Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 ronde 3x ak- 49, 1x super skunk,1x little cheese onder 250W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2 ronde 3x ak- 49, 1x super skunk,1x little cheese onder 250W HPS

Korting op 420shop
    nieuwe ronde nieuwe kansen!! na een redelijk geslaagde eerste ronde zijn we weer met een verslagje van ronde 2,deze keer gekozen voor de ak-49 en super skunk van vision seeds en little cheese van barneys farm,alle autoflowers,de lc is van een kameraad en kunnen we ze vergelijken als hij met zijn buitenkweekje begint.....De kweekkast is wel wat veranderd tegenover ronde 1,de hoogte is met 60cm vehoogd waardoor nu de kast 1.8 hoog is en 1.2 breed en 0.6 diep, een ventilator met verwarmingselement is er bij gekomen voor een constante nacht temp(credits to bramonius!!!) en een luchtbevochtiger.Deze ronde gebruiken we als medium Gold label special mix in 11 L potten en als voeding gold label soil a&b..
    De zaadjes zijn op 6 jan in een schaaltje tussen natte watjes gelegd en waren op 8 januari klaar om gepot te worden,heb ze in een 3L pot met zaai en stekgrond gestopt en op donderdag 10 jan waren er 4 boven, de 3 ak en de ss...little cheese liet nog op zich wachten maar uiteindelijk is ze 10 dagen later pas boven gekomen.... de temperaturen afgelopen twee weken waren met lamp aan gem 26.5 en een lv van 45% en met de lamp uit 21 en lv 55/60%...en de lamp op 25 cm hoogte....
    Vrijdag 24 januari zijn ze overgepot in 11 L potten,ik vond dit zelf een beetje aan de vroege kant,net twee weekjes maar de wortels kwamen al door de potjes heen...het overpotten ging opzich vrij makkelijk,ik had ze 2 dagen daarvoor beetje gewaterd waardoor de grond beetje aan de droge kant was en ze gleden zo uit het potje...dit was ook meer geluk dan wijsheid...

vrijdag 24 jan.
    groepsfoto van voor het overpotten en hoe ze in de kast staan....
    IMG_4496.jpgIMG_4508.jpg

Van links gezien de ak-49 een en twee,er tussen de ss dan ak 49 drie en de little cheese(doet zijn naam eer aan)
    IMG_4498.jpgIMG_4499.jpgIMG_4500.jpgIMG_4501.jpgIMG_4502.jpg

dit was het even voor nu....

laters
    Last edited by michael4477; 28 January 2013, 11:54.

Re: 2 ronde 3x ak- 49, 1x super skunk,1x little cheese onder 250W HPS

ja vooraan

ooo man weer t beste plekje

ps. zet je little cheese op de plek van je laatste dame, de invloed van het licht is nu
    belangrijker voor de little cheese dan je volwassen plant. die is toch meer bezig met de rijp.
    Last edited by bramonius; 28 January 2013, 15:58.

Comment

Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

@rodigan..he man heb de lichtcyclus op 18/6 staan,omdat het autoflowers zijn en vanzelf in bloei schieten kun je ze de hele cyclus op 18/6 houden...sommige zetten ze wel op 20/4 ....vaak kan je het ook de verpakking vinden van de zaadleverancier wat de beste lichtcyclus is....

@bramonius...hoop dat je lekker zit en zal lc nog even verplaatsen!!!
        Last edited by michael4477; 28 January 2013, 17:14.

Comment

LOL, dat het een autoflower is, was ik vergeten :p
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

we zijn weer een weekje verder..gem temperaturen deze week lamp uit 20,5 gr met lv van 55% en lamp aan 27,5 gr en 45%,alleen gisteravond hebben ze een heet nachtje gehad,temp was 29,5 graad er was een pc fan overleden....de dames voelen zich fijn in hun nieuwe pot,toch hebber er een paar gele bladpuntjes onderin,boven bladeren zijn mooi groen,moesten even wennen aan de nieuwe aarde denk ik...met little cheese gaat het niet zo lekker....was ik al een beetje bang voor,ze kwam ook al vrij laat boven...ze staat er nog wel in maar denk dat ze het niet overleeft...we houden het nog wel even in de gaten...

super skunk ak-49 1 ak-49 2 ak-49 3
            IMG_4581.jpgIMG_4591.jpgIMG_4584.jpgIMG_4590.jpg

Van little cheese heb ik maar geen fototje gemaakt... en de g-o-m van de eerste ronde staat er nog rustig bij,de toppen zijn nog wat verdikt en heb al wat amber trichomes gespot,we houden het in de gaten maat denk dat ze deze week om gaat...

green o matic
            IMG_4588.jpgIMG_4589.jpg

laters
            Attached Files

Comment

Beter laat dan nooit, maar ik ben er bij , succes deze ronde
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

er hangt wel wat lekkers aan die green o matic

Comment

@berry welkom wederom!!!
                  @peuker...dank je wel is zondag uit eindelijk omgegaan,62 gr nat...

even een klein updatje,we zijn bijna weer een weekje verder en ze gaan lekker.... de ak,s gaan redelijk gelijk op in hoogte en breedte en de ss is op het moment de grootste..temperaturen met lamp uit waren beetje kouder dan normaal(beetje eigen gestuntel,ga hier verder niet op in) rond de 18.5 gr en met lamp aan toch wat uitschieters maar dat gister weer verholpen en kast draait weer als vanouds...nu lamp uit 20.5 met lv van 60 en lamp aan 26.5 met lv rond 50...maar goed..genoeg geschreven...hier wat fotos van de dames...

super skunk.
                  IMG_4640.jpg IMG_4619.jpg

de ak,s op rij 123..
                  IMG_4639.jpgIMG_4638.jpg IMG_4637.jpg
                  groepsfototje en nog wat van de ak.s
                  IMG_4624.jpgIMG_4620.jpgIMG_4621.jpg
                  ze gaan lekker

IMG_4629.jpgIMG_4630.jpgIMG_4635.jpg

laters
                  Attached Files
                  Last edited by michael4477; 5 February 2013, 21:55.

Comment

weer een weekje verder dus tijd voor een updatje.... temperaturen lamp aan 26.5 lv 50/55 % en lamp uit 21 lv 60/65 %,verders begonnen met bij te voeden deze week en ze gaan als kool!!! De skunk heeft mooie smalle bladeren tov de ak'6 zijn grote volle en strekt zich meer,onder de ak's is er ook verschil,eentje strekt zich ook meer uit en de andere blijven wat korter en worden in de breedte groter...wel mooi gezicht hoe ze verschillen,alleen houden ze je wel bezig om ze op gelijk hoogte te houden.verders eigenlijk weinig te melden buiten dat ze er erg groen en mooi uitzien ....hier de foto update...

laters michael

Super Skunk

IMG_4690.jpgIMG_4693.jpgIMG_4707.jpgIMG_4711.jpg

AK-49

IMG_4732.jpgIMG_4725.jpgIMG_4712.jpgIMG_4713.jpgIMG_4722.jpg

Groepsfoto en wat beginnende topjes

IMG_4744.jpgIMG_4745.jpgIMG_4727.jpgIMG_4721.jpgIMG_4720.jpg
                    Attached Files

Comment

ahoj,

tja ook verders weinig toe te voegen, mooi groen, dat is het wel

geniet er weer van vrind groetjes.

Comment

ahoj bramonius

dank je wel!!!! en genieten doen we zeker!!!

ps: hoe gaat met de nieuwe speeltjes???alles weer onder controle??

groetjes

Comment

hey kerel ik kom ook maar is me neus laten zien

De dames staan er heerlijk groentjes bij echt niks op aan te merken
                          Als ik naar jou dames kijk vind ik het toch vreemd dat de mijne zo gestrekt zijn in het begin terwijl dat we allebij de lamp op 25 cm hadden hangen. Maar die green o matic hoe lang heeft ze nog te gaan?? Ze ziet er al heerlijk uit

Comment

he psy, tja ik heb het ook hoor,goed te zien onder de ak's...zal soortje wel zijn,lamp nog lager hangen lijkt me niet zo'n goed idee...de laatste gom is ong twee weken geleden om gegaan,trichomes ong 30% amber en twee dagen geleden even voor geproefd...beetje fruitige/hasj smaak en fijne nasmaak en merk goed het verschil dat deze langer heeft gestaan,zeker tevreden begin!!!

groetjes

Comment

we zijn weer een weekje verder en tijd voor een update!
                              Deze keer heb ik wat meer te vertellen,begin deze week op verschillende onderbladeren roestige bruine plekjes gevonden,dacht eerst aan broeiplekjes dus de dames wat meer uit mekaar gezet maar de volgende morgen bleek het verslechterd te zijn.de plekjes waren groter geworden en bladjes werden wat geler aan de randjes,even opgezocht en kwam op magnesium tekort uit, heb bitterzout toegediend aan het voedingswater en het lijkt te beteren(breidt niet uit),alleen sommige aangetaste bladeren vallen er af en heb dit weer opgezocht en lijkt nu meer op kalium tekort???? of toch oorzaak van de 250 w dieptestraling????? verders zijn de temp en lv dik in orde en constant, dagtemp 27,5 en 40% en nachttemp 21 en 55%. wat me opvalt is dat Ak-19 nr3 het hardst gaat en heeft zeker een voorsprong op haar zusjes..

Advies is meer dan welkom!!! medium is gold label special mix met dutch pro bloei voeding en pk 13-14 van plagron.

ik ben gestopt met bitterzout en ga nu gewoon weer hun water met voeding geven en kijk het even aan...

hier de fotos van de dames (49 dagen oud!!!)
                              Ak 49 nr 1
                              IMG_4772.jpgIMG_4774.jpgIMG_4775.jpg

Ak-49 nr 3
                              IMG_4776.jpgIMG_4778.jpgIMG_4780.jpg
                              Ak-49 nr 2
                              IMG_4783.jpgIMG_4790.jpgIMG_4794.jpg
                              Super skunk
                              IMG_4797.jpgIMG_4801.jpg
                              De Bladproblemen
                              IMG_4777.jpgIMG_4784.jpgIMG_4785.jpg

groetjes michael
                              Last edited by michael4477; 27 February 2013, 17:51.

Comment

Bezig...
                              X