nieuwe ronde nieuwe kansen!! na een redelijk geslaagde eerste ronde zijn we weer met een verslagje van ronde 2,deze keer gekozen voor de ak-49 en super skunk van vision seeds en little cheese van barneys farm,alle autoflowers,de lc is van een kameraad en kunnen we ze vergelijken als hij met zijn buitenkweekje begint.....De kweekkast is wel wat veranderd tegenover ronde 1,de hoogte is met 60cm vehoogd waardoor nu de kast 1.8 hoog is en 1.2 breed en 0.6 diep, een ventilator met verwarmingselement is er bij gekomen voor een constante nacht temp(credits to bramonius!!!) en een luchtbevochtiger.Deze ronde gebruiken we als medium Gold label special mix in 11 L potten en als voeding gold label soil a&b..
De zaadjes zijn op 6 jan in een schaaltje tussen natte watjes gelegd en waren op 8 januari klaar om gepot te worden,heb ze in een 3L pot met zaai en stekgrond gestopt en op donderdag 10 jan waren er 4 boven, de 3 ak en de ss...little cheese liet nog op zich wachten maar uiteindelijk is ze 10 dagen later pas boven gekomen.... de temperaturen afgelopen twee weken waren met lamp aan gem 26.5 en een lv van 45% en met de lamp uit 21 en lv 55/60%...en de lamp op 25 cm hoogte....
Vrijdag 24 januari zijn ze overgepot in 11 L potten,ik vond dit zelf een beetje aan de vroege kant,net twee weekjes maar de wortels kwamen al door de potjes heen...het overpotten ging opzich vrij makkelijk,ik had ze 2 dagen daarvoor beetje gewaterd waardoor de grond beetje aan de droge kant was en ze gleden zo uit het potje...dit was ook meer geluk dan wijsheid...
vrijdag 24 jan.
groepsfoto van voor het overpotten en hoe ze in de kast staan....
IMG_4496.jpgIMG_4508.jpg
Van links gezien de ak-49 een en twee,er tussen de ss dan ak 49 drie en de little cheese(doet zijn naam eer aan)
IMG_4498.jpgIMG_4499.jpgIMG_4500.jpgIMG_4501.jpgIMG_4502.jpg
dit was het even voor nu....
laters
De zaadjes zijn op 6 jan in een schaaltje tussen natte watjes gelegd en waren op 8 januari klaar om gepot te worden,heb ze in een 3L pot met zaai en stekgrond gestopt en op donderdag 10 jan waren er 4 boven, de 3 ak en de ss...little cheese liet nog op zich wachten maar uiteindelijk is ze 10 dagen later pas boven gekomen.... de temperaturen afgelopen twee weken waren met lamp aan gem 26.5 en een lv van 45% en met de lamp uit 21 en lv 55/60%...en de lamp op 25 cm hoogte....
Vrijdag 24 januari zijn ze overgepot in 11 L potten,ik vond dit zelf een beetje aan de vroege kant,net twee weekjes maar de wortels kwamen al door de potjes heen...het overpotten ging opzich vrij makkelijk,ik had ze 2 dagen daarvoor beetje gewaterd waardoor de grond beetje aan de droge kant was en ze gleden zo uit het potje...dit was ook meer geluk dan wijsheid...
vrijdag 24 jan.
groepsfoto van voor het overpotten en hoe ze in de kast staan....
IMG_4496.jpgIMG_4508.jpg
Van links gezien de ak-49 een en twee,er tussen de ss dan ak 49 drie en de little cheese(doet zijn naam eer aan)
IMG_4498.jpgIMG_4499.jpgIMG_4500.jpgIMG_4501.jpgIMG_4502.jpg
dit was het even voor nu....
laters
Comment