toch sneller dan je denkt
@ mildred, dat mongooltje van mijn zal niet meer normaal worden denk ik, als het maar een proevertje geeft
@ cookaap, gefeliciteerd he jij ook trouwens mildred.
update:
Ik was vandaag eens voor het licht daar.
en ik dacht zowaar, ik pak mijn camera(ar)
Maar tot mijn spijt had ik nie genoeg tijd
Dus het is mijn telefoon geworden. lalalalalala
Comment