Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Doe alles met heel veel liefde dus ik hoop dat de dames dat doorhebben Denk t wel!!!
Vanavond krijgen ze weer een liter te drinken(100ml per stuk) met weer een pietsie fish mix en wortel stim.
"Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)
Dames krijgen het moeilijk op vandaag, laat ze nog even badderen en dan haal ik ze eruit.
Water ik ze met de rest een beetje van boven in anders krijg je weer zo'n brokkel kluit...
En daar zit niemand op te w8en hahaha
Grtz Thur.
1 liter incl. 1 ml fish mix en 5 ml rootstimulator
De kleintjes gaan als een jecko!! allemaal redelijk even hoog alleen de 1 heeft iets breder blad
dan de ander...
Miss is dat al het verschil tussen de cheese en de kush i dont know....we houden het in de smiezen
vandaag nieuwe potten haalt waar de kleintjes in komen en mijn flesje
enzymen gehaald.
Kreeg mooi een paar flesjes extra shit mee om te proberen test materiaal van atami en bcuzz.
Deze ga ik mooi met de nieuwe kweek proberen!
Grtz Thur.
Afgelopen avond alle plantjes overgepot in de nieuwe potten en beetje ingewaterd, geef ze vanaf
nu 200 ml per dag!Laat ze nog een weekie op 18 uur staan kunnen ze nog mooi ff wortelen in hun nieuwe potjes!
Alle planten hebben ook enzymen beurtje gehad!
Last edited by Thurgood Jenkins; 16 February 2013, 16:24.
Reden: dubbel
Comment