Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 ronde 3x ak- 49, 1x super skunk,1x little cheese onder 250W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 2 ronde 3x ak- 49, 1x super skunk,1x little cheese onder 250W HPS

    dag medegrowers,

    we zijn bijna weer een weekje verder,dames zijn morgen 63 dagen oud...temp en lv zijn goed en constant, lamp uit 21/22 gr en 40%( luchbevochtiger staat uit) en lamp aan 27/28 en lv rond de 40/45%...het bladprobleem wat ik dacht onder controle te hebben is er nog steeds vandaag alleen water gegeven en kijk het even aan of ze wat bij trekken...vreemde is dat de bladeren er spontaan vanaf vallen...ik vermoed dat ze in het begin ook te dicht op mekaar hebben gestaan en dat het een samenloop van omstandigheden is...we zullen ons hier is verder in verdiepen...maar de toppen dikken lekker uit en de plantjes lopen bijna op hun eind dus maak me niet zo druk maar wil wel erg graag de oorzaak weten voor de volgende ronde!!!
    De ak's verschillen toch wel van elkaar,ak 1 en 2 zijn erg breed en korter dan de ak 3 en hun hoofdtoppen zijn klein vergeleken met ak 3,ook hebben ze meer verspreide toppen aan e zijkanten... de super skunk is een stuk groter en slanker en heeft ook mooie slanke toppen maar hier is duidelijk te zien dat ze te weinig licht krijgt voor haar grote!!!
    maar genoeg geluld hier wat foto's...

    Ak-49 nr1 Ak-49 nr2

    IMG_4892.jpgIMG_4894.jpgIMG_4896.jpgIMG_4897.jpg IMG_4898.jpgIMG_4900.jpgIMG_4902.jpgIMG_4905.jpg

    Ak-49 nr3 Super Skunk


    IMG_4906.jpgIMG_4907.jpgIMG_4909.jpgIMG_4910.jpg IMG_4918.jpgIMG_4922.jpgIMG_4924.jpgIMG_4926.jpg

    Wat losse fotos en twee bladeren die onderaan in de pot lagen.


    IMG_4929.jpg IMG_4930.jpg IMG_4931.jpg IMG_4932.jpg IMG_4933.jpg

    laters

    Comment


      #32
      Re: 2 ronde 3x ak- 49, 1x super skunk,1x little cheese onder 250W HPS

      Lijkt me toch prima. Het duurt lang maar is vast heeeel lekker.

      Comment


        #33
        Re: 2 ronde 3x ak- 49, 1x super skunk,1x little cheese onder 250W HPS

        heaven,dank je wel

        Comment


          #34
          Re: 2 ronde 3x ak- 49, 1x super skunk,1x little cheese onder 250W HPS

          je mag niet klagen he ziet er pico bello uit.

          net alsof je alles een beetje in balans hebt. vanaf nu is het gaan

          groetjes.

          Comment


            #35
            Re: 2 ronde 3x ak- 49, 1x super skunk,1x little cheese onder 250W HPS

            hallo medegrowers

            hier zijn we weer,plantjes 72 dagen oud en gaan lekker... de temp met lamp aan 27/28 gr en 40% lv en lamp uit 21 gr en 35% lv (luchtbevochtiger nog steeds uit maar het is hier kl... weer..brrr)
            De dames zitten lekker en de toppen dikke lekker uit,de skunk is een mooie inhaalslag aan het maken en de ak's drinken een stuk minder.... op de ak 3 heb ik paar amber trichomes gespot en die krijgt alleen nog maar water.... we wachten geduldig af.... hier een paar foto's....


            Super Skunk
            IMG_4949.jpg

            De AK 3

            IMG_4940.jpgIMG_4942.jpg


            AK 1
            IMG_4943.jpgIMG_4944.jpgIMG_4945.jpg

            De AK 2

            IMG_4941.jpgIMG_4948.jpgIMG_4950.jpg

            groetjes
            Attached Files
            Last edited by michael4477; 23 March 2013, 11:30.

            Comment


              #36
              Re: 2 ronde 3x ak- 49, 1x super skunk,1x little cheese onder 250W HPS

              geweldig mooie plantjes man ik ga over 2 weekjes
              beginnen met mijn 5 ak-49 zaden voor tegroeien binnen onder de lamp
              als het weer dan opklaart en ik hoop snel gaan ze naar buiten

              Comment


                #37
                Re: 2 ronde 3x ak- 49, 1x super skunk,1x little cheese onder 250W HPS

                dag medegrowers

                hier de update,helaas deze keer geen pictures door tijdgebrek en plichten...maar al de dames zijn om...
                De ak3 is als eerste gegaan op dins 26 april, trichomes waren voor 20/30% amber,ondertussen is het gedroogd en ligt het te curen in potten...32 gram droog was het resultaat,heel tevreden oven de opbrengst van de ak 3...heb al wel stiekem geproeft en rookt heerlijk weg,meer high dan stoned maar een lekker rokertje...
                de andere drie zijn 7 april om gegaan ,trichomes waren 40/50% amber en de dames hangen te drogen in de kast,zeer benieuwd naar de totale opbrengst,en de smaak... ik hou jullie op de hoogte!!!

                groetjes

                Comment


                  #38
                  Re: 2 ronde 3x ak- 49, 1x super skunk,1x little cheese onder 250W HPS

                  En? Hoe was de opbrengst en smaak?
                  Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                  Comment


                    #39
                    2 ronde 3x ak- 49, 1x super skunk,1x little cheese onder 250W HPS

                    Das morgen dan dat de eerste omging? Heheh smakelijk

                    Comment


                      #40
                      Re: 2 ronde 3x ak- 49, 1x super skunk,1x little cheese onder 250W HPS

                      goedenmorgen heren

                      deze ochtend maar even tijd genomen om het verslag maar even up te date....zijn nu bijna 3 weken verder en het spul ligt nog lekker te curen...de ak smaakt erg lekker,in begin proef je wat zoete/fruit smaak(ik kan echt niet thuisbrengen) en een wat hasj achtige na smaak,de ss smaakt meer kruiderig en ruikt ook een stuk heftiger, in ieder geval zeer tevreden en deze ronde toch weer met mijn neus op de feiten gedrukt dat geduld toch heel belangerijk is,de ak"s die later zijn gegaan hebben meer volume en smaak en je wordt er lekker stoned van!!!!!!!! vergeleken met mijn eerste ronde is deze aanzienlijk beter gelukt en het totaal gewicht van ronde2 is 164 gr droog een gemiddeld van 40gr per plant!!!!
                      Dat met een 250w erboven vind ik persoonlijk dat deze ronde zeer geslaagd is!!!!!

                      groetjes michael

                      @rodigan,bedankt voor de intresse!!!!
                      @smokwie,stoned verslag maken heb je wel kans op vergissingen

                      Comment


                        #41
                        Re: 2 ronde 3x ak- 49, 1x super skunk,1x little cheese onder 250W HPS

                        Ja man 164 g :p Das echt nice!!
                        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                        Comment

                        Bezig...
                        X