Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 x Junkins Seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    10 x Junkins Seeds

    Korting op 420shop
    Vanwege een herma in 1 van mijn eerste kweken heb ik nog enkele zaden liggen die ik toen in mijn toppen heb gevonden....
    Wonder boven wonder blijkt na een aantal zaden getest te hebben alles nog vrouwelijk. Zo vrouwelijk dat de test planten
    die ik nu heb staan al een dikkere hoofdbuds hebben dan de rest terwijl ze 1,5 week korter in hun bloei cyclus zitten.
    Het worden:
    purple cheese x berry bomb
    &
    lemon kush x berry bomb
    10 keer eigenzaad.jpgEr zijn er al een aantal geckracked
    Tot de volgende update!
    Thur.
    Last edited by Thurgood Jenkins; 3 February 2013, 16:35.
    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

    #2
    Re: 10 x Junkins Seeds

    Als de herma reactie puur van omgevingsstress was kan het best dat je er volle vrouwen uit krijgt met een relatief lage herma tendens. Ben benieuwd of ze later in bloei ook geen banaantjes gaat maken.

    Comment


      #3
      Re: 10 x Junkins Seeds

      Ja ben ik ook benieuwd naar heb er nu 2 staan die nog steeds erg goed gaan!halverwege 3e week bloeilemon kush berry bomb klein_2.jpgEigen zaad man vrouw.jpg
      "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

      Comment


        #4
        Re: 10 x Junkins Seeds

        Fingers crossed.

        Comment


          #5
          Re: 10 x Junkins Seeds

          allereerst hoop ik natuurlijk dat de banaantjes wegblijven
          maar om even op de banaantjes terug te komen...
          1ste 4-5 weken zul je er geen vinden.
          als de dame eenmaal in volle bloei is wil ze van nature bestoven worden.
          dames met 'n herma factor hebben dan vaak de neiging zichzelf te willen gaan bestuiven.
          en zullen dan vaak na week 6-7 banaantjes gaan aanmaken en stuifmeel verspreiden.

          correct me if I'm wrong
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #6
            Re: 10 x Junkins Seeds

            We gaan het zien! Zijn gister in het glaasje water gegaan en ik heb net gekeken en zeker de helft zijn al opengecracked:-p
            Dus kiemkracht een dikke 10
            Morgen zullen ze allemaal we open zijn denk, ik ververs zo nu en dan het water een beetje met wat lauw warm water om het
            te bevorderen.
            Grtz Thur.
            "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

            Comment


              #7
              Re: 10 x Junkins Seeds

              Mijn ervaring is ook dat je met zaadjes uit herma planten ook bijna altijd een herma plant krijgt, je ziet ze alleen niet zo 123 zitten en kom je er vaak pas achter als je aan het brokkelen bent.

              Het voordeel is wel dat je altijd zaadjes hebt

              Comment


                #8
                Re: 10 x Junkins Seeds

                dus jij vind het 'n voordeel om herma zaadjes te hebben rebeltje!!!
                ik zou me zwaar genaaid voelen anders als ik die rommel tijdens het kweken zou ontdekken en m'n hele oogst verpest!
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #9
                  Re: 10 x Junkins Seeds

                  Dat zeg ik niet angel......ik zelf hou niet van herma's, maar de meeste maak dat niets uit en daar zeg ik het ook voor. En dat dan de hele oogst naar de klote is vind ik een beetje overdreven als je een paar zaadjes vind/telt...zit er nou net zoveel zaad in als een Thai...ja dan zou ik me ook genaaid voelen. En de meeste hermas ontstaan door te lang je planten te laten staan en dan zeker met fem. zaden.

                  En ik heb al die rondes dat ik tot nu heb gedraaid met fem. zaad altijd wel een paar zaadjes in de wiet gevonden en die waren dan nog niet eens rijp maar niets mis met de smaak of uitwerking.

                  Maar voor broodkwekers kan ik me voorstellen dat als je 1 zaadje vind dat je oogst mislukt is

                  Comment


                    #10
                    Re: 10 x Junkins Seeds

                    @Maar voor broodkwekers kan ik me voorstellen dat als je 1 zaadje vind dat je oogst mislukt is.

                    en dat zijn de meeste helaas.

                    @En de meeste hermas ontstaan door te lang je planten te laten staan en dan zeker met fem. zaden.

                    dit is klingklare bullshit maar ik heb al uitgelegd waarom dus ik val niet in herhaling


                    ik zelf baal gigantisch als ik zo'n smerig zaadje in m'n joint heb zitten.
                    het stinkt ontichelijk en rookt niet lekker zulke half rijpe zaadjes die je per ongeluk in je joint meerolt.
                    gezien ik dat zelf niet direct zie ben ik er dus ook heel kritisch over.

                    en ja ik ben gewoon 'n zeikerd
                    maar zonder zeikerds zou de wereld ook zo saai zijn toch
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment


                      #11
                      Re: 10 x Junkins Seeds

                      Ik kom altijd al de zaadjes tegen als ik aan het brokkelen ben, dus dat scheelt met je vingers brokkelen dan voel je ze namelijk.

                      En meningen verschillen en maar goed ook, anders was de wereld idd erg saai.

                      Comment


                        #12
                        Re: 10 x Junkins Seeds

                        ja maar die halve pitjes zie ik nog wel eens over het hoofd.
                        rijpe zaden voel je direct.
                        maar mijn vingers voelen zo weinig meer helaas
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment


                          #13
                          Re: 10 x Junkins Seeds

                          Ze zijn in ieder geval alle 10 ontkiemd ze gaan morgen de aarde in en onder m'n TNeon!
                          Grtz Thur.
                          "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                          Comment


                            #14
                            Re: 10 x Junkins Seeds

                            De kleintjes staan onder de tneon met een timelaps camera erop dus straks mooi filmje van opkomend Junkins Seed!
                            "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                            Comment


                              #15
                              Re: 10 x Junkins Seeds

                              kijks aan en heb je hem nu goed opgeladen..?? of gewoon op netstroom..??

                              Comment

                              Bezig...
                              X