Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 x Junkins Seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 10 x Junkins Seeds

Ja ik weet het ook allemaal niet man whahaha
    dames gaan lekker gaan morgen 3e week bloei in, omdat ze behoorlijk
    droog vandaag alvast maar de hoeveelheid water gegeven van week 3...
    toch weer 100 ml meer zullen de dames lekker vinden!
    Ben vandaag ook begonnen met een klein beetje pk 13/14 toe te voegen.
    1 ml op 3 liter voedingswater....dus niet zo heel veel dit loopt de komende
    weken op.
    Grtz Thur.
    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

Kleine aanpassing:

Omdat ik met mijn 250 wattertje zonder super lumens( haha mildred jungeeeee hoe ist nou pik doe je nog een beetje schinen met je super lumens?)
      zit, en nu net in week 3 van de bloei verzeild ben geraakt heb ik maar even een kleine aanpassing gedaan omtrent het lichtregime...
      De dames vertonen allemaal goed bloei en alles begint nu met sprongen te gaan....dus!!.....tijd om het koppie erbij te houden!hahhaha
      De klok heb ik een uurtje meer gegeven. 13 ipv 12...even een weekje of 2 en dan gaat hij vanaf week 5 weer op 12 en dan de 2000k erin!
      GRTZ Thur.

Comment

We zijn weer een week verder na de laatste foto update zag ik....dus zal vandaag ff fotos maken!

Ik hoef met deze kweek niet meer zo te haasten na het eten...door het uur vooruit van de klok springt de lamp nu om half 8 aan dus dan kan ik mooi na het eten
        nog ff wateren.
        Door een chick die bleef slapen en visite is het wateren er zondag niet van gekomen vandaar dat de ladies vandaag weer krijgen uiteraard!
        300 ml zonder voeding, woensdag weer en vrijdag weer met voeding.
        zal zo wel even fotos maken van de binnenkant van mijn tentje dan plaats ik die fotos straks nog wel ffkes..
        GRTZ Thur.
        DSC_0286klein.jpgDSC_0287klein.jpg daar zijn de dames.....morgen halverwege week 3 bloei
        Last edited by Thurgood Jenkins; 1 April 2013, 21:53. Reden: fotos

Comment

kerel ziet er weer netjes uit gezellig boeltje is het bij elkaar...
          nog een week of wa dan ga je wel duidelijk verschil zien en ruiken in de soortjes..
          lekker hoor gozerd

Comment

Zeker zeker, had op de foto net water gegeven vandaar dat ze beetje omhoog staan
            vandaag(woensdag)krijgen ze weer lekker watertje en ik ga ff kieken voor een flesje melasse voor de carbs.
            Grtz thur.

Comment

Zo vandaag was het weer water beurt! via via omdat het op was in de winkel toch aan de nodige ml's melasse kunnen komen,
              dit ga ik 1 keer in de week meegeven voortaan in de bloei. verhouding 1 ml op 1 liter water.
              Dames staan er nog keurig bij!!!Meeldraden zijn mooi wit!!
              Ga met deze kweek niks weghalen kwa pruning (for bigger buds) of lollipoppen niks van die gein ik laat de dames deze keer met
              rust kijken of het straks erg veel scheelt kwa eindreslutaat....ik moet het nog maar zien namelijk!
              Grtz Thur.DSC_0293klein.jpghalverwege week 3 bloei

Comment

melasse leuk man ga het even in de gaten houden bij je...
                ze staan er mooi bij.,..!!

Comment

Ja zeker man ze doen t erg goed! Morgen is het alweer vrijdag voedingsdag....dan begint week 4 alweer voor de ladies het gaat zo hard mensen!
                  Vanaf nu dus 400ml om de dag en omdat ik de vorige voedingsbeurt(vrijdag) 1ml pk13/14 op de 2700ml heb meegegeven geef ik deze week
                  2 ml op de 9x400ml=3600ml voedingswater. Dan blijft vanaf nu tot het eind de hoeveelheid wel hetzelfde maar kan ik de pk's nog wat
                  opvoeren. Op de fles van pk 13/14 staat max 1.5 ml op een liter dus dat zou dan bij 3600 ml 5,4 ml pk/13/14 zijn.
                  Dan zit ik nu met mijn 2 ml nog vrij laag dus laat dit oplopen tot ongeveer 4,5/5 ml op die 3600 ml. Dudelijk? hahahah voor mij wel gelukkig nu het zwart op wit staatlol
                  En ik geef om het af te wisselen wel een keer de bio-bloombastic van atami mee ipv de pk 13/14 en later de blossum builder nog.
                  Grtz Thur.

Comment

Zo alles heeft weer water gehad en staat weer op een andere plek kunnen nu de andere goed onder de 250 watter.
                    Ze gaan nog steeds erg goed heb wel wat extra mag. meegegeven om ze mooi groen te houden leken wel iets lichter te zijn....
                    GRTZ Thur.

Comment

Planten zitten nu echt in de aandik fase!!! Net even teruggekeken op m'n topic en gezien dat ik 6 dagen terug de klok van 12 naar 13 uur licht gezet heb. over een weekje
                      gaat hij weer naar 12 uur met de 2000 k lamp erin!
                      Vandaag krijgen de dames opnieuw 400 ml voor de kiezen!
                      GRTZ THUR.

Comment

Budshots!
                        DSC_0303klein.jpgBeginnen al aan te dikken!(lemon Kush naar mijn idee wat denken jullie?)
                        DSC_0308klein.jpg<----Deze ben ik erg benieuwd naar...erg zoet en leuke structuur!!Geen idee nog....
                        DSC_0312klein.jpgTHC in de maak!!(Denk ook een lemon kusher)
                        DSC_0313klein.jpgDSC_0314klein.jpg9x(meer ging niet) junkins seeds
                        Dames zitten op 4,5 week bloei vrijdag start week 5.

Comment

leuk man zijn net verschillende ijsjes met toppings.. lemon,cheese,bomb smaakjes..
                          lekker aan het gieten dus in halve liters ze lussen wel een slok op een borrel..
                          hou je ze groen ...

Comment

staan er vrolijk bij

doe zo verder !!

groetjes
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Vandaag is het weer waterdag voor de dames, 400 ml water met melasse krijgen de dames. 9x400=3600ml dus ik geef 3,5 ml melasse mee en wat pk's lusten ze ook wel!
                              Heb al besloten om zaterdag of zondag de planten 1 malig te gaan flushen, eerst met water en laatste beetje van de flush geef ik wel voeding mee.
                              Kijken of dat positief uitpakken zal
                              GRTZ Thur.

Comment

DSC_0332klein.jpgFlush nummer 1!!!

Comment

Bezig...
                                X