Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 x Junkins Seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 10 x Junkins Seeds

Even alles teruggelezen en aankomende vrijdag begint week 7 van de bloei!
    week 7 is ook de laatste week dat ik voeding meegeef dus ga nog ff een weekie trappen
    Aan het eind van week 7 flush ik de planten nog een keer en geef daarna alleen nog maar water!

"Ze gaan lekker.....ze gaan hard......ze gaan los en ze doen het allemaal ja ze doen het allemaal"

p.s vanavond maak ik fotos als ik de voeding geef!!
    LAters Thur
    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

gaan ze los.. de tent uit... kom nou maar op met die foto's !!

Comment

en met de bloei bedoel je vanaf de eerste dag dat je ze zag bloeien he? niet de dag dat ze op 12/12 gingen?
        thur houd de spanning erin met de foto's

Comment

Ja sorry hoor i am so f....... lazy!!!
          Weet niet komt door het weer ofzo ben niet vooruit te branden......
          ik ga nu een joint draaien en de tijd nemen om ff fotos up te loaden
          Idd de 1e week bloei is ingegaan toen ik al aardig wat haartjes had

fotos hehe..........

DSC_0357klein.jpgDSC_0359klein.jpg 1 plantje heb ik getopt na een week op 12/12...
          GRTZ Thur.
          Last edited by Thurgood Jenkins; 25 April 2013, 12:41. Reden: standaard

Comment

thx thur
            luilak
            mooie foto's ! merk je verschil met dat flushen?
            ik had de mijne getelt vanaf 12/12 en die zijn zaterdag 7 weken bloei, maar de eerste haartjes kwamen ongeveer 2 weken later
            het is me eigenlijk onduidelijk of bv de groeischema's het hebben over de 12/12 klok of daadwerkelijk tonen van bloei hmm
            1 van mijn plantjes begint al bruine haartjes te krijgen en wat amber trych, de rest nog mooi wit
            bij jou zie ik ook wat bruine haartjes
            ze zien er goed uit!

Comment

Mooi man gaatb lkkr
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

@ wonderland - Dank je man! Idd ik heb 2 dames die al bruine haartjes hebben maar dat hebben ze al een heel tijdje! Zijn ook precies de 2 planten waarvan er 1 getopt is
                en de ander totaal anders is kwa topopbouw(lijkt niet op de 2 soortjes die er voor de rest in staan)
                De andere cheese en de lemon kush planten hebben nog niets van bruin.....vandaag start week 7 bloei voor mij!
                De voedingsschema's gaan uit van wanneer er haartjes komen. Want dan start de bloei officieel! Idd duurt het soms wel 2 tot zelf 3 weken voordat je bloei kan krijgen
                nadat je op 12/12 overgaat.
                Ik heb zeker wel gemerkt dat de flush heeft gewerkt!!! Deze week krijgen ze nog flink voeding en dan flush ik ze aan het begin van week 8 voor de 2e keer...
                Daarna krijgen de dames alleen nog afgezuurd water!
                En vandaag gaat ook de 2000k lamp erin ipv de 2100k! Voor de laatste 3 weken en de klok ook nog eens naar 10 uur licht per dag.
                @poepzak - Thanx ze doen het erg goed! jammer van een 2 plantjes die onderin wat zaad hebben zitten...maar valt mee gelukkig
                Grtz Thur.
                Last edited by Thurgood Jenkins; 28 April 2013, 01:23. Reden: foutjes zijn menselijk

Comment

Vandaag is het weer waterdag en omdat ik in week 7 zit...laatste week met voeding en daarom geef ik deze week elke waterbeurt voeding mee omdat
                  de voeding in de aarde ook minder word nu ik op het einde loop.
                  Dinsdag en donderdag krijgen ze nog een voedingsbeurt en dan is het klaar met deze dames alleen wat water ik zal zo even wat fotos maken met wateren moet
                  eerst ff opruimen want heb de volgende ronde al overgepot en dat geeft zo'n bende als je de boel omstoot met je stonede hoofd.....
                  Latex Jongens
                  Grtz Thur

DSC_0376klein.jpgDSC_0377klein.jpgDSC_0378klein.jpgDSC_0379klein.jpgDSC_0380klein.jpgDSC_0380klein.jpgDSC_0381klein.jpgDSC_0382klein.jpgDSC_0385klein.jpg Daar zijn de dames alleen de cheese heeft calcium tekort daar zal ik wat aan gaan doen deze week.
                  GRTZ
                  Last edited by Thurgood Jenkins; 1 May 2013, 23:51. Reden: fotos

Comment

Morgen krijgt alles voor de laatste keer voeding!
                    Over twee weken wil ik oogsten!
                    Grtz Thur.

Comment

die budz zien er lekker uit thurgoodmaar op foto 5 is dat een zaadje in ontwikkeling of zie ik het verkeerd hehe ? grtz

Comment

ziet er heel goed uit
                        hoe is het met de trichonen, heb je daar al naar gekeken?

Comment

Kan miss wel een zaadje zijn hoor ik heb bij twee planten onderin de planten wel een aantal zaden gespot bovenin heb ik zelf nog niks kunnen vinden dacht het eerst ook
                          maar dat waren hele kleine gele blaadjes...Trichomen heb ik nog niet bekenen hoor dat is nog wat vroek ik gok dat ik gemiddeld nu op 50% milky zit en dat ik over een week op 100% milky zit.
                          Heb de 17e als oogstdag staan...
                          Dames hebben vandaag de laatste voeding gehad en zondag ga ik ze samen met mildred even flushen voor de laatste keer, en dan denk ik tot de 17e helemaal niks meer.....
                          GRTZ Thur

Comment

Ziet er goed uit hoor! Alleen denk ik ook zaad te zien op foto 5 en 6 bij dat kleurverschil.. Je zal het snel genoeg ontdekken maar vrij raar zou het niet zijn he, want het was toch zaad van een herma plant die je hebt gezet dacht ik? Grtzz veel rook genot strx

Comment

Ja i know ik zal er hier en daar wel 1 vinden inderdaad....Nog 2 weekies gaat ze om en gaan de nieuwe in de tent!!
                              Grtz Thur.

Comment

Zou eigenlijk morgen met mildred mijn plantjes fluschen maar aangezien er halverwege volgende week regen aankomt heb ik maar besloten het vandaag al te doen zodat
                                ze in ieder geval een dag extra staan met lekkere frisse droge! lucht van buiten.
                                Nu krijgen ze helemaal niks meer tot ze klaar zijn!!!Echt niks meer!!!!!
                                Grtz thur

Comment

Bezig...
                                X