Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nee gaat het toch echt net niet halen zou tussen de 170 en 180 zijn.
maar ik moet zeggen het is een goed weedje vrij heftig word er zeker 2 keer zo stoned van als de shop dus dat is.
hij rookt lekker zacht en is heerlijk te verkruimelen ,de grootste toppen hangen nog op zijn bijna droog denk morgen .
Dan kunnen we weer aan de gang in het hokje, wil toch nog het een en ander gaan aanpassen om een beter resultaat te halen in de tweede kweek.
heb een hoop geleerd van jullie allemaal en dat wil ik wel zien in me tweede kweek.
als bij mij de hoofdstam kraakt als je hem breekt en alle buitenkanten van de toppen kraken dan steek ik ze altijd nog een weekje of 3 a 4 in weckpotten!
let wel op de eerste week dat ze erin zitten moet je ze nog wel elke dag 15 a 30min verluchten,nadien kan je gewoon de pot dicht laten!
nadien zet je je pot op een donkere plaats en zie je dat in die ruimte de temp. rond de 20gr is!
en ja zal met de weken het verschil ruiken en proeven...
Comment