Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 x Junkins Seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 10 x Junkins Seeds

Thanx man ja zal niet zo lang meer duren nu!!
    Lekker hoor....
    Latersss
    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

Zo stick in de brand en mooi op mijn gemak ffies water maken voor de 9 dames!
      Gister niks gehad en vandaag krijgen ze alleen water met ph- en vleugje fish mix...4ml op 3600 ml water.
      Ook heb ik ze voorzien van een beetje bloemeel, zit nog net voor de bloei dus dat kan wel van pas komen.
      In de bloei wil ik ze ook wat beendermeel gaan meegeven.

DSC_0236klein.jpgDe inlaat heb ik laatst aangepast, lucht komt midden onder het houten bord uit en komt dan via de gaten omhoog tussen alle planten.
      DSC_0237klein.jpgDSC_0238klein.jpgzo staan de dames er nu bij!
      Vanaf zondag gaat de bloei lamp erin en ga ik weken tellen
      Er is er 1 in de tent die natuurlijk alweer wat verder is als de rest die zit in week 1 bloei dus loopt weekie voor...plant rechts achterin!
      GRTZ Thur.
      Last edited by Thurgood Jenkins; 13 March 2013, 17:28. Reden: cheese en ww dodelijke combi

Comment

Nou dat gaat ook lekker, op naar een mooie oogst.

Comment

Thanx heaven!!!
          Ga morgen even stokjes halen zodat ik de buitendste wat kan richten richting de lamp!
          Ciao en Grtz Thur.

Comment

Zien er mooi uit, zou alleen de plant in het midden verplaatsen naar de buiten kant en de kleinste van het stel in het midden zetten.

Hoop voor je dat er weinig zaad komt kerel, en succes met de bloei.

Comment

ja ik had die middelste rij in het midden gezet omdat die meer strekten als de rest, moet zeggen dat de rest nu aardig bijgetrokken zijn kwa hoogte
              wacht nog paar dagen en dan ga ik ze inderdaad zoals jij al zegt weer omwisselen en de kleinste onder de lamp!!
              Grtz thur.

Comment

staat er weer netjes bij zo toch... lekker bezig man.
                mooi groot blad man...!!!

Comment

DSC_0240klein.jpgDSC_0242klein.jpgDSC_0243klein.jpgDSC_0244klein.jpg
                  De bloei is begonnen!!ga vanaf nu weken tellen dus week 1 is begonnen 15-3-2013!
                  Plantjes krijgen eerste 2 weken bloei 200ml om de dag.
                  En omdat vrijdag voeding dag is heb ik ze wortel stim., enzymen, bloom
                  stimulator meegegeven. En heel klein beetje Bio Boomblasitc en paar druppels pk13/14 om alvast
                  te wennen aan de pk's.
                  GRTZ Thur.
                  Last edited by Thurgood Jenkins; 15 March 2013, 18:55. Reden: stoned als een koala

Comment

ziet er goed uit kerel! ik blijf je volgen

Gr

Comment

staat erg mooi, zal zeker smaken ook

grtz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

staat erg mooi, zal zeker smaken ook

grtz
                      grtzz..

Comment

Thanx iedereen! Het gaat niet onverdienstelijk idd:-p
                        Zal zeker smaken! De Cheese is echt heerlijk en de Lemon Kush weet ik nog niet
                        die ga ik dit weekend proeven....
                        Hopenlijk worden de plantjes die nu in mijn tent staan net zo als de vorige!!
                        GRTZ Thur.

Weet inmiddels wel hoe de kush smaakt!!!!! Erg lekker rokertje licht cheese kwa smaak....stoned..
                        Dus straks een oogstje cheesie wiet....altijd lekker because i like cheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Planten krijgen vrijdags voeding cq root stim. enzymen...en dan zondag water....dinsdag water...en dan niet donderdag weer
                        water maar vrijdags met voeding root stim en enzymen.
                        zo staan ze altijd iets droger als de dames weer voeding krijgen en zullen ze beetje extra zuurstof in de grond hebben en het beter opnemen.
                        Morgen wee water vandaag even rust voor Thur:-p
                        Last edited by Thurgood Jenkins; 18 March 2013, 18:39.

Comment

Zo de eerste week bloei zit er morgen op!!
                          De buitenste voorzien van een bamboe stok zodat ik ze makkelijk met een tie-rip
                          iets meer richting de 250 watter krijg want ik kan elke Lumen gebruiken
                          Fotos zijn genomen net voor de lamp aan ging dus plantjes in rust stand!
                          DSC_0245klein.jpg9 x Junkins seeds...meer paste niet9x 11L
                          DSC_0246klein.jpgWarmer dan 26 graden word het niet
                          GRTZ Thur
                          Last edited by Thurgood Jenkins; 22 March 2013, 00:54. Reden: stoney malony lekker only the lonely

Comment

Plantjes gaan nog uitstekend! Vandaag vrijdag voedingdag dus heb de dames wat
                            alga mix/bio roots/enzymen gegeven voor het bodemleven....voeding moet er nog zat
                            zijn in de 11l potten. Wel viel me op dat de aarde erg luchtig was....zo luchtig dat ik met
                            200ml watergeven rondom het stammetje evengoed natte plekken op mijn zijl had liggen...
                            liep er als het ware zo doorheen.....iemand hier ervaring mee en moet ik dit zo laten?
                            dames gaan nu 2e week bloei in. Deze week krijgen ze nog 200 ml om de dag vanaf week 3
                            gaat dat naar 300 ml om de dag.
                            Till next time,
                            Thur.

Comment

Vandaag alle potten aangevuld met een mix van verse aarde, perliet en wormenmest.
                              Tevens meteen de waterbeurd gehad die gepland stond vandaag! Zitten een paar plantjes tussen die
                              behoorlijk dorst hebben Vrijdag voed ik ze lekker kunnen ze dat goed opnemen en dan worden ze
                              zaterdag voor het eerst geflusht. Daarna pas weer vrijdag voeding!
                              Vrijdag zit de 2e week bloei erop!
                              Grtz Thur.

Comment

je hebt het er maar druk mee kerel.. ontkiemen en bloeien dan weer watergeven overpotten..
                                waar haal je al die tijd vandaan..
                                alles staat er netjes bij gozerd ga zo door.

Comment

Bezig...
                                X