Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
10 x Junkins Seeds
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 10 x Junkins Seeds
Ik draai ze ook door rodigan, om de dag gaat 1 van de buitenste rijen naar het midden en 2 dagen later de andere buitenste in het midden enz.
Ik vind dat ze het erg goed doen! Heb ze vandaag voor het eerst bio roots meegegeven van Ferro.
En er staat op de verpakking de gehele kweek meegeven dus ze krijgen het nu een weekje iedere dag mee zodat ze nog wat
kan wortelen en vanaf dan tot het einde 1 keer in de week meegeven net als de enzymen.
Verhouding van de bio roots is 5 ml op 10 liter water
Over een paar dagen gooi ik ze op 12/12
GRTZ Thur"Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)
Comment
-
DSC_0225klein.jpg Dit was gister de dames krijgen vandaag weer 200 ml met wortel stim.
Grtz Thur."Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)
Comment
-
ja ze gaan lekker hebben nu 2 dagen 12/12 gehad zitten nu halverwege dag 3
zodra ik de eerste tekenen van bloei straks ga zien gaan ze onder de hps en verhuis
ik de planten uit mijn tentje kunnen die afbloeien onder de tneon.(wat er dan nog in mijn tentje staat want dat schiet al op...)
Grtz Thur."Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)
Comment
-
ja gewoon precies op het juiste moment de nieuwe in bloei gezet..
maar ben niet nieuwschierig wat zal de volgende ronden zijn? heb je dr al een idee over..?
verders is bij mij alles binnen man zal morgen wel alles omzetten.
die sjizzel werkt erg mooi man ben dr blij mee..!!
Comment
-
Eigenlijk nog geen idee....eerst maar zien wat de potentie is van mijn eigen zaad
De damentjes beginnen nu beetje te groeien nu ze een aantal dagen op 12/12 staan,
ik ga ze wel een beetje lst-en zodat ze mooi richting mijn 250 wattertje komen te staan!
Grtz Thur.
@mildred : bis morgen"Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)
Comment
-
Ik denk dat mijn volgende ronde "Bubba Kush" word
Lijkt me een erg lekker soortje!!
Ik kreeg vandaag een ingeving vanaf "BOVEN" wat in mijn oor fluisterde...Omdraaien.......Omdraaien......
Dus maar besloten ernaar te luisteren en heb de kleintjes onder de philips grow hps gezet en de planten die nog
heel eventjes moeten dicht op de tneon bloei gezet, die toppen zijn toch al zo dik...moeten nog een weekje denk ik....
Alleende Nevilles nog wat langer!
Zo kunnen de kleintjes die bijna beginnen te bloeien ook maximaal bloeien!
Heb de hps op een cm of 50 gehangen omdat ik ze nog wel wat wil zien groeien als het te hard gaat verkort ik de
afstand naar 30 cm(250 wattes)
Schizofreen nooit alleen!!"Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)
Comment
Comment