Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 x Junkins Seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 10 x Junkins Seeds

flush grow junkins,,,

vergeet je niet tusseen hun teentjes te drogen... anders krijg je last van schimmel..

Comment

Ja komt goed man....vind het raar dat er een paar planten bij zitten die stonden zo met de bladeren omhoog te vragen voor water.....die staan nu een nacht na de flush nog steeds zo........weet iemand hoe dit kan?
      Latex
      "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

Niemand? helaas pindakaas.....
        Het is weer vrijdag vandaag dus de nieuwe week gaat in.....week 5 van de bloei!
        Timer heeft nu 2 weken op 13 uur gestaan en staat nu ook weer op 12 uur....
        miss dat ik de laatste 2 weken zelfs afbloei op 10 uur. week 8 en 9
        Heb nog maar niet de 2000k lamp erin gedraaid omdat ik weet dat het nog wel even duurt allemaal....
        week 5,6,7,8,9 is nog 5 weken tot oogst....denk dat ik de 2000k er begin week 7 inknal...
        GRTZ Thur.

p:s nu lekker een weekie rust vanwege de flush! vrijdag kijk ik of de potten ligt genoeg zijn
        om ze weer lekker te voeden, na die voedingsbeurt wacht ik 2 dagen en flush ik de planten nogmaals!
        Last edited by Thurgood Jenkins; 12 April 2013, 19:52. Reden: malony ouwe

Comment

lekker met water aan het spelen...
          zag er goed uit bij je,, maar ze zitten nu ook wel in een fase waar er een hoop gebeurd..
          zelf vin dik het wel de moooiste fase waar de dames in zitten op de afrijp na dan...

lekker bezig man..

Comment

Ja toch....deze flush heb ben ik geeindigd met een liter water met voeding EC 2.2 -05 uit de kraan is 1.7...de volgende flush sluit ik af met een liter
            EC 2.2 dus nog ff tikkie meer...
            Ja zeker is dit een mooie fase man alleen gaat ie door die flush wel erg snel....omdat ik ze nu een week niks geef kom je er ook niet zoveel bij...
            maar ik ga ze vanavond(3 dagen na de flush) weer even omdraaien in de tent dan staan de buitenste weer even lekker goed onder de lamp.
            GRTZ Thur.

Comment

wat doet die flush precies? en hoe doe je dat?
              ik hou jou topic in de gaten, want je zit ongeveer gelijk met mijn plantjes, en dan kan ik het mooi bekijken hoe het bij jou gaat

Comment

Flush heeft naar mijn idee meerdere redenen, ten eerste spoel je zoutresten weg die aan de wortels zijn gaan zitten dus in principe maak je de wortels schoon.
                Ten tweede geef je je plant ineens zoveel water dat je hele pot en dus ook al je worels erin nat zijn...iets wat bijv. niet gebeurd als je om de dag 400 ml geeft ofzo...
                Ik zet mijn planten in een bak op een pot en dan gaat de douchekop op zo'n 23 graden en dan spoelen maar...net zolang tot je pot vol is en dan doorlaten lopen en meteen weer vol sproeien zo een aantal keer dat ie goed door geflusht is dus....denk dat ik zo 10 liter water door mijn 11 liter pot laat gaan
                Wel is het van belang na de flush een beetje uit te laten lekken(beetje schuin houden gaat het wat sneller naar mijn idee) en dan je potten met rust te laten totdat ze weer helemaal
                ligt zijn(droog dus) Dat zorgt ervoor dat er weer lucht komt in de aarde en dan pas geef je ze pas weer een waterbeurt met flink voeding zodat ze het goed kunnen opnemen.
                Omdat ik bang ben dat ik met de flush al mijn voeding uit de aarde spoel flush ik mijn planten eerst zodat de wortels goed schoon zijn en na het uitlekken geef ik ze ieder nog
                een liter met voeding Dan komt er ook bijna niets meer onder uit lekken heb ik gemerkt dus alles blijft erin. Nu laat ik ze weer goed droog trekken een weekie..
                Dan geef ik nogmaals een voedingsbeurt met wat extra K. en 2 dagen daarna flush ik mijn planten nogmaals op deze manier en laat ik ze daarna weer compleet droogtrekken.
                Denk dat ik er dan wel zo'n beetje ben miss nog een weekie dan met alleen water miss nog we zullen zien
                Grtz Thur.
                Last edited by Thurgood Jenkins; 15 April 2013, 23:57. Reden: uitleg niet compleet stoned weer een keer als een speer spit ik ze neer als ik trek van leer...ppffff adhd en stoned combi

Comment

bedankt voor de uitleg thur was toch heel duidelijk
                  ik durf dat nog niet te doen, misschien in latere kweeks, ik hou het voor nu nog simpel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thurgood Jenkins View Post
                    ...die stonden zo met de bladeren omhoog te vragen voor water...
                    Dan staan ze te trappelen om licht te ontvangen.
                    Een paar minuten voor de lamp aan gaat doen ze dat vaak.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ok thanx QnQ....alleen die van mij staat echt constant zo heb ik gemerkt...haha licht uit aan nat droog maakt niet uit blijft zo staan miss heb ze reuma ofzo....
                      @Wonderland: Je kan ook op youtube zoeken naar cannabis grow flush...veel amerikanen flushen dan zie je een beetje wat de bedoeling is....
                      Ik had na de flush beetje last van te hoge LV. in mijn tentje...tip van mildred ff verwarming aan in die kamer een paar uurtjes staat nu LV weer op 40 TOPPER!!
                      Last edited by Thurgood Jenkins; 17 April 2013, 14:25.

Comment

bladeren gaan toch hangen als ze vragen om water?
                        worden je potten binnen een paar dagen wel weer droog na dat flushen?

Comment

ja als je te lang wacht wel ja
                          mijn potten zijn nu weer redelijk droog aan het raken(week later) een paar waren iets zwaarder.
                          Heb ook de planten weer ff doorgedraaid in de tent.
                          Heb ze nu wel 50 ml pp gegeven met flink voeding dat de wortels bovenin weer iets hebben.
                          Onderin droogt de komende dagen verder in en dan krijgen ze nog 1 maal 400 ml met voeding en
                          paar dagen daarna een eind flush en dan verder niks meer dan water
                          grtz Thur

Comment

Dames krijgen vandaag nog steeds niks, laatste 8 dagen hebben ze in totaal maar 50ml pp gehad,
                            morgen krijgen ze 400 ml per stuk met voeding van mildred een keer krijgen ze weer eens wat anders binnen!
                            Om de ec te verhogen kan ik altijd zelf nog wat blossum builder of iets toevoegen wil met me ec uitkomen op 2.2(2.7 inc water)
                            Grtz Thur.

Comment

fotootje?

Comment

Ja morgen! Dan krijgen ze ook voeding! Heb bij 2 plantjes een paar zaadjes ontdekt onderin de plant, in de hoofdtop zie ik niks gelukkig.
                                Toch weer gratis plantjes haha
                                Grtz Thur

Comment

Bezig...
                                X