Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het is tijd voor het rookverslag van de Northern Force, de AK Passion en de Rude Bud.
20130516_191356.jpg Een heerlijk wietje, de toppen zijn echt keihard, de geur vind ik nog niet zo, nog een beetje muf.
Maar de smaak is geweldig, als je 15 jaar geleden special haze bij de Pax in Breda haalde proefde je hetzelfde, heerlijk.
Wat raar is, is dat er geen haze in zit naar mijn weten. Het effect is lekker relax, zweverig in je hoofd. en daar zit je dan in je luie stoel.
Kwa smaak en werking is dit mijn favoriete soortje.
20130516_191835.jpg Een lekker wietje, de toppen wat losser, niet zo compact, de geur is heerlijk zoet.
De smaak is ook lekker zoet, een beetje citrus achtig, aardse nasmaak. Het effect is fantasties, ik heb in tijden niet meer zo
gelachen met mun vrouw, een echt vrolijk en actief wietje.
Maar als je de Rude Bud en de Northern Force hebt gerookt, komt deze op de derde plaats.
20130516_191545.jpg Een zalig wietje, dikke harde compacte toppen, de geur is lekker zoet.
Dit is echt een wiet voor te gaan slapen, heerlijk stoned, de hele kamer draait, de smaak is eigenlijk wat hasj achtig, spoetnik smaak.
Zeker niet verkeerd.
Al met al weer een lekkere hoeveelheid goeie wiet in huize berry.
O en er staat nog in de kast.
Bedankt allemaal voor de leuke reacties.
Ik kan jullie zeggen dat die rude bud echt heerlijk is zo voor het slapen.
S' morgens ook lekker hoor alleen zweef je dan heel de dag.
Degene die dit verslag een beetje hebben meegelezen, weten dat de 3 dames die er nu nog in staan niet van mij zijn maar van mijn zwager.
Theoretische, moeten ze nog een week, dus dat heb ik gezegd tegen mijn zwager, en die komt volgende week hierheen om te knippen.
Hij houd wel van een high wietje dus voor mij alleen maar beter.
Hier even de dames in kwestie. 2x Little Dwarf en 1x Rude Bud.
Zo dat gezegd en gedaan, dit is Zambeza mijn kast vol met lekkers, en ik heb nog 5 zaden dus ik knal die gewoon in dit verslag erdoor.
Vandaag in de grond gegaan:
QUICK POISON AUTOMATIC 2x
THC Gemiddeld Soort Ruderalis x Northern Light x Rude Bud Opbrengst Medium Hoogte 50-60 cm Effect Fysiek CBD Gemiddeld Bloeitijd 8-9 weken
NOTORIOUS WHITE AUTOMATIC 1x
THC Gemiddeld Soort Ruderalis x Super Silver Haze x Bubblegum Opbrengst Large Hoogte 60-90 cm Effect Fysiek CBD Gemiddeld Bloeitijd 8-9 weken
CRITICAL DREAM AUTOMATIC 2x
THC Gemiddeld Soort Ruderalis x Critical x Big Bud Opbrengst Extra Large Hoogte 70-80 cm Effect Relax en vol van smaak CBD Gemiddeld Bloeitijd 8-9 weken
Bij de action een mooi kweekbakje gehaald voor 3 euro, en laat ze maar knalle.
Net al een Little Dwarf geknipt, want die toppen bleven maar hangen.
Al een week met touw aan het binden, dus daarnet de schaar erin.
Mooie toppen, een beetje open structuur maar wel dik en hard met een mooie paarse schijn.
De kleine topjes zijn net suikerklontjes.
Comment